Hallo meiden, Ik ben op zoek naar meiden die gezellig met mij willen kletsen in de omgeving van zuidholland. Ik zal mij eerst even voor stellen. Ik ben Marissa, Ik ben 25 jaar en heb twee miskramen gehad. en heb nu 1 gezond lief klein meisje. helaas ging het niet van zelf sprekend de 1ste keer miskraam was een missed abortion en ben door een hel gegaan ik heb pillen moeten in nemen om het op te wekken, 2 keer van een miskraam was een vroege miskraam. helaas zat het mij niet mee toen ik 7 oktober 2011 ontdekte zwanger te zijn kon de vk en de gyn mijn lieve vriendinnetje niet in mijn buik vinden. na strenge controlles en bloed prikken elke week zagen ze bij 6 weken nog geen hart actie. de grond zakte onder mijn voeten vandaan. 21 november ben ik getrouwd en onder tussen had ik mijn afspraak van de gyn af gezegd en 30 nov is een dag om nooit te vergeten er zat een baby in mijn buik en de gyn bood haar excuus aan omdat ze fout hebben beoordeeld en concludeerde idd dat er een gezonde baby in zat. 17-6-2012 is onze kern gezonde prinses geboren Femke Lieselotte. in die tussen tijd heb ik ook nog mijn baan verloren omdat mijn bazin zei dat mijn dochter wel een mongol zou zijn en ik haar maar weg moest halen. onvergefelijk en pijnlijk om te horen zeker omdat zij van mij eisde dat ik met mijn twee miskramen gewoon kwam werken en geen tijd kreeg om het te verwerken. en ook nog eens mijn man heeft betrokken in een gesprek omdat zij mij niet begreep was ik zo boos dat ik heb gezegd dat ze werk en prive gescheiden moest laten waar door zij op haar beurt heeft gezegd dat ik niet in staat ben een kindje op te voeden en geen goede moeder zou zijn omdat ik te emotioneel was. nu ik ontslagen ben en alleen maar thuis ben en in mijn dagelijkse sleur zit. hoop ik dat er meiden zijn die gezellig willen kletsen en hun dingen met mij willen delen. zodat ik wat meer vriendinnen krijg. groetjes en liefs Marissa.
Jeetje wat een verhaal zeg en dan vooral van je bazin zeg. Ik heb het bij me eerste zwangerschap ook gehad, bazin begreep er niks van en maakte steeds opmerkingen die ik en Mijn collega's niet snapte, werd vaak apart geroepen en kreeg weer een preek, ik vergat namelijk wel veel dingen en vanwegen een chronische ziekte veel last van me spieren en migraines. De directeur snapte het allamaal wel maar zij echt niet. Ze vergeleek mijn zwangerschap met die van haar. En toen ik net zwanger was van de 2de verloor ik me baan omdat het bedrijf failliet ging. Dus sinds die ook thuis met de kinderen. Nou heb ik in juni een ma gehad en zitten nu in spanning met deze zwangerschap. 3 weken terug gezet gister gehoord dat het een 2ling was maar het vruchtje wat er vorige week zat was al verdwenen. De ander is 6 weken zonder hartslag, dus nu dinsdag afwachten of er dan een hartje is. Deze site is wel fijn want je kan gen gezellig praten met andere Gr. Rebecca