Bubblybaby lekker snel dat je bij de vk terecht kan! en mooie test hoor! Ik slik nu ook al foliumzuur. Vorige keer pas na positieve test begonnen maar mn vk heeft toen gezegd dat je beter al van te voren kan beginnen. @hier vl is voetballen vanavond dus weet niet of er nog iets van klussen komt. Naja we zien wel. En mijn allerliefste dochter had net in het babybadje bedacht dat ze wel eens de stop eruit kon trekken. resultaat een zeiknatte douche en mn sloffen helemaal doorweekt. En zij maar onschuldig zitten lachen. Draak dat ze is.
Ja ze stelde het zelf voor, want had ook laten weten van de drupjes dus dan mag je eerder komen en krijg je ook eerder een echo (over een aantal weken dus) dus das wel fijn
Hahahhaa ah dat is schattig! En dankjewel ^^. Ja ben ook wel heel blij dat de vk gelijk belde voor een afspraak!! Super fijn.
Oh fijn dat je al zo snel terecht kan voor een intake bubbly! Voor een echo zou hetnog wel te vroeg zijn denk ik? Enne wat die borsten betreft, ze zijn zo zwaar, ik kan er niet op liggen! Fietsen over een hobbelige straat? Aaaauw! En m'n tepels zeer gevoelig!
Oh bubbly ja ik heb dat dus niet he En ja Rian, ik heb nu al zoveel pijn.... Ook in mn rug enzo pfoeeee die hormonen! maar kan er wel nog op liggen enzo alleen kan ik niet op mn buik liggen dat doet wel pijn
Nee weet dat je dat niet hebt Ja Rian ik zei ook over aantal weken @echo.. maar mag hem wel eerder dan normaal. Gewoon voor de zekerheid. Die afspraak wordt donderdag pas gemaakt als ik daar ben. Enne. Au mijn tepels borsten valt vandaag wel mee. Af en toe steekjes. Maar vooral mn tepels zijn nu heel gevoelig. Trekkende liessteekjes zijn ook nog steeds aanwezig en ben elke dag met vlagen misselijk; hebben jullie daar last van? En pijnlijke spieren en snel moe.... vanalles haha, tis wat ^^
Haha sry dat ik dat weer zei! Ik heb last van mn rug, misselik valt goed mee maar mn tepels steeds meer pijn! Enja ook moe maar heb ik al een week ofzo! Ev mn onderbuik heel de dag! En je moet dat vraagteken achter zwanger in je banner weghalen!!
Ik zal de komende dagen wat minder actief zijn. Heb eindelijk wat plannen. Want ja bn vrij actief, maar vind maar geen werk en zit dus vaak thuis Slaap lekker bubbly!
Zo wij ook weer thuis, drukke dag, gewerkt , vanmiddag zou ik naar vriendin, helaas het hek er helemaal uitgewaaid nu 10 meter geen hek staan en dat aan een open weg pfff,, schadeformulier enz al ingevuld, nu wachten op geld terug, en zo snel mogelijk nieuw hek plaatsen, iedereen kijkt ons huis in en de hond kan niet achter thuis omdat het open is en de weg erachter. Er is weer veel geschreven nog niet echt bij kunnen lezen maar doe ik morgen!
Goedemorgen dames! @lorreke; Dat is vervelend zeg! Hier gelukkig geen schade ofzo, alleen de tuinstoelen lagen omver haha! Nu weer een aan het werk, waarschijnlijk tot n uur of 19.00 pff.. Lang dagje! Hier erg last van m'n buik/zij! Maar komt denk ik door de obstipatie, fijn.... Zo, ga nu even de kids klaar maken voor school! Als de kleine op bed ligt, gooi ik er maar even een ovulatietestje tegen aan..
Bovenaan de pagina staat naast het linkje naar het forum het linkje naar clubs. Klik je daarop en dan kan je zoeken naar verschillende clubs. Als je dan op de september/oktober club zoekt kan je lid worden van onze club.
Wat balen lorreke. Ik was gister bij mn moeder en daar is ook de schutting omgewaaid. Echt balen het is voor haar al de 3e keer geloof ik. Bij ons thuis gelukkig niets stuk gewaaid. View attachment 357615 Ananas ik ben benieuwd wat je ovulatietest gaat zeggen vandaag. Wij moeten zo naar het CB T. Krijgt prikjes vandaag . Dat is altijd zo zielig maar ja moet toch gebeuren. Ik ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is nu.
Dat is wel heel lastig lorreke!! Tru klik hier op Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina