september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja als ik in de douche sta mijn borsten ook, maar dat is normaal he, je krijgt aders zichtbaar op je borsten. Bij De rest nog niet opgemerkt. Heb dat zowizo al wat :p
    Ja ik had gisteren schoongemaakt en moest echt een uurtje gaan liggen! Lekker dutje doen! Verder gewoon pijn in mn onderbuik en heel af en toe misselijk na eten. Ben twee kilo af omdat ik nooit meer honger heb :D moet wel zien dat ik genoeg eet!

Hoestte daarnet ook beetje bloed op, nog nooit gehad maar heb gelezen dat je tijdens zwangerschap sneller bloedneus enzo krijgt...

Ik droomde vannacht dat ik bij mn schoonmoeder was met mn vriend en ze sliep bij ons maar wou hele tijd spelletjes spelen. Ik zei ik ben moe en de verloskundige heeft gezegd dat ik moet toegeven aan mijn moeheid. Ze lachtte en zei dat dat niet waar was en toen riep ik tegen haar en begon ze te wenen :eek:

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik zit alweer vanaf 7.45 te wachten op de mannen van glasvezel, en dat op m'n vrije ochtend! Ze zouden laatst binnen n half uur terug komen, maar kwamen pas na twee en half uur.. En toen lag ik op bed omdat ik zo'n hoofdpijn had. Dus nu zouden ze om 8 uur komen, maar nog niks gezien.. Hopelijk komen ze zo, want dan kan ik ook m'n eigen ding gaan doen!
    Zoals n ovulatietestje straks haha! Ik ben benieuwd of ie nu weer donkerder is! Hoe is het met jou?:)

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Altijd lastig als je moet wachten op die mensen!!

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Altijd vervelend ananas dat wachten, hopelijk zijn ze inmiddels geweest en heb je een ovutestje kunnen doen ;)

@lorreke; damn dat is best veel geld zeg..vergoed de verzekering dat??

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Dag dames Goedemorgen

Ik zit ff in een dip ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te lezen en reageren omdat ik ziekjes was..
    en nu ben ik te depri om te lezen...ik ben gisteren ongesteld geworden
    al die tijd had ik sterk het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn en nu blijkt dat mijn cyclus korter was en dat we rond die tijd niet gesext hadden want ik zat in mijn vruchtbare periode toen ik nachtdienst had..
    mijn ovulatietesten gaven aan dat ik rond de 17e me ei gehad heb en ik heb hem de 15e gehad..Volgens mijn cyclus (26 dagen)
    Ik voel me nu dus niet zozeer rot doordat ik ongesteld ben geworden maar meer omdat me lichaam en zelfs ovulatietesten je dus voor de eerste gek kunnen houden wat een ellende zeg bah

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    #2106 bubblybaby, 30 okt 2013
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
    @ananas; Aargh vervelend idd, je wacht al genoeg! *gniffel*
    Ben ook benieuwd naar je ovulatietestje van vandaag :D! Posten he?

Met mij gaat het goed ^^ heel veel zin in mijn intake morgen en ben er ook wel een beetje ongeduldig voor hehe.
    Ben er gisteren achter gekomen dat mama veel moeite heeft met haar mondje houden en het al aan een heleboel mensen verteld heeft; vinden we niet zo leuk van dr. Ze heeft haar excuses aangeboden etc, maar ja wil het aan het einde van mijn 1e trimester eigenlijk zelf vertellen aan die mensen. Dus vind het wel een beetje jammer, ook omdat het nu nog zo vroeg is. Maargoed, gebeurd is gebeurd en daar is nu niets aan te veranderen :) .. dan maar hopen (sowieso!) en visualiseren dat alles helemaal goed is in mijn buikje!

@mami2; Ahhw snap dat je je rot voelt :( .. dat is ook vervelend.

@TineBX; ah ja die adertjes op mn borsten had ik ook al paar dagen voor mn positieve test dus I know ^^ die andere zijn wel nieuw :p ziet er best apart uit. Mama kreeg bij mij ook spataderen, dus ben heel benieuwd of ik daar ook 'last' van ga krijgen (I don't really care, wil alleen maar een gezond kindje dus de rest maakt me niet heel veel uit :) ) Heb jij het eigenlijk al aan mensen verteld? ^^ (kan zijn dat je dit al een x gezegd hebt hoor, dus als dat zo is sorry :) hihi). Oh en heb jij jeukogen :)?

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @ Ananas, late reactie, maar je testjes worden idd donkerder.. Ben benieuwd na die van vandaag!

@ Mami, he bah wat vervelend.... Maar meis kop op!:)

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nou, ze zijn net weg! Dus gewoon 2 uur later komen ze n keer opdagen! Zo irritant he!
    Ga nu eerst f douche enzo, zal er straks een testje tegen aan gooien en dan post ik m natuurlijk hier!;)

@mami2; he wat vervelend! :( Ook dat je ovulatietesten er dus gewoon naast zaten! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter! Knuf!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oke ben echt benieuwd Ananas :D

En ja dat die ovutesten er dan toch naast kunnen zitten he? Pfoe.

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Mami dat is echt niet leuk voor je! Kan best begrijpen dat je je rot voelt.

Bubbly grappig dat je dat vraagt, ik zat net in mn ogen te wrijven omdat ze jeukten. Heb lenzen en heb ook beetje meer last van mn ogen.. :)
    En inderdaad niet leuk dat je moeder het heeft door verteld, als je dat liever wil doen na drie maanden.. Heb ik ook wel.

Ik heb het tegen mijn beste vriendinnen en nog enkele andere verteld, tegen onze ouders en twee zussen nu (zie club onderwerp kletsen)
    Ik zit veel alleen dus heb ik er wel nood aan om er met vrienden over te babbelen. Dit weekend ga ik het tegen mijn andere zus en broers zeggen. Voor de rest, vrienden en familie proberen te wachten tot na drie maanden.
    Maar aangezien mijn zus het nu weet heb ik schrik dat ze met haar verdriet bij een aantal mensen gaat en dan zal het snel de ronde doen.. Maarja dan is het maar zo!

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oké... Nou wordt ik echt zenuwachtig! Ik heb gisteravond de hele avond in m'n ogen zitten wrijven omdat ze zo jeukte!! Ik dacht dat het gewoon kwam omdat ik zo moe was!

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha ananas!! Als je genoeg testen hebt wrm niet gewoon eentje proberen? Ik vond dat leuk en wist dat negatief kon betekenen dat hcg nog te weinig was! Drie dagen op voorhand.... Als je slim nadenkt maak je jezelf er niet gek mee ;)

13. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha, nee ik had gewoon jeuk omdat ik zo moe was! Had even n heel gek momentje toen ik las over de jeuk ogen haha.. Maar ben nu weer tot m'n zinnen gekomen haha..

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oké, zal er zo eentje doen samen met de ovulatietest, maar hij is toch negatief hoor ;)

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Jaja hij is zeker negatief!! ;)
    En als dat echt zo is test je zaterdag ook nog eens!!! You neveeeer knoooow!
    En ookal was het van moeheid, jeuk is jeuk haha. Neenee ik ga je niet gekker maken!

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha zoals ik al zei; negatief ;)
    Vind het ook niet erg, ik ben gewoon niet zwanger maar op zoek naar m'n ei haha! ;) Als ik m maar snel vind!

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @mami wat onwijs rot meis! Ik weet hoe je je voelt. Met alle kwaaltjes dacht ik dat het ook wel eens raak zou kunnen zijn. En dan toch ongesteld worden is ronduit klote. Knuf!

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Was bij mij ook negatief drie dagen van te voren, dus je hebt nog kans! Maar ja kan inderdaad je ei zijn, je cyclus is zo raar aan het worden :eek: ik zou gek worden haha!

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb nog wel even wakker gelegen... :(
    Maar zal binnekort dan wel een piercing met recht staafje kopen, dankje voor de tip!

20. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hihi ahw Ananas ^^. Nouja dan maar op zoek naar je ei idd! En zaterdag voor de zekerheid een testje doen is ook niet erg hoor :D haha.

Ik vind het snappend voor jullie :)

Deel Deze Pagina