Haha nee, ik ga netjes wachten tot zondag Zo nog een ovulatietestje doen, kijken of ie al wat donkerder is!
Pff, hij wordt weer lichter.. De twee rechtse zijn van vanmorgen en van net.. Ik merk dat ik hier steeds gekker van wordt! Word er in iedergeval niks wijzer van zo.. Sorry voor m'n gespam hihi..
Ik weet niet meer wanneer ik mijn innesteling had, maar had wel een paar dagen allemaal kleine steekjes onderin m'n buik.... Hoop op goed nieuws voor jou!!
Is die alle rechtse van net? Want dan wordt hij donkerder lijkt t (ik bedoel dan donkerder dan die van vanochtend) of kijk ik verkeerd?
Ja die alle rechtse is van net, maar die van gister en eergisteren zijn weer donkerder... Pff, snap er niks meer van haha.. Ben echt beettje verstrooid! Haha..
@ananas; vaak worden ze lichter voordat je echt een knaller krijgt (net even opgezocht) @rian: welke operatie wordt er gedaan?
Ik kijk criminal minds! In bed en mn vriendje is terwijl mijn rug aan het masseren hmmm! Want hij doet pijnn!
Fijn zeg zo'n vriend! Mijn vriend heeft me op t laatst van m'n zwangerschap ook gemasseerd maar nu niet veel meer helaas hihi.
Rechtse lijkt ook donkerder dan diegene er naast. Wel vreemd eerst niks steeds donkerder dan weer lichter en nu weer donkerder. Heb ik nooit meegemaakt maar heb ook getest met digitale van clearblue die een smile geeft. Duurder maar wel duidelijker zichtbaar.
Ja hij doet het niet vaak maar had het nu gevraagd omdat ik echt last heb hihi : Ze zouden het wat meer moeten doen he!!
Lucky you! Die van mij doet het ook wel eens, maar dan weet ik dat daarna ook seks komt haha.. Hij glijdt dan de hele tijd met z'n handen van m'n rug af haha!
Haha zo typisch. Ik zei deze keer nee alleen rug want mijn borsten zijn te gevoelig haha en nu ligt hij te slapen hmmm...
Haha, dat is n goeie haha.. Hij gaat altijd naar m'n kont en bovenbenen wat n stiekemerds zijn het toch haha!
Ik ben het aan het opnemen ga het van het weekend kijken. Mijn collega heeft ook een keizersnede gehad en die heeft een natuurlijke keizersnede gehad. (Mocht je niet weten wat dat is): Dan mag je je eigen keizersnede helemaal mee kijken. Dan doen ze er niet zo'n doek voor. Als ik een keizersnede zou krijgen wil ik dat ook. Lijkt me heel bijzonder. Fijn een massage moet ik vl ook weer eens vragen.
@ massage : alle kerels zijn hetzelfde hihi,, hier net zo haha.. @ operatie: laatste deel gezien! maar ook opgenomen binnenkort maar even helemaal kijken @ananas : gekke ovutesten de 3e van links lijkt mij het donkerste tot nu toe,maar hij moet net zo donker of donkerder dan de controlestreep, ik had hier in het begin ook veel moeite mee ik snapte het ook niet in het begin, zie veeeeleee pagina`s terug maar heb hem uiteindelijk gevonden. Nu hopen dat ik niet ongi word! dinsdag