september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goedemorgen dames!:)
    Hoe gaat het?

@Lorreke; ja klopt, hij moet nog donkerder! Straks maar weer n testje doen!

Maar volgens mij komt m'n menstruatie er aan! Heb weer menstruatiekrampen en veel wit verlies vanmorgen.. Laat m dan maar snel doorbreken, dan weet ik in ieder geval waar ik zit!

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Goedemorgen!
    Met mij heel goed, buikje doet pijn maar als ik zit valt het mee, moet oppassen dat ik niet wegdraai als ik opsta maar verder valt het allemaal goed mee!
    Hoe gaat het met jou?

Weer een cyclus van 13 dan? :eek: toch wel echt raar!

3. mami2

mami2 Niet meer actief

Jeetje hoop het niet voor je die korte cyclussen zijn niet leuk

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Vlak voor dat ik positief testte had ik ook menstruatiekrampen en wit verlies....... ;)

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Daar moet je gebruik van maken...

6. mami2

mami2 Niet meer actief

Ik hoop te zo voor je ananas zou wel een mooie beloning zijn na die onzekere periode

Rian@ gaat alles goed met je nog last van misselijkheid? ?

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja of m'n vorige was n ovulatiebloeding.. Snap echt helemaaaaaal niks meer van m'n lichaam.. Hoop niet dat ik elke keer na 13 dagen n bloeding heb, maakt het er niet leuker op.. Ik wacht het nog even lekker af wat er gaat gebeuren de komende dagen, m'n ei vinden, m'n menstruatie, vind het allemaal prima haha!

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #2168 Artife, 31 okt 2013
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
    Ja kan wel he ananas, dat het niet je menstruatie was!
    En ja ik had ook die menstruatiepijn hoor, maar witte afscheiding nIet, was donkerder. Nu wit.

Ik heb deze besteld!
    ketting ZWANGER | PRE-ORDER Kettingen! | wendysign Wendy de Boer

Past echt bij mij als jonge moeder :) :)
    Krijg die wel pas eind november maar tegen dan ben ik ook al iets langer zwanger en iets zekerder :) gewoon vroeg kadotje voor het kloppende hartje :)

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
  10. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Het begint nu echt te komen met de misselijkheid... Pfff... Eergisteren hele dag beroerd geweest, gister nergens last van.. En nu weer misselijk.
    Ach ik mag niet klagen....:cool:

Gisteren bij operatie live toch wel een traantje weggepinkt! En helemaal op net einde toen het liedje van Niels Geusebroek werd gespeeld... Pfff dat vind ik zo mooi! Dan moet ik echt huilen haha!

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
  12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Vervelend zeg! Maar het is voor n goed doel haha!

13. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik kom weer even spammen met m'n rijtje!:)
    Weer donkerder geworden dus kan toch niet voor m'n nod zitten nu? Dan zouden ze toch veel lichter moeten zijn? Zoals de eerste (linkse)
    Misschien gewoon menstruatiekrampen en wit verlies (is trouwens meer cremig) door m'n komende ei..

Sorry, maar ik snap er echt helemaal niks meer van! :(

image.jpg

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    @ ananas : eecht balen zeg!! pfff word je toch niet goed van? ja hij is inderdaad nu weer donkerder.. Hoop echt dat je ei er zo aan komt!! doe je het met ochtendurine of? had gelezen dat dat niet goed was, en dat als je teveel drinkt het ook aan kan tasten?? had ik gelezen maar denk jij ook al wel ;)

@keting! hij is echt leuk joh !!

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @ananas hij is idd weer donkerder. Blijft apart hoor...ik denk toch dat je ei eraan komt. Want bij menstruatie moet ie volgens mij lichter worden...

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Lorreke; Ja dat klopt ;) Doe dus niet met ochtendurine ;)

@Bagheera; ik denk ook dat m'n ei d'r aankomt.. Dan zullen die krampen enzo er wel bij horen dan.. Hopelijk vind ik hem snel! :)

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Het klopt iig aardig met je banner... Ik heb ook altijd menstruatieachtige krampjes voor mijn ei...ik hoop dat hij er snel is ;)

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Ik denk dat ik mijn eisprong toch maandag heb gehad, vandaag een kruis gekregen in FF. Maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd omdat mijn temperatuur nog niet zoveel gestegen is als de vorige keer. Aan de andere kant herken ik wel de klachten. Steekjes onderin mijn buik, borsten die gevoeliger worden enz.

@Ananas, ik kan niet heel goed zien of de derde van links of de meest rechter donkerder is. Het kan ook heel goed zijn dat je vandaag je tweede LH piek hebt. Je moet dan kijken naar de eerste piek (op zondag) en dan zou je maandag/dinsdag je ei hebben gehad. Ik zou nog niet uitgaan van je menstruatie, want dan worden ze inderdaad lichter tot wit.

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik hoop niet dat ik maandag of dinsdag m'n ei heb gehad. want donderdag voor het laatst seks gehad.. Daarna nog wel, maar niet in mij gekomen zeg maar haha.. Meneer had kramp haha!

20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Haha

Deel Deze Pagina