@Rian en Bagheera; Ik denk ook dat m'n ei er aan komt! Jeeeej! Eindelijk m beetje zekerheid! Zal er vanavond nog een doen.. @Rian; ja staat echt super hihi! Ben benieuwd maandag!
@ananas jij bent er 1 met je eitjes, straks heb je een 5ling haha maar ik ben benieuwd, het is nu uitgesloten dat je zwanger bent jammer genoeg @rian al wat meer vertrouwen? Spannend hoor maandag. Hoe laat mag voor de echo? @hier ik heb nog geen idee. Ik zit wel weer helemaal onder de puisten, net een grind tegel pffff... Elke zwangerschap en ontzwangeren zo erg gehad, maar met ongesteldheid komen ze ook op. Haha, heb verder geen tekenen eigenlijk welke van de 2 het gaat worden. Nog een weekend en dan meer duidelijkheid. Kleine rent nu snel Jeetje vingervlug is ze haha. Vanavond werken en dan na 4 weekenden 1 vrij. De vlag gaat uit haha
@ananas : geeft niets ik spamde 2 week terug ook ergmet mijn testjes ik snapte er toen ook niets meer van hihi.. want zat streepje, die maandag omo wit, dinsdag donkerder en die woensdag knaller had ik toen, snapte het niet omdat er ineens geen streepje meer stond en de vorige test waren niet donker gfenoeg voor mij ei dus iksnapte het ook niet meer toen Maar hij word echt donkerder denk da hij eraan komt! waarschijnlijk heb je morgen je knaller ? vanavond voor de zekerheid idd nog ff testje doen En maak het gezellig vanavond morgen en overmorgen Have fun
Ik hoop het! Kan morgen pas rond half 2 testen na het werk.. Dan moet ik goed m'n best doen, wil ik drie dagen achter elkaar seks haha. Sowieso vanavond en zondag maar dan haha! Kaarsjes aan, m'n mooiste setje en dan komt het hopelijk goed haha!
spannend hoor morgen! hoop dat je dan een knaller hebt!! En idd vanavond en zodnag dan maar verleiden wij deden het rond mijn vruchtbare periode ook om de dag hoor Ben benieuwd naar je test van morgen
Haha, ja al wel wat meer vertrouwen. Misselijkheid helpt daar ook bij haha! Maandag om 8.20 bij de VK! Dus dat is wel heeeeel fijn!! Spannend Meijtje!! Wie weet! Jij ging ook voor maandag toch?
@Rian; oh dat is wel fijn zo vroeg! Met ovutestje gedaan en echt super licht, zou dan vanmorgen m'n piek zijn geweest? Bekijk bijlage 358186
http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/475694-willen-jullie-meekijken.html#post16031281 Ik weet het allemaal niet meer hoor. Blijkbaar toch geen ei dus... Nou ik ga eerst maar goed afvallen en misschien de dokter maar eens bellen... Geen ei dus ook niet zwanger pfff ML is er ook niet dit weekend. Dit maakt me echt wel verdrietig en een beetje moedeloos ook.... Vandaag een collega op school over haar dochter waarbij de ivf ofzo al voor de zoveelste keer niet gelukt is.
@meissie, sorry ik kan je hier niet mee helpen.. ik snap helemaal niks van FF en tempen.. . vervelend dat je het even niet meer weet.. knuffel!
@meissie verdorie dat is balen zeg!! Ik denk eerlijk gezegd dat je ook geen ei hebt gehad...je temp stijgt nie genoeg...misschien inderdaad even overleggen met de huisarts..geef niet op lieve schat! dikke knuf voor jou!! @ananas; ik vind het nog geen echte knaller vanmorgen....dus denk dat je ei toch nog komt..... @Meijtje: spannend!! De duimen draaien! @hier; ongesteldheid bijna over jeeej! maar sinds gisteren onwijze maagpijn...erg vervelend dus..maar komt ook wel weer goed
@meissie : sorry hier ook geen verstand van tempen, ik gebruik alleen ovutesten @ananas : dat had ik dus ook, toen ik mijn testen deed, donker en toen heel licht, en de dag erna de knaller!! dus ik hoop voor je dat je morgen je knaller hebt!! zo had ik dat deze periode ook ( ook 1e keer dat ik ze gebruikte maar vond het gek, eerst streep niet zo donker als controle, en toen niets meer, en dag erna net zo donkerals controlestreep) Het wil niet wat zeggen, maar er is nog hoop ik heb het zelf ondervonden!! ik ga nu nog harder duimen voor je ei !!
Ik hoop het ook! Vannochtend nog negatief getest helaas, op naar zondag hopelijk blijven de rode duiveltjes bij jouw weg!
@ananas test is wel weer donkerder zie ik. Hopelijk nu echt je ei. @meijtje duim voor je! Leuk dat je dochtertje snel loopt ook wel weer lastig! @hier nog op zoek maar m'n ei. Vannochtend negatieve ovutest, zondag weer testen...
@meissie ik heb ook geen verstand van temperaturen dus kan je niet helpen helaas. @meijtje spannend *duim duim*. @tru zoekze naar je ei. Ik hoop dat je m snel vind. @hier ik zit lekker onderuitgezakt op het wachtbankje. Duurt nog 10 dagen dus ik maak het mezelf maar even gemakkelijk *klopt het kussen nog een keer op*. Gisteren gewerkt van 9.00 tot 21.30 we moesten de winkel inventariseren. Blegh wat een ongelovelijk k*t werk is dat toch en het duurt altijd zooooooooo lang. Maar ja is gelukkig weer gebeurt. Vanochtend ook gewerkt en vanmiddag mn moeder geholpen met eten koken want die krijgt morgen haar broers en (schoon)zussen op visite voor dr verjaardag. Ben nu wel ff klaar. Vl is oefenen met zn band en zit dus alleen op de bank. Ga zo denk maar lekker mn bedje in. Morgen nog een dagje werken en dan lekker vrij tot woensdag.
He meiden, Tia rustig hier!! Hoe is het met jullie? Hier elke ochtend misselijk.. Zodra ik wat heb gegeten is het goed. Zometeen feestje bespreken van m'n vriend, we gaan z'n 30e verjaardag in de kroeg vieren 23 november! Whoee, en dan gaan we het misschien ook wel officieel vertellen. Vanavond uit eten met m'n schoonouders voor hun trouwdag, vervelend! En maandag uit eten met mijn ouders. Aiaiai, vervelend allemaal! Jullie nog plannen voor het weekend?
Goedemorgen, Oeh 2x uit eten...vervelend hoor rian haha. En wat leuk dat jullie zijn verjaardag in de kroeg gaan vieren! @hier rustig weekendje, vandaag niks in de planning. Morgen heeft mijn vriend een training met een ander team voor american football dus ga wrsch wel ff kijken. En dan is t weekend alweer voorbij, gaat veeeels te snel
@ Rian jeetje wat vervelend uit eten zeg hihi.. Geniet er lekker van!! Hier vandaag naar duitsland om te kijken voor een nieuwe schutting en tuinset even wat ideeen op doen, gezien we tot nu toe nog niet echt iets hebben gezien dus wie weet. Dus ben eind van de middag/begin van de avond weer online Fijne dag allemaal!