Oh nee..... Wat vreselijk.. Mijn blijheid is nu ook omgeslagen.. Meid heel veel sterkte!! Dikke knuffel!!
Ik zit hier ook met kippevel! Echt te erg voor woorden booboo hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je het goed verwerken! Vind het zo erg voor je en zeker omdat het bij mij ook nog zo pril is en ik dit echt nooit zou willen meemaken! Knuffels!!! En ik heb daarnet sokjes gekocht hihi. Ik hoop echt zo hard dat het blijft zitten. Word beetje bang van de verhalen ookal is dat niet bij iedereen zo...
Ah nee!!! Booboo!! Verdorie wat onwijs klote zeg. Heel veel sterkte voor jou en je partner. Dikke knuffel!!!
Booboo : wat erg!!! heel veel sterkte voor jou en je partner!! zat echt met tranen in de ogen te lezen Ik hoop dat je weinig pijn hebt strax !! Heel veel sterkte! we zijn er voor je!! Hele dikke knuffel!
Booboo wat vreselijk zeg! Echt heel verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Veel sterkte. *knuf*.
@booboo sterkte ik weet wat voor klap het is. Neem de tijd om het te verwerken, het afstoten of weghalen is een hele impact. Heel veel sterkte voor jou en je partner. Bah! Klote nieuws!
Hi dames, Beetje kunnen slapen? Ik n paar keer wakker geworden, pff.. Vanmorgen flinke buikkrampen, werd er echt misselijk van!! Nu gelukkig nergens meer last van. Misschien toch van m'n verstopping.. Ondertussen al zo'n 5 dagen last van!
@booboo lees je bericht nu pas, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd! En hopelijk heb je er weinig pijn aan. @ananas ik heb wel redelijk geslapen maar heel kort, dus nu best wel moe nog :-s ging jij nou testen vanmiddag? Er staan hier zoveel verhalen dat ik het af en toe niet bij hou. Sorry
@tru; Nee ik niet haha, ben m'n ei nog aan t zoeken (als ie nog noet geweest is haha) Lorreke ging vanmiddag testen als ze nog niet ongesteld was geworden! Dus lorreke; hoe gaat het?
@tine; oh bah Ik vraag me toch echt af wat dat was vanmorgen.. Twee keer achter elkaar een flinke steek, kon echt niet meer rechtop staan of lopen! Dacht echt dat ik over m'n nek zou gaan, zo misselijk werd ik er van! En nu nergens meer last van! Zo raar... @Lorreke; ik ben nieuwschierig!!
Dan ben ik dus mooi te laat! Zaterdag voor het laatst seks gehad.. Waren gister alle twee te moe haha.. Maar dan had m'n ovulatietest toch ook donkerder moeten zijn afgelopen dagen? Die werd namelijk alleen maar lichter.. Jeetje, ik snap helemaal niks meer van m'n lichaam haha..
@hier het was weer 4.30 vanmorgen met die kleine, dus best wel moe, gisteren pas om half 1 in bed haha, pfff. Gelukkig nog steeds niet misselijk en Nu hopen dat mn huid snel tot rust komt. Verder vandaag vrij. Even bijkomen van een korte nacht. @tine balen zeg, het beter slapen is maar van korte duur, want dan gaat je lichaam je laten wennen dat je met een mini van binnen minder slaap zal krijgen als die er is haha. Dus je zal big heel wat maanden slecht slapen. @booboo hoe is het, komt het vanzelf? Ik hoop dat het niet gecurreteerd hoeft te worden. Het valt enorm mee met de pijn, alleen geestelijk is het echt een tik als het er alsnog uit gehaald moet worden. Heel veel sterkte de komende tijd.