Hmm ananas jouw lichaam maakt er een zooitje van . Wel lastig hoor. En ik zou met je obstipatie ook wel opletten hoor, anders even huisarts bellen voor een middeltje.. @lorreke..........???
@ananas dat zou balen zijn. Nu moet ik zeggen dat het nog wel kan hoor, want het is pas dinsdag, zaad kan wel even overleven als we hier moe zijn, dan hebben we een intens vluchetje hahaha. Ben benieuwd naar je testjes van vandaag
Haha, hadden we dat nu gister maar gedaan! Maar dacht m'n ei komt toch nog niet want heb geen knallers op m'n ovulatietest haha.. Ga rond half 1 even testje doen, dan heb ik f pauze want ligt de kleine op bed Hoe voel jij je? @Lorreke; hou ons niet zo in spanning haha! Al ongesteld? Hoop het niet!
Misschien kloppen je testen gewoon niet ananas? ik zeg het gewoon om de dag seksen dan zal het wel een keertje goed zitten bij je eisprong Enja ik weet het met een pasgeboren kindje heb je weinig slaap maar zou fijn zijn als ik me er met goede slaap nu op kon voorbereiden hahahaa.
Goedemorgen dames !! Bedankt voor alle interessen Krampen zijn af en toen wel erger geworden, maar tot nu toe nog geen ongi Als dat de hele dag zo blijft haal ik vanuit het werk een testje op en ga ik testen, word ongeveer rond 17uur denk ik Geduld allemaal!! inclusief mijzelf hahahaha
Goeiemorgen, @Ananas, ik denk echt dat je ei al geweest is, maar je lijf houdt het absoluut spannend. Ik denk dat ik gek zou worden, haha. @Meijtje, jeetje dat is wel vroeg zeg. Je meisje is een ochtendmensje. Gaat hier nog leuk worden, want mijn vriend en ik zijn allebei duidelijk meer avondmensen. Dus dat vroege opstaan, daar zie ik wel tegenop. @Lorreke, spannend! Mijn duimen draaien voor je. Om 17.00 uur ga ik je in de gaten houden @Booboo, hoe gaat het met je? Ik denk aan je. @Tine, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Er komen vast ook nog wel goede nachten Maar zeker aan het eind wordt slapen echt lastig heb ik begrepen. Hier gisteren geprobeerd het ledikantje in elkaar proberen te zetten, past het lattenbodempje niet, zucht, heb ik weer. Dus nu maar kijken hoe we dat gaan oplossen. Verder had ik gisteren ontzettend koud (alweer), maar ja, het is buiten ook koud en daar reageer ik meestal wel op. s Avonds had ik het ineens heel warm, bleek ik 37,6 te hebben. Vreemd, dat lijf van mij. Beetje onbestendig gevoel. Nu maar even proberen wat te gaan doen. Fijne dag en tot later!
@secretangel spannend, wanneer ga je testen? Je moet een avond en ochtend mens zijn met een kleine. Ik tenminste, wel. Weinig slaap wen je aan in je zwangerschap, dan slaap je slecht, vaak plassen, misselijkheid misschien waardoor je op wil zitten, dus het wennen begint al voor de kleine wees maar niet bang haha. Bagger dat de ledikant niet in elkaar past pfff. Balen zeg! @lorreke pffff nog ff wachten en niet teveel drinken he hihi.
@Lorreke; spannend!! @Secretangel; ik word ook echt gek er van! Geen duidelijk ovulatietesten, rare dingen in m'n lichaam.. Snap er helemaal niks meer van! Mag ik vragen waarom je denkt dat m'n ei al geweest is? Ik heb zelf heb namelijk geen idee!! Zo irritant! Voor jou wordt het ook spannend! Wanneer ga je testen?? Balen dat het ledikantje niet in elkaar past! Hij is echt leuk!!
@ananas ik voel me alleen moe maar ja ik slaap ook maar 4 a 5 uur op een dag. Mijn kleine meid ligt nu dubbelgevouwen op de bank in slaap gevallen, die slaapt allemaal hazeslaapjes ... @tine ja jammer is het he, dat je niet nu lang kan slapen, maar je went wel aan het ritme van wakker zijn. Dat duurt even voor je lichaam daar aan gewend is en dan heb je er ook niet meer zoveel last van.
Nou, m'n ovulatietestje van net.. Word gek van die lichte streepjes haha.. Misschien dat ik maar stop met testen en gewoon wacht wanneer ik m'n menstruatie krijg..
Waarom gebruik je dan eens geen andere testen ananas? Zoals hier al eens gezegd is geweest, digitale ofzo? Want misschien reageert je dit niet zo goed op je urine en kan het geen dikke rode streep worden....
Ik denk dat ik dat de volgende ronde ga doen, want weet nu dus niet of m'n ei al geweest is of niet Maar bedankt voor de tip
@test : hij ligt te wachten spannend... @ananas: ik gebruik die test van trekpleister of kruidvat dat is geen dipstick maar in casette ofzo. vond ik wel makkelijk Echt balen ananas hopelijk vind je hem snel!
Zoals ik al dacht is mijn test negatief.. Dus gewoon wachten tot mijn ongi komt en dan door naar de volgende ronde
Spannend Lorreke!! Pfff.. Heb hier echt m'n dag niet... Misselijk, gevoel dat ik moet overgeven maar het wil niet.. Sorry voor de details.. Gister trouwens uit eten geweest met m'n ouders broer en schoonzus. Broer en schoonzus wisten nog van niks. Gisteren verteld ook dmv een lijstje met de tekst. Hihi, zo leuk om te doen. Ze waren ook super enthousiast!! Edit; het werkt als ik het van me af schrijf, tis eruit
@Lorreke; he balen! Maar geen bloed geeft moed!! @Rian; oh bah! Lijkt me zo leuk om het te mogen vertellen! Hopelijk mogen wij dat ook snel doen haha!