september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Lekker Rian !! :D

Ooh lorreke dat is jammer :(

2. Humava

Humava Niet meer actief

Oh balen lorreke.

Rian vervelend dat je zo misselijk bent. Maar ja tis voor een goed doel moet je maar denken.

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oh Lorreke lees nu pas dat je al getest hebt en deze negatief was.. Balen!! Maar het kan nog!

4. Humava

Humava Niet meer actief

#2404 Humava, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2013
  5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb een gratis pakket bij babydump gehaald met kei leuke spulletjes in ooooooooh

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    @ Rian : balen van je misselijkeheid!

@humava : thnx voor de tip!

@ testen : was vanmiddag negatief, maar nog steeds geen bloed te zien,, wat moet ik nu ??? wachten tot morgen of toch nog maar testen??
    Zei ook tegen VL ben nog niet ongi,, hij jajaja je bent zwanger, ik zo nee al test gedaan maar was negatief

7. Humava

Humava Niet meer actief

Lorreke ik zou tot morgen wachten en dan gelijk 's ochtends testen. Tis maar 1 nachtje slapen.;)

8. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok hopelijk vind je m snel en anders duim ik voor je dat het al raak is!

@hier heel veel plassen. Ligt denk ik aan dat m'n ei net geweest is of misschien aan de kou brrr.

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL

Oooohh wil ik ook!

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja rian echt gaan halen is echt leuk!!! Gratis spulletjes hihi. Gewoon bon uitprinten op internet!

En lorreke ja ik zou ook wachen tot morgenvroeg, als je uit bed komt! Heb ik ook gedaan dag voor nod n toen was het heel licht! Als je nog niet ongi bent kan het een teken zijn ik hoop het!

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
  12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Toevallig had k hem daar al neer gezet haha en kreeg daar de reactie dat m'n ei waarschijnlijk nog niet geweest is..
    Dus test deze week nog f door denk ik..

@Lorreke; zou inderdaad morgenvroeg even opnieuw testen!

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Het meiden daar was ik ook weer ffies. Jeetje booboo meid wat een vreselijk nieuws!!! Heel veel sterkte dikke kus en knuffel! Hier nog steeds niet ongi en ook niet zwanger... Ik denk dat ik volgende week even naar de huisarts ga. Ik heb namelijk wel erge last van mijn buik. Misschien dat ik vrijdag nog een restje waag. Dat is dan na 14 dagen dat mijn ff dacht dat ik misschien en ei had wat wss niet zo is... Volgens de kenners. Ik weet het gewoon niet hoor. Wie weet trouwens waar De enter knop zit op een iPad...?

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Enterknop op de ipad? Is er niet echt...
    Alleen bij zoeken kan je op zoek drukken maar hier heb je alleen return en dat is volgende regel..

15. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meissie; wat vervelend zeg.. Langste cyclus tot nu toe zie ik!

Pff, ik heb f een dipje.. Snap er gewoon helemaal niks meer van! Vanmorgen dan die fikse steken en nu af en toe wat last van m'n liezen, heel raar gevoel.. Maar het kan m'n ei toch niet zijn als ik geen positieve ovulatietest heb gehad! En dan zouden we waarschijnlijk toch te laat zijn geweest.. Word er echt gek van!

Vl is zaalvoetballen dus lig nu f op de bank! Heb het ijskoud! Heb twee truien aan maar nog koud! Zo maar f n lekkere warme douche nemen!

Sorry, moest f van me afschrijven..

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Echt lastig voor je ananas! Ik zou echt niet weten wat er aan de hand is. Ik had voor nod ook wel kouder dan normaal..... Nu vaak warm dankzij kruikjes en warm huisje!

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik heb het de hele dag al koud! Wordt gewoon niet warm, lijkt wel of m'n tenen bevroren zijn! Maar het is natuurlijk ook gewoon koud buiten!
    Googlen doe ik ook niet meer, want daar staat zelf innesteling bij, maar dat kan natuurlijk nooit! Ik ga het maar gewoon afwachten..
    Zo maar douche en dan lekker naar bed!

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Alles kan je zou je er nog van verbazen ;) niks uitsluiten tot je niet bloed meid ;)

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Thans voor de tip van de return knop! Die zocht ik voor de volgende regel. Ik vond return niet zo logisch ik was bang dat ie dan terug zo gaan ofzo...

Maar nu weet ik het .

Ja langste cyclus tot nu... Buik doet ook auwie... En ben er winderig... Sorry "schaamt zich"

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja dat is waar haha, maar toch! Dan zou m'n vorige menstruatie geen menstruatie geweest zijn, maar gewoon n tussenbloeding.. Of m'n ei veel eerder zijn geweest.. Maar dan wordt het wel een heel raar verhaal! Dus ik hou het gewoon op 'iets raars'
    We wachten het gewoon (on)geduldig af! In de tussentijd maak ik jullie nog f gek met m'n berichtjes!:D

Deel Deze Pagina