Haha dat mag hoor!! Tis gezellig hier.. Vl kijkt voetbal.. Hij moet morgen voor 3 dagen naar Eemshaven voor werk.. Blegh 2 nachten alleen
Ja het is inderdaad heel ingeewikkeld bij jou.... Ik zou ook gek worden! Hopelijk snel duidelijkheid hoor!
Dames ik lees mee, maar ben echt even heel druk. Gelukkig ook niet al teveel tijd voor het wachtbankje.
He ananas echt vervelend zeg, pffff hoop dat je snel ogi word of je ei vind, zodra je dan ongi bent geweest gelijk weer gaan testen.. Hier nog steeds geen rode duiveltjes ?? en vandaag is dag 23, misschien is mijn cyclus wel wat langer maar deze onzekerheid vind ik niets, laat de duiveltjes maar snel komen, of laat de test morgen dan maar positief zijn. Nog steeds krampen in de onderbuik zo af en toe. pffff VL zei al en al ongesteld, ik zo nee, hij gelijk de zwangerschapstest van vanmiddag klopte niet je bent gewoon zwanger haha,, wel lief om te horen dat hij dat zegt @gratis : ik heb ze ook besteld hihi..
@ananas lekker van je afschrijven hoor blijf t allemaal maar apart vinden wanneer zou je NOD moeten zijn als de bloeding een menstruatie was? @lorreke; hopelijk blijven de duiveltjes weg heb je al getest??*nieuwgierig* @hier; aan t wachten op mijn ei, temp is al aan t dalen dus zal wel snel komen nu. Vind dit nog nie zo heel spannend, meer de tijd erna hihi
Goeie orgen dames! Hier al wat beter geslapen! Wel een keer wakker geworden om half vier omdat ik naar de wc moet maar dat had ik altijd al Met jullie alles goed?
Lorreke heb je algetest?? Ik ben ook heel nieuwschierig! Bagheera ja de tijd voor de eisprong is zeker niet zo spannend als dat je richting nod komt. Ik heb nu ook echt zoiets van laat het nou maandag zijn.....
@Bagheera; Als ik uit ga van n cyclus van 30 dagen is m'n nod op 18 oktober.. Hopelijk komt jou ei snel! @Tine; Moe!! Gelukkig maar n half dagje werken vandaag! @Lorreke; Ben ook benieuwd of je al getest hebt!
Dames !!!! Ik heb getest.. ben nog niet ongesteld, en test wederom negatief Misschien toch een langere cyclus deze keer ???
Jaa klopt begint nu heel vervelend te worden, heb nu ok niet echt kramp meer enz.. Nee heb mijn ei nog nooit gevoeld,(nooit op gelet eigenlij) wel at krampjes gehad en wel een duidelijke ovu test gehad, en daarna doorgetest en toen was die negatief, dus wel duidelijk een positieve test gehad op 23 oktober
Jammer Lorreke! Maar als je een positieve ovulatietest had op de 23ste, dan is je ei waarschijnlijk gesprongen op de 24ste of 25ste.. Dus zit je nog voor je nod.. Dus het kan nog steeds!! Hier af en toe wat krampen, lijkt op menstruatiekrampen maar dan anders? Volgens mij is m'n lichaam gewoon van slag en ben ik gewoon aan het ontpillen!
Nu nog ontpillen lijkt me sterk..... Maar kan wel kan een maand duren maar kan inderdaad ook drie maanden duren
Ik wacht nu gewoon af tot de 18de, ben ik dan nog niet ongesteld dan doe ik n testje.. Dus nu maar geduld afwachten wat er gaat gebeuren!
Even een ander vraagje; Wie herkend vet haar na het stoppen met de pil? Ik heb sinds het weekend ontzettend vet haar! Ik was het normaal om de dag en soms elke dag, maar nu is het zo snel vet! Net maar even andere shampoo gekocht bij het kruidvat, hopelijk helpt het!
Pfoe al dat wachten en niet weten waar je in je cyclus zit, niet leuk voor jou ik zou het niet willen. Ben blij dat ik het niet heb meegemaakt. Maar soms heb ik nog de schrik dat mijn test vals was en dat ik een lange cyclus heb. Geloof gewoon nog steeds niet dat ik zo snel zwanger ben geraakt...