september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja rian, het is allemaal zo nieuw he, bedankt voor de geruststelling voel me al een pak beter. Heb net een dutje gedaan :)

Ooooh een kitten het is toch zo lief zo een beestje. Had een jaar geleden ook eentje maar ging niet op app, gelukkig mocht hij naar mijn ouders dus zie hem nog veel <3

Wel oppassen voor toxoplasmose he!

2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Leukkkk!!

En spannend!! Je hebt idd genoeg afleiding!:D

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kitten geweldig! Ben benieuwd naar de foto en spannend hoor of je op roze gaat.

@meissie balen :( laat ongi dan kaar door komen en naar de volgende ronde.

@ananas spannend hoor, wie weet ben je al zwanger, dan gaat je ei zoeken ook in ene ook niet goed :) ben benieuwd.

@tine het hoort erbij. Zijn allemaal kwaaltjes :)

4. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meijtje; haha, nee zwanger ben ik niet!;) gewoon rare cyclus haha! Ben ook maar gestopt met m'n ovulatietestjes, werd er toch niet wijzer van!

@rderby; Leuk he, een kitten!:) Het wordt spannend voor je! Wanneer ga je testen? Hopelijk komt er snel weer meer roze!:)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Leuk hoor een kitten!

Ananas ik hoop ook dat je stiekem gewoon zwanger bent!

@hier ik denk dat ik misschien toch morgen al een testje ga doen want ik wil bij een vriend morgen een biertje gaan drinken en dat doe ik natuurlijk niet als ik zwanger ben.

6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dat hoop ik natuurlijk stiekem ook, maar ben echt niet zwanger! Geloof ik gewoon niet haha.. Zit nog veelste vroeg in m'n cyclus!

Ja doen!! Spannend!:)

7. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga 15 november testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ook al is dat waarschijnlijk op 16 dpo. De dagen ervoor ben ik nauwelijks thuis, dus dan kan het niet eens :p

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oke, spannend!:)

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Voor testen vind je altijd wel een gaatje en een manier haha :D

Ja ananas, mss ben je wel zwanger haha, wie weet wie weet ;) ik geloof het ook nog steeds niet hoor en ik ben wel zwanger dusja dat is geen goede reden :p

Hoop op goede resultaten voor de testers!

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @rian hoe was het bij de huisarts??

Hier nog steeds geen ongi. denk dat ik deze keer langere cyclus heb

11. Humava

Humava Niet meer actief

#2491 Humava, 7 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2013
    Ja rian wat zei de huisarts??

Zou ik morgen trouwens niet te vroeg zijn met testen? Maandag is mn nod. Morgen 10dpo of als mn ei woensdag was 9dpo. Ik heb wel van die extra gevoelige testen thuis van z&k. Die zou je al kunnen gebruiken 6 dagen voor nod.

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Misschien wel wat te vroeg Humava.., maar je weet het niet! ;).

Thnx lady's voor het vragen.. Ik heb een overgevoeligheidsreactie op iets.. Waarop? Geen idee.... Zal wel een combinatie zijn. Ook met m'n hormonen.
    Heb er medicijnen voor gekregen, tabletjes en een koel gel.
    Hoop dat het snel werkt.

Zal eigenlijk vanmorgen weer beginnen met werken. Maar heb Het hierdoor maar even een dagje uitgesteld.

13. Humava

Humava Niet meer actief

rian Ik hoop dat het snel over is.

Misschien iets te vroeg idd. Ik wil eigenlijk alleen maar testen zodat ik als ik niet zwanger ben morgen een biertje kan drinken bij een vriend van me. Ik heb wel zin om een avondje 'uit' te gaan. Heb een beetje een rot week achter de rug. De winkel waar ik werk is dicht en hoogstwaarschijnlijk zijn ze failliet. Maar we zitten nu al een week in onzekerheid want mijn baas stelt tekens de bijeenkomst uit waar we info zouden krijgen over de gang van zaken. Dus ben nu al een week 'vrij'.:(

Maar ja ik kan natuurlijk ook morgen negatief testen en dan misschien maandag wel positief. Moeilijk moeilijk

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL

Oh echt.. Jeetje, das niet leuk!! :x. Ja je kan testen, grote kans dat deze dan negatief is.., maar misschien eind vd week wel positief.. Dus dat is lastig.. Maar zou als die negatief is, lekker van je biertje gaan genieten.. En mocht de test eind vd week wel positief zijn.. Ach ja doe je dan ook niks aan. Zijn genoeg vrouwen die er pas later achter komen dat ze zwanger zijn en al die tijd hebben gerookt/gedronken.

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik testte vrijdag negatief en ook nOd maandag ongeveer. Maar zondag licht positief ;)

16. Humava

Humava Niet meer actief

ja dat is waar had ik ook bij mn vorige zwangerschap. Toen waren vl en ik een weeendje in valkenburg....:D. Maar is natuurlijk beter van niet. Ik doe morgen ochtend wel gewoon een testje en dan zien we wel weer verder. Ik heb toch niet het idee dat ik zwanger ben. Toen ik zwanger was de eerste keer had Ik ook echt het gevoel zwanger te zijn. En de tweede keer ook. Dus denk sowieso niet dat ik zwanger ben.

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gelukkig niks ernstigs Rian! Spannend al weer zo veel testers. Wat gaat dat snel zo'n maand. Had ik ook maar zo'n cyclus.

Vanmiddag de ha gebelt en ik mag woensdag langs komen! Man wat ben ik daar blij mee. De assistent vond bijna 50dagen niet ongi ook wel lang idd. Ze wilde natuurlijk vragen ben je zwanger maar ik was haar voor hahahaha. Helaas niet. Lucht wel op dat ik ff mag langs komen. Hoef echt niet ala minuut zwanger te worden maar een beetje normale cyclus zou wel lekker zijn. Dan heb ik iig een eerlijke kans.
    Misschien ff bloedprikken ofzo, ben ook zo moe en lusteloos. En ben bang dat ik misschien iets heb aan mijn schildklier dat kan een zwangerschap ook in de weg staat. Ik let best wel op mijn eten namelijk en blijf te zwaar. Ben nu wel echt aan het afvallen.

Sorry voor de ego.

Ik vind het fijn bij jullie!

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Rian; gelukkig niks ernstig!

@Humava; ben benieuwd naar je testje! Hoop dat er wat te zien is!:)

@meissie; geeft toch niks! We zijn er juist voor elkaar en om even ins hart te luchten!:) ik vind het ook fijn zo met jullie!:)
    Hopelijk heb je meer duidelijkheid na woensdag!

Ik ben echt kapot! Lekker vroeg naar bed vanavond..
    Nog 11 dagen... Haha!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @rian hopelijk trekt het snel weg, kan overal van zijn, ook vinden.an eten.
    Had bijv als ik knuffelde met ml toen ik 13 weken zwanger was tot een week of 20dat hij in brand stond daarna mpest altijd gelijk onder de douche helemaal schoon, was ook onder invloed van hormonen, dus ik kijk nergens meer van op haha.

@meissie ben benieuwd wat er uit komt. En dat ze de oorzaak vonden.

@humava ik ben heel benieuwd! Hoop het.

@ananas jouw kwaaltjes zijn wel heel typisch.... Het zal me niets verbazen!

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meijtje; haha, ik word zenuwachtig van jullie! M'n obsipatie is in ieder geval verdwenen, maar nu juist weer last van veel lucht (sorry!) haha.. We zullen het zien, wacht nog geduldig anderhalve week af!;)

Deel Deze Pagina