september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @meissie : wat vervelend zeg! gelukkig kan je terecht bij de huisarts!!

Net iets roze bloed bij naar wc gaan, dus mijn ongi komt eraan denk ik. dan kan ik weer gaan testen wanneer mijn ei is etc nu al wel weer zin in.

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @meissie; lekker je hart luchten hoor, ook daar zijn we voor. Hopelijk eb je woensdag meer duidelijkheid.

@ananas; het zal me echt niets verbazen als je toch zwanger bent....;)

@humava spannend!! Denk dat t wel aan de vroege kant is, maar je weet maar nooit ;) de duimen draaien

3. mami2

mami2 Niet meer actief

Dames wat doen jullie vanavond? ?
    Ik lig lekker op bed met geer en goor

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik kijk het ook! Lig languit op de bank met een glas cola en wat chippen. Ja ik weet het heeeeel fout... Maar al zo lang niet gehad en ik verlangde er zoooo naar..

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ook op de bank met geer en goor. Toen Gerard net die boodschappen had gedaan voor die oudere man...tranen over mijn wangen. Zo mooi....

6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier ook op de bank geer & goor kijken!;) Alleen dan met n glas water haha..

7. mami2

mami2 Niet meer actief

Moet kunnen toch af en toe @rian

Ik lig op bed met een bak ben en Jerry's

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL

Oooohh heerlijk!! Welke?? Ik heb vorige week met een vriendin karamelsutra ofzo, die was zo lekker! Ging ook helemaal op!

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ik hang op de bank. Net expeditie robinson gekeken en nu ff AZ aan het kijken. Ik ben me net tebuiten gegaan aan chocoladepepernoten. Oh ik ben echt verslaafd aan die dingen. Gelukkig voor mijn lijn zijn ze niet het hele jaar verkrijgbaar.

10. mami2

mami2 Niet meer actief

Cookie dough hmmm delicious ben er zo dol op

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Hier evne op visite geweest vanavond en syndroom gekeken,, super programma! echt waar zo mooi om te zien

12. mami2

mami2 Niet meer actief

Ow die zijn ook heerlijk ja...ik moet geen lekkers in huis halen want het gaat te snel op

13. Humava

Humava Niet meer actief

Nou mijn test was negatief wat ik ook wel verwachtte. Maar er zat wel een horizontaal een soort veeg door dus ik weet niet zeker of het een goede test was. Ik doe er evt maandag of dinsdag gewoon nog een test en dan maar duimen. Zometeen naar de tandarts en daarna even moeders helpen met een taart bakken want die viert morgen haar verjaardag.

14. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Balen!! Hopelijk maandag toch nog een positieve test. Succes bij de tandarts, en vast veel plezier met taarten bakken ;)

15. Humava

Humava Niet meer actief

Thnx! Voor jou is het klustijd zie ik aan je banner! Succes!;)

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ben en jerries hmmmmm,mmmmmmmm :eek: maar zwangeren oppassen met cookie dough, als dat ongebakken deeg is kunnen er rouwe eieren in zitten, ik weet niet of het echt erg is bij dat ijs maar ik durf het niet te eten ookkal is die overheerlijk!! Heh zoveel schrik voor verkeerde dingen te eten!

Humava hopelijk gewoon te vroeg getest!

Ik zat gisteren met een vriendin op de bank film te kijken!
    En inderdaad ego doen mag hier echt! Iedereen leest mee en steunt elkaar dus is echt niet erg, mensen die daar niet tegen kunnen zouden hier niet zitten :)

Ik vandaag weer wat last in buik en rug, en wow mijn borsten zijn veranderd! :eek: mijn tepels donkerder vooral het topje en enkele aders worden zichtbaar, en al groter :$ blush! Hahaha!

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @humava; hopelijk te vroeg getest!

Ik heb net even n ovulatietestje gedaan, was benieuwd wat ie zou doen en als ik heeeeel goed kijk zie ik n licht streepje, dus denk echt dat ik begin van de week m'n ei had.. Nu maar afwachten..
    Wel hoofdpijn, pff.. Net nu ik de hele dag moet werken! Fijn!!

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jij houd de spanning er goed in Ananas!!

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ff een raar vraagje... :/

Heeft er hier nog iemand last van infecties of gehad tijdens zwangerschap?
    Ik zit er al mee maar heb al iets gekregen van de dokter!
    Ben er zowizo al gevoeliger aan, heb het voor mijn zwangerschap nog wel al gehad..
    Dus ik hoop dat ik het niet teveel ga hebben want nu krijg je dat nog sneller!

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @ananas; spannend!
    @humava; ja idd, we zijn al druk bezig. Temperatuur is weer aan t stijgen, nog geen positieve ovulatietest gehad...dus maar rustig afwachten ;)

@bubblybaby: hoe gaat t met jou???

@Booboo; hoe gaat het met jou?? Hopelijk heb je niet al te veel ''last'' (bedoel het niet zo bot als het er misschien staat)

Deel Deze Pagina