september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @booboo heel veel sterkte meis!dikke knuffel, hopelijk zien we je snel terug.

@ secretangel: spannend!! Heb je zelf een idee??

@meissie; ik hoop voor je dat je huisarts je goed kan helpen, zou wel fijn zijn.

@ ovulatietest; ik gebruik clearblue digital, vind dat gewoon een stuk duidelijker dan streepjes vergelijken haha

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @booboo heel veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt. Ik hoop dat het snel raak is, wat een leegte he. Dikke knuffel! Het verwerken is begonnen.

@tine balen zeg jemig. Inderdaad niet tof.

Testers spannend,
    Meiden op wachtbank succes.

Hier op kind vroeg gewerkt huis schoon manlief komt zo met zn dochter en dan eindelijk eten. En dan doe ik onze kleine meid op bed en dan beentjes omhoog met kaarsjes aan. Niets meer. Morgen weer avonddienst. Dus kan ik de ochtend even blijven liggen terwijl manlief onze deugniet uit bed haalt. Heerlijk!

3. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    @secret, dank je wel. Die film is met de hond die iedere dag op zijn baasje past toch? Idd een tranentrekker, heb hem al vaker gezien maar t blijft....

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja had er niet constant last van, kwam zo met vlagen, over paar dagen zal ik merken of het zalfje werkt :p
    Maar normaal wel en anders moet ik eens laten nakijken mss is de pijn van blaasontsteking... Maar dat denk ik niet want heb er niet veel symptomen van! Komt allemaal goed! :)

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hatchico!! Dat is een kei mooie film, ooooooh! Kwil zo een hond. :D

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ken de film niet. Maar ik ben wel benieuwd nu.

@hier ik heb net een f***ing mail gehad dat het bedrijf waar ik voor werk failliet is. Hoe triest om het via een mail te doen:x. Bah ik was al teleurgesteld in ze maar nu helemaal. Wel echt balen dat kk mn baan kwijt ben.:(

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oooh dat is echt érg humava!! :eek:

Ja die film moet je echt zien!

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @ Booboo, heel veel sterke...!! Neem de tijd om het te verwerken..

@Secretangel, ieeeehh cambridge shakes.. Heb ik ook gedaan.. 20 kilo lichter maar een zieke huisbezoek rijker.. Slecht spul idd, was er helemaal verstopt van. Plus het is er ook zo weer bij op..

Gezond eten en veel sporten is toch echt de beste manier ben ik achter gekomen na 100 manieren van afvallen!!

@Testers... Ik ben benieuuuuuwd! Minstens 2 per maand hadden we afgesproken toch?

@Humava.. Ja wat ergd at ze net via de mail doen!! Zwak... Niet leuk.. Pff :(.

@hier, lekker gewerkt... Leuk gezinnetje. Heb me alleen versproken over mn zwangerschap.. Haha. Oeps!

Lig lekker op de bank, huispak aan, kaarsjes aan, heerlijk! Vl ook weer thuis na 3 dagen :).

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @humava; jeetje! Verschrikkelijk! En dan ook nog via de mail!

Hier lekker op de bank, kaarsjes aan, zo een filmpje ofzo er in en lekker relaxen samen!:)

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    K alleen, vriend uit eten met collega's maar mijn neefje van negen maanden wordt dadelijk gebracht. Komt een weekendje logeren, jeeej!

11. mami2

mami2 Niet meer actief

Wat ga jij hard zeg 9 weekjes alweer

12. mami2

mami2 Niet meer actief

Ja idd veel duidelijker alleen een btje prijzig helaas

13. mami2

mami2 Niet meer actief

Ow dus jij bent het weekend niet vrij jammer maar wel lekker dat je avonddienst hebt..ik begin vanaf dinsdag ook weer blegh vakantie gaat zo snel voorbij *sadface*

14. mami2

mami2 Niet meer actief

Lekker is dat zeg....balen meid en nu krijg je op zijn minst nog een maand doorbetaald?? Of mag je al blij zijn als je deze maand nog betaald krijgt??

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hihi jaaa.. Staat mooi. Dit is mog wel volgens mn eigen berekening, dus of het helemaal klopt, denk ik niet. Maar laat m nu zo staan. Word tijdens de volgende echo wel wat terug gezet denk ik.

Pffff, vandaag maar 4 uurtjes gewerkt, en lag net al te slapen op de bank, ik ben zooo moeeeee

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @humava : meen je niet!! en vi de mail helemaal kut~!!
    En nu dan? krijg je verder nog uitleg of bijeenkomst ofzo?? sterkte ermee!!

@ film: jaa ook wel eens gezien, zo zielig

Jaa ik had al wel weer zin om te klussen, ik zag de bui wel hangen namelijk ;) VL was teleurgestelder dan ik omdat ik nu weer ongi ben hihi.. ik zei al nu kunnen we vol goede moed naar ronde 3 we zijn net begonnen, hij gelijk vanaf wanneer ben je weer vruchtbaar hihi zo lief.. ik zo vanaf de 13e tot ongeveer de 25e omdat mijn cyclus nu 26 dagen was ipv 23 dagen, dus maar ga gewoon testen hihi.. ik zei al zodra mijn ongi weg is gelijk om de dag klussen hihi..

@ ovulatietesten : ik gebruik de midstream van trekpleister (eigenmerk) zitten 7 in voor 13 euro vind ik zefl wel makkelijk namelijk, clearbleu vind ik beetje te duur en die dipstiks ben ik niet zo weg van ondanks ze wel heel goed zijn

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Vandaag met VL afgesproken dat als we voor februari weten dat we zwanger zijn wij dan naar de 9maandenbeurs gaan :D

18. mami2

mami2 Niet meer actief

Lorreke@ 9 maanden beurs is erg leuk ja ik ben ook geweest alleen ik was zo moe dat ik niet lang ben gebleven dus hopelijk bij me 2e kindje wel uitgebreid shoppen

Ik ga denk ik ook de trekpleister ovulatiestesten halen maar dan de volgende ronde nu gebruik ik testpoint

19. mami2

mami2 Niet meer actief

Aah ja er gebeurd zoveel in je lichaam nu gewoon lekker eraan toegeven..en dat je wat minder ver bent misschien maakt ook niet uit toch je hebt je eerste date al gehad en de 2e is ook al weer over een paar weekjes geniet er maar lekker van

20. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jaaa zo leuk! Ga ik ook heen:D

Deel Deze Pagina