september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Herfstig humava!! Waar werkte je?

2. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Shit Humava, dat is balen. Wat laf om dit nieuws via de mail aan te kondigen zeg. Sterkte ermee.
    @nod, ik zag in de lijst dat er een aantal dames rond hun nod zitten, wordt er nog getest het weekend?

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goedemorgen dames!

Ik had vanmorgen eventjes testdrang haha, maar toch maar niet gedaan. Toen ben ik maar het huis gaan schoonmaken haha, moet alleen de badkamer nog even doen! En dat op de vroege ochtend, pff..
    Nog leuke plannen voor het wwekend?

Ik ben ook wel benieuwd wie de volgende is die n testje gaat doen!:)

4. Humava

Humava Niet meer actief

Hey ladies,

@Lorreke ik denk niet dat er nog een bijeenkomst haat komen van mn werk. Daar zijn ze te laf voor. En ik ga ook zeker naar de 9 maanden beurs als ik tegen die tijd zwanger ben. Lijkt me heel leuk.

@Meissie ik werkte bij Bruna in de mare (franchise bruna) ze hadden daar nog 2 Vivanten die zijn ook dicht. In totaal hadden ze nog wel meer winkels. Er werkte 122 man bij ze.

@Rian lekker op tijd naar bed gaan. Dat is het enige wat je kan doen tegen de moeheid.

@Mami ik heb het salaris van week 40-44 nieteens gehad. De enige manier dat ik het nog kan krijgen is als het UWV het gaat uitbetalen maar dat denk ik niet. Ze zullen denk ik pas vanaf aankomende maand uitbetalen lijkt me.

@ananas wel een goed excuus om weer eens flink te soppen.;)
    Geen wilde plannen voor het weekend. Vandaag viert mn moeder haar verjaardag. En morgen ga ik niks doen.

Ik ga dinsdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

5. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @humuva wat ontzettend balen zeg! En wat slecht om dit via een mail te doen :s

@ananas knap dat je je in kan houden haha ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar de aankomende testers....
    Hier nog steeds op zoek naar ei, temp flink gedaald, ovu test negatief...dus nog even wachten. Gok dat ik weer een langere cyclus heb deze keer.

6. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @humava, wat rot en wat laf dat het via de mail verteld wordt!
    Hopelijk is je test positief deze week!

Ik heb nu al last van testdrang! Afgelopen dagen heb ik een zeurderig gevoel in m'n liezen, gisteren ongesteldheidskrampen en steekjes ik m'n borst/tepels. Zit nu ongeveer op 10 dpo. Als dit weer ontpilverschijnselen zijn wordt ik gek :)
    Zou ik morgenochtend al kunnen testen? Nod is 15 nov, maar kan natuurlijk zijn dat m'n cyclus nu korter is?

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja je kan morgen al wel testen! Is ie negatief, dan kan het nog altijd!
    Ik heb precies het zelfde als wat jij hebt! Ook af en toe van die steekjes in m'n borst! Aaaaaah!! Spannend! Test maar positief, geeft mij ook n beetje hoop haha!

8. Humava

Humava Niet meer actief

@Rderby je kan best morgen testen als je het met van die gevoelige testen doet. En als ie niks aangeeft gewoon na een paar dagen weer.

@secretangel heb je al getest??????

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @rderby ik zou idd gewoon testen! Ik duim voor een positieve test!

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen allemaal,

@gizmoo, ja die film bedoelde ik. Elke dag zat 'ie daar maar te wachten *snif*

@tine, die honden zijn mooi hè?! Ik zou er ook wel even mee willen knuffelen, vooral met zo'n puppy. Maar verder ben ik meer een kattenmens.
    Als je twijfelt of je een blaasontsteking hebt, dan heb je 'm niet ;) Dat doet zo'n zeer! Alhoewel misschien zijn er gradaties in. Maar ik weet echt niet waar ik het moet zoeken, als ik het heb. Merk je al of je zalfje werkt? Wat heerlijk dat er zo'n hummeltje komt logeren. Kun je alvast even oefenen.

@humava, jemig zeg, dat is toch niet normaal! Via de mail?! Echt schandalig. En ontzettend balen zeg! Krijg je nog meer info? Sterkte!

@negenmaandenbeurs, daar heb ik ook over na lopen denken. Lijkt me op zich wel leuk, maar als ik dan niet zwanger ben denk ik niet dat ik ga.

Vanmorgen vroeg een testje gegaan, onwijs zenuwachtig, maar helaas heeeeel wit. Ik zit nu op 12 dpo. Vorige cyclus had ik een lf van 11. Dus nu misschien een langere cyclus net als Lorreke. Mijn vriend heeft een goed gevoel over deze ronde. Ik wissel geloof ik om de 5 tellen tussen Ja, ik ben zwanger en ik zal wel ongesteld worden. Ik hou het dus nog even spannend. Nu maar eens kijken of ik wakker kan worden.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Jammer secretangel.

Ik denk dat we niet veel info meer krijgen. Vandaag of aankomende week krijgen we de ontslagbrief thuis. En dan moet ik naar het uwv en zien we wel verder.

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Secret, ja het is al een stuk beter! Ik voel niks meer dus alles in orde.
    Ja het is echt een schatje, maar ben het wel gewend al, zij zeven kleindkindjes bij ins haha

13. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @secretangel; jammer!! Maar er is nog hoop!

Ik ben echt zo chagerijnig als het maar zijn kan, zooo!! Weet niet waar het ineens vandaan komt! Wordt ook helemaal gek van de hond en de kat! Lopen de hele tijd achter elkaar aan te rennen! Pff.. Ik ga zo even uitwaaien, lekker in m'n eentje even er uit! Soms is dat zo lekker.. Rij denk ik even naar de begraafplaatst, even bij m'n vader er alles uit gooien ofzo ..

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @secret : wat spannend ja!! ik duim voor je!

@humava : wat rot zeg!!! echt KL** !! sterkte!

Hier al mega veel zin in volgende ronde, mijn ongi nag wel weg zijn, VL denkt er net zo over hihi..

@9maandenbeurs : als wij niet zwager zijn gaan wij ook niet heen hoor ;) maar lijkt ons wel erg leuk

15. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Pffff ik word gek van mezelf!!! Heb krampjes, maar nog niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Maar elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang om bloed te zien. Ik ben niet helemaal mezelf, weet niet goed of en zo ja wat ik wil eten. Ben onwijs emo... Ik ben zo hard aan het hopen... Argh!!! Sorry hoor meiden. Zou het zin hebben om morgen weer te testen? Ik weet dat Hcg elke 2 dagen verdubbeld, maar dat is niet een knopje wat omgezet wordt, toch? Dus is er dan morgen evt wel weer wat meer hcg in mijn bloed? En anders zal ik me moeten inhouden tot maandag. Als ik dan natuurlijk niet ongesteld ben. Hoe is het verder op het wachtbankje? En zijn er al eitjes gevonden?

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Niks sorry, dat mag hier!;) Ik zou, als je het kan, tot maandag wachten.. Snap dat dat moeilijk is! Ik zit nu al te twijfelen of ik zo een testje zou doen haha, heb er nog 2.. Maar ik ben waarschijnlijk veelste vroeg! Maar dan denk ik.. Stel nou dat m'n ei eerder is geweest, en die kramp innesteling.. Dan zou ik al wel kunnen testen.. Ik zit mezelf ook helemaal gek te maken! Ben zo emo als het maar zijn kan, heb vandaag alles er uit gegooid! Voel me gewoon raar. Kan het niet goed uitleggen..

Ik haaaaaaat het wachtbankje!!

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @ananas; ik zou toch nog een testje wagen, echt..het zal me niets verbazen

@secretangel; geen sorry, echt nergens voor nodig. Als het lukt zou ik tot maandag wachten..zoals je zelf ook al zegt je hcg is dan verdubbeld, dus meer kans op positieve test...

Ik duim voor jullie meiden!!

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha hij is toch negatief! Ik zit pas op dag 22! Maar zal er zo eentje doen.. Om m'n drang weg te halen haha..

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nee, doe het toch niet haha.. Misschien morgen ;) eerst nog n nachtje over slapen haha!

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hahaha ik zou dan testen met ochtendurine idd ;)

Deel Deze Pagina