september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik wil ook ongi worden!!!! Of gewoon zwanger zijn maar dat denk ik echt niet...

Pffffff

Balen voor jullie hoor meiden!

2. Humava

Humava Niet meer actief

@Ananas Ik denk dat ik maar tot dinsdag wacht aangezien ik 2 maanden geleden ook een cyclus had van 30 dagen hou ik een beetje ruim aan.
    En ik hoop voor jou dat je cyclus weer regelmatig wordt want wat je afgelopen maand had was wel heel irritant.
    @RDerby Wie weet blijft het hierbij......je houd het wel spannend iig.
    @meissie Ik hoop voor je dat je idd snel ongi wordt of dat je stiekem gewoon zwanger bent, dat zou het leukste zijn natuurlijk. Dan weet je waar je aan toe bent.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    @ meissie : ik hoop het ook voor je!! wat vervfelend dat je cyclus zo lang is :( je had toch afspraak gemaakt met de huisarts hierover ? of ben ik in de war? of had je het al geplaatst en heb ik er overheen gelezen ?? zoja dan *schaam schaam*

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hindi klopt hoor woensdag mag ik heen

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Het schiet nog niet echt op zo hè, nog geen streepjes turen? Balen Ananas, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. En Bagheera wat vervelend dat je ovulatie zo'n pijn doet. Hopelijk een enthousiast eitje. En Rderby, jij houdt het ook spannend.

Hier schiet het ook niet op. Vanochtend was mijn temperatuur iets omlaag, dus ik voelde de bui ook al hangen. Ook de bijbehorende krampen zijn aanwezig, maar ik kom nog niet verder dan wat roze veegjes. Waar ik dan weer hoop van krijg, terwijl het onzin is, want ik word gewoon ongesteld. Test was ook weer hartstikke wit vanmorgen. *zucht* Nou ja, op naar ronde drie dan maar.

Gisteren het huis beneden opgeruimd, heerlijk (het opruimen niet, maar het resultaat wel) en 's avonds lekker op de bank gehangen. Vandaag een beetje baalbui en aan het lummelen, straks komen mijn vader en mijn schoonouders op visite, daar heb ik wel zin in. Tot later!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Ik was al bang dat ik er overheen had gelezen :$
    Alvast succes voor woensdag ;)

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Kom is op met die positieve testen!!

Hmm Ananas, je weet nu iig wel waar je aan toe bent, maar leuk is anders! Op naar de volgende ronde! :).

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Ik wil heeeeeeeeel graag een positieve test laten zien hoor !! :D

Maar dat gaat niet ben nog ongi, wij gaan zodra het weg is om de dag klussen :D en VL zei zelfs als de streep donker is moet je het gelijk zeggen he dan moeten we aan de slag :D
    die wil het ook erg graag,
    Net al lopen fantaseren hoe mooi het zou zijn als we met kerst een cadeuatje kunnen kopen en zo kunnen vertellen dat we zwanger zijn hihi..
    Geloof dat VL het meer wil dan ik, hij baalde meer dat ik weer ongi was dan ikzelf, en hij heeft er alles voor over om volgende ronde gelijk zwanger te zijn hihi. wel heel lief hoor, vooral als hij dat dan zegt

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    En nog steeds geen tempstijging grrrrr mijn ovutesten zijn bijna op...nou ja zie t wel.

Zijn er eigenlijk nog testers???

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goedemorgen dames!

@bagheera; hopelijk vind je snel je ei!

Van mij mag m'n menstruatie nu al wel weer over zijn, kunnen we weer aan de gang haha!

11. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik heb sinds gisterochtend geen bruin/roze meer gehad! Hoop op een innestelingsbloeding :)
    Vrijdag ga ik testen mocht de ongi nog niet doorgebroken zijn.

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oeh spannend!!:) ik ga duimen

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Spannend Rderby ik duim voor je !!

Hier mijn ongi alweer weg :D gelukkig maar 3 dagen vrijdag geworden en gisteravond alweer over :D

Op naar de volgende ronde :D
    Nu alweer spannend :D

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @lorreke; dat is fijn zeg! Hopelijk hier ook snel weer over en dan hopen dat ik snel m'n ei vind! ;)

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @rderby spannend!!! Ik duim voor je!

@lorreke maar drie dagen? Wauw heerlijk lijkt me dat haha. Zoekze ;)

16. Humava

Humava Niet meer actief

@Rderby spannend! Ik hoop dat je ook op roze mag aankomende week!
    @lorreke wat fijn dat je menstruatie zo kort is! Bij mij duurt het alrijd zeker 6 dagen. Kan je je ei weer gaan zoeken!
    @ Ik ga misschien morgen of woensdag testen. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik wil wel heel graag. Maar van een omo witte test is ook altijd maar zo balen.

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Jaa klopt.. vaak 4 dagen, deze keer 3 dagen, en weinig last niet veel bloeden dus ideale ongi deze keer :D

VL zei gelijk, mooi dan moeten we vanaf nu om de dag :D hihi

@ananas : zoekze! hopelijk heb je hem snel gevonden!!

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Spannend RDerby!!

19. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Lastig hè om te bepalen wanneer je moet testen Humava. Mijn vriend zei je kunt net zo goed een dagje wachten, daar word je niet minder zwanger van als het zo zou zijn. Maar ja een hele dag wachten is ook wel lang.

Spannend Rderby, duimen dat je vrijdag kunt testen. Hoe is het met je kitten?

Vanochtend dacht ik dat ik ongesteld was geworden, tampon erin, maar dat bleken maar drie druppels te zijn. Pfff weet ik nog niks. Mijn temp was wel weer gezakt dus het zal toch wel snel doorbreken gok ik.

20. Humava

Humava Niet meer actief

ja is zeker lastig. Mijn vriend zegt ook wacht nou maar tot je een paar dagen verder bent. Maar dat duurt zooooo lang! Maar als ik weer een negatieve test heb ben ik weer zo teleurgesteld. Dat is minder als ik gewoon ongesteld wordt.

Voor jou blijft het ook spannend. Ik hoop voor je dat het zo blijft en dat het misschien nog van een evt innesteling is. Duimen maar.:)

Deel Deze Pagina