Ha meiden, wat spannend allemaal! Paar drupjes bloed en verder niks, op zoek naar je ei, op het wachtbankje of klaar voor een nieuwe ronde. En laten we de zwangere onder ons niet vergeten, wachten op een echo is ook superspannend, leuk dat jullie nog steeds meeschrijven. Hopelijk kunnen we snel met z'n allen naar een ander topic. Fijn om zo alles met elkaar te delen. Ik heb net als Lorreke een lekkere korte menstruatie dus wij kunnen er ook weer voor gaan, gisterenavond was het klaar dus wij lopen precies hetzelfde Lorreke, grappig. Ik heb van de week bij de action 4 zwangerschapstesten en 2 doosjes ovulatietesten gehaald, eens kijken of ik mijn ei goed kan spotten. Wilde het eens proberen en voor de prijs hoef je het niet te laten, was in totaal rond de 8 euro kwijt. Kan je het nog eens voor proberen toch . Oja en heb ook maar een banner geprobeerd, eens kijken of die klopt. Ik ga lekker slapen, fijne avond nog en truste voor strakkies.
@meiden die ongi zijn geworden, lorreke ananas balen zeg @testers spannend morgen en overmorgen gaat iemand testen toch? @eitjes zoekers, hopelijk hebben jullie het snel gevonden. Om de dag klussen hihi dan gaat het wel haha @meissie al wat meer zekerheid? @hier nog steeds niet positief, kan gewoon niet blij zijn. Over 2 weken heb ik mn eerste echo, als die goed is mag ik de vk bellen voor een nieuwe intake. Ze vond dat ik eerst een echo mocht maken voor ik langs kwam, wel heel lief. Ik kan alleen nog steeds niet genieten jammer genoeg. Ik heb geen klachten extra, maar had ik de zwangerschap van mn dochter ook niet. Alleen voel ik al dat ik moet opletten met mn heup/bekkens, die zijn nu al gevoelig.
Meijtje dat is echt jammer, maar normaal die eerste weken, je zal nog genoeg kunnen genieten en dat ge je nu zeker extra doen!! Ik vind het ook moeilijk en heb nog niet eens iets meegemaakt maar juist omdat ik schrik heb dat het kan gebeuren en ik dan toch pech heb... Maar het begint te beteren hier! Enja ik lees wel mee maar praat minder omdat ik moeilijk kan meepraten over ovulatietesten, ei zoeken, menstruatie... Srry :/ Wachten naar echo is inderdaad zooooo spannend, ik heb steeds twee beelden voor me, een mooie echo en leuk geluidje, of gewoon helemaal niks en ben ik voor degek gehouden of is het al misgelopen.... Zal toch niet zeker we gaan voor het eerste he! Nog 17 daagjes!!
@gizmo toevallig dat we hetselfde lopen, alleen mijn cyclus was de 1e keer 23 dagen en de 2e keer 26 dagen, dus dat is voor mij nog aftasten Hopelijk waren dit mijn cyclussen en zijn we de volgende ronde in verwachting! Voor de rest die de volgende ronde in gaat ik duim voor jullie!!! hopelijk is het allemaal raak en staan er veel op roze !!
Het is zeker fijn alles te delen. Leuk dat je weet dat je verspreid over NL met meiden kletst die je in het dagelijks leven niet kent, maar wel met hetzelfde bezig bent Hier gaat het goed met de kitten, mijn andere kat vindt het ook leuk denk ik. Ze spelen veel met elkaar Aankomende dagen werk ik 14 uur/dag, dat wordt ff doorbijten! Maar dan is het ook sneller vrijdag
@meijtje ik snap dat je nog niet echt kan genieten. Hopelijk heb je snel je echo @ gizmo ik ben erg benieuwd hoe de ovulatietesten van de action bevallen. @rderby; 14 uur per dag, wow das wel veel, maar net zoals je zegt; is t wel sneller vrijdag. Nog steeds geen bloed gespot verder??! @hier; aan mijn temp te zien is mijn ei geweest. Geen positieve ovutest gehad maar goed. We hebben flink ons best gedaan. Gisteravond uit t niets zei t zoontje van een vriendin dat ik een baby in de buik had, hopelijk heeft hij voorspellende gaves haha. Ik schuif achteraan op t wachtbankje
@Rderby lange dagen zeg! Maar zoals je zegt sneller weekend. @meijtje kan me voorstellen dat je nog erg onzeker bent. Maar over 2 weken je eerste echo!! @gizmo ik hoop dat de ovulatietesten van de action goed zijn. Maar voor die prijs kan je nog eens iets proberen. @bagheera ik ga bijna van het wachtbankje af dus je hebt bijna lekker de ruimte. @hier ik heb nog niet getest. Ik kan me ook nog best inhouden dus ik zie wel wanneer ik ga testen. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben dus dat houd me ook wel een beetje tegen. Ik denk dat gewoon mn cyclus weer wat langer is.
Hmm net gelezen dat mijn ei nog helemaal niet geweest hoeft te zijn ( en ik maar denken dat ik het temperaturen door heb haha) dus ik wacht nog even met zitten @humava knap dat je je in kan houden, hopelijk toch een positieve test!
@Meijtje; kan me voorstellen ja, hopelijk vliegen de 2 weken voorbij! @RDerrby; pff, wat een lange dagen zeg! @gizmo; ik doe met je mee met de action testen, heb ze net ook gehaald. Ben benieuwd! @humava; wat knap dat je je in kan houden! Was mij echt niet gelukt haha! @bagheera; wat vervelend! Hopelijk komt ie dan snel! @hier; ik denk dat ik morgen begin met de ovulatietesten, hopelijk deze ronde een knaller! Vorige ronde dus te laat begonnen met testen, vandaar geen knaller! Hopelijk vind ik hem nu wel! Heb er weer helemaal zin in! hopelijk wordt december onze maand!
Hoi meiden Hier een enorm rotte en verdrietige ochtend achter de rug. Stond op en veegde bloed af bij het plassen. Helemaal in paniek en huilen natuurlijk. Eerste keer sinds ik zwanger ben dat ik zo moet huilen! Heb meteen vanaf ik kon vk gebeld en die zei dat het vanalles kan zijn, wondjes of begin miskraam. Heb verteld dat ik dus met een infectie zat en van die infectie plus de zalf kan ik bloed verliezen. Het is nu ook bij het plassen dat het eruit komt en wat op mijn inlegkruisje maar de vk maakt zich nog geen zorgen omdat ik nog niet hevig bloed en geen slijmproppen verlies. Heel kleine maar. Het bloed kan dus nu makkelijker van wondjes komen, vroeg ook of dat kon omdat het zoveel lijkt voor een wondje en kon makkelijk. Elke keer bij afvegen nog steeds mooi rood bloed dat echt een bloedgeur heeft! Heb zoveel schrik dat het tegen vanavond zoveel meer is geworden :'( Kan enkele dagenn bloeden hopen dat het dan niet meer wordt. Maar kans dat het van de infectie komt is groot, wel raar dat er zoveel bloed van komt maarja is allemaal gevoeliger nu zeker... Maarja kan momenteel nog alle kanten op, kan pas met zekerheid gezegd worden op de echo! Hopen dat het bloeden stopt. Pfffffff :'( Ben echt super verdrietig :'( Voordeel is wel dat ik een week vroeger echo mag, 21 nov!
Oh meid!! Ik hoop heel erg dat het door de infectie komt of dat het gewoon n onschuldige bloeding is! Hopelijk stopt het snel en heb je de 21ste een hele mooie echo! Ik ga heeeel hard voor je duimen!
M'n menstruatie is ook al voorbij! Vanacht het laatste gehad blijkbaar.. Dus maar liefst 2 dagen ongesteld geweest, mag wel vaker zo zijn haha! Zaterdagavond begonnen en vanacht al weer over, ideaal!
Tine jeetje meid wat schrikken voor je. En wat een onzekerheid dan gelijk he. Ik duim heel hard voor je dat het alleen maar een wondje is of gewoon wat onschuldig bloedverlies. Knuf.
Nog steeds hetzelfde, rood bloed op inlegkruisje, slijmpropjes maar dat komt wrs dor de infectie die ik heb. En bij plassen ook nog steeds rood in de wc. En pijn als menstruatiepijn! Logische is onschuldige bloeding ivm infectie maarja... Voorlopig ook niet erger geworden dus..
Ow Tine, dat is zeker schrikken. Het kan heel goed door de infectie. Ik heb het met 14 weken met mijn meisje gehad. Ik werd wakker in een plas bloed, alles rood 2 maandverbanden vol of nog meer, want het was echt een bloedbad. Ik belde het zh op, was eerste paasdag en kon pas later die dag terecht want ze hadden het druk. Als het dood zou zijn konden ze toch niets meer doen. Ik heb nog nooit zo hard gehuild, wat scheurt je hart dan. Mijn eerste kindje. Aantal uren later naar het ziekenhuis en daar gekeken. Toen zagen we het hartje kloppen en lag ze te duimen. Toen kwamen er nog meer tranen van geluk, alles was oké. De foto zit in mn album. De oorzaak is nooit gevonden, het was pech een vaatje of iets. Die onzekerheid is niet tof, zeker als ze het afwimpelen. Ik hoop dat het niet erger wordt. Dikke knuffel
Net een dutje gdn , maar werd wakker van mijn leuke bovenburen die een gewoonte hebben vn lekker luid te bonken en rond te rennen