Ja inderdaad afwachten! Ja maar kruikje is alweer afgekoeld en heb enkel douche! Ga nu afsluiten, vriend komt zo thuis!
Heb dit ook al geplaatst bij het juiste topic maar vroeg me af wat jullie denken. Hoi meiden Ik ben stom geweest. Gister avond een test gedaan.... Omo wit natuurlijk. Vanmorgen nog een keer gekeken vraag me niet waarom. En ja hoor een tweede streepje te zien... Net toen ik mijn ochtend plasje doortrok hihi. Nu weet ik dat je die niet als positief moet zien maar ik vroeg me af of er mensen zijn met meer indringers van die testen. Het zijn die blauwe die je nu gratis kon bestellen. Ik moet vanmiddag naar de ha omdat mijn menstruatie uitblijft dus ik wilde dit nog even uitsluiten. Arrrg om gek van te worden...
Bedoel je dan een zeangerschapstest of ovulatietest?? Heb je een foto?? Edit; even je andere topic gelezen, snap dat t om een zwangerschapstest gaat en je een indroger hebt ( ik snapte indringer niet hihi) zoals daar ook wordt geadviseerd; over paar uur weer testen. Succes bij de huisarts vandaag!
Ben ook benieuwd naar je foto! Ik heb ook weleens testen gehad die de volgende dag donkerder waren.... Succes bij de huisarts!!
Goed geslapen en weinig gedrupt, buikpijnn is voorlopig weg, voel het nog wel een beetje, maar ik bloed nog wel.... Heb wel DE INDRUK dat het bloed lichter en minder is, maar dat kan gewoon nu even zijn. Zit ook nog slijm bij maar minder in donkere propjes... Vandaag nog even afwachten.
@Meissie ik heb ook van die gratis testen van z&k en ik heb nog nooit een indroger gehad. Succes bij de ha straks. @tine ik hoop dat het snel stopt voor je. @hier weer negatieve test. Balen nu maar wachten op mn menstruatie. En als die niet komt doe ik van het weekend weer een test.
@tine; hopelijk stopt het bloeden vandaag! @humava; balen van je negatieve test! @meissie; probeer even je alles op te houden en niks te drinken, dan kan je straks nog een keer testen! Succes bij de huisarts! Hier een raar gevoel in m'n buik.. Hij voelt n beetje 'zwaar'. Voordat ik ga werken nog even n ovulatietestje doen! Ben benieuwd!
@humava; balen hoor!! @ananas; ben ook erg benieuwd heb je normaal ook zo'n korte menstruatie?? @hier; ovulatietesten op, tempstijging, misschien straks nog wat goedkope ovutesten bijhalen. Denk dat ik nu weer een cyclus van 32 dagen heb.
Nee, vond dit wel heel erg kort. Maar wel heel fijn haha! Kunnen we snel weer verder! Hopelijk vind je snel je ei!
@tine, dat is schrikken! Hoe is het nu? Hopelijk is het een onschuldige bloeding. Ik ben gisteren weer ontzettend ongesteld geworden dit keer een cyclus van 26 dagen. Ik ga ook maar eens beginnen met ovutesten. Hopelijk dit keer niet weer 9 dagen ongesteld!
@RBerby; balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk is ie gauw weer voorbij en kan je weer meedoen in n nieuwe ronde!
he balen Rderby! dat het maar snel over mag zijn en je weer met een nieuwe ronde kunt beginnen! Ok ok ananas, nieuwe ronde nieuwe kansen!!
@ humava : balen zeg!! @ meisje : succes bij de huisarts !! @ Ananas : spannend hoor! succes met de nieuwe ronde! @ Rderby : balen zeg! hopelijk is het snel over! @ tine : hoop dat het bloeden snel stopt!!
Beetje goed nieuws, er komt niet meer uit. In de wc is het minder rood, op papier minder bloed, nog wat slijm maar het meeste bloed is weg denk ik! Is nu nog wat restjes! Ik hoop dat het overblijft dus nog niet te snel juichen! Deels opgelucht
RDerby Balen van je ongi. Op naar de nieuwe ronde dan maar. Tine gelukkig dat het bijna over is. Ananas Op naar de volgende ronde.