Wij beginnen deze maand ook, heel spannend gezien het de 1e word, ben sinds 14 september gestop met de pil, en 20 september ongesteld geworden, dus ben heel benieuwd, hopelijk heb ik een regelmatige cyclus. We zullen zien wat de toekomst ons gaat brengen, wij zijn er in iedergeval klaar voor
Ik zou ook lekker samen gaan. Dan heb je er beide iets aan. Wanneer moet vl beslissen? Anders zou je er nog even over na kunnen denken. Gebruiken jullie ook foliumzuur? Zo ja, welke? Ik gebruik compleet mama van davitamon. Ik zag dat daar ook veel vitamine B`s in zaten. Deze slik ik zelf ook al ruim 2 jaar, dus met de vitamine B`s zit het wel goed in mn lichaam . Ik ben nu wel met die vitamine B`s gestopt en slik nu alleen nog die compleet mama. Slikken jullie er nog andere medicijnen bij?
Welkom. Ik hoop het ook voor je dat je cyclus regelmatig wordt. Ik heb er driekwart jaar over gedaan . Het scheelt dat wij toen nog niet aan kinderen wilde beginnen. Gelukkig hoor ik ook andere verhalen dat ze vrij snel een regelmatige cyclus hebben.
Welkom Lorreke! Ja.., hij was het wel met me eens.. Dus denk dat het niet doorgaat.. Dat hoop ik maar! Wil idd gewoon dan nog met z'n 2en lekker genieten! Ik slik foliumzuur, van kruidvat eigen merk..verder eigenlijk niks... Lees ook veel verhalen over tarwekiemolie? Iemand daar bekend mee?
marievsRe: september 2013....1e ronde Oorspronkelijk geplaatst door lorreke Wij beginnen deze maand ook, heel spannend gezien het de 1e word, ben sinds 14 september gestop met de pil, en 20 september ongesteld geworden, dus ben heel benieuwd, hopelijk heb ik een regelmatige cyclus. We zullen zien wat de toekomst ons gaat brengen, wij zijn er in iedergeval klaar voor Welkom. Ik hoop het ook voor je dat je cyclus regelmatig wordt. Ik heb er driekwart jaar over gedaan . Het scheelt dat wij toen nog niet aan kinderen wilde beginnen. Gelukkig hoor ik ook andere verhalen dat ze vrij snel een regelmatige cyclus hebben. bedankt voor je reactie Ik zie hem er allen nog niet bij staan (de mijne ook nog niet trouwens ) maar toen ik weer op reageren klikte en meer opties zag ik wel meerdere reacties staan, terwijl ik naar de pagina ga en ik daar vanaf mijn reactie en de nieuwere (incl mijn reactie) niet zie staan Wij beginnen gewoon en we zien wel hoelang we er mee bezig zijn, we gaan gewoon lekker genieten en hopelijk word de cyclus snel regelmatig, je lees hier zoveel verschillende dingen dat ik er af en toe ook wel een beetje bang van word maar we beginnen en we zien wel hoe het loopt
Bedankt !! Ik zou inderdaad ook lekker met zijn 2en op vakantie gaan, lekker genieten je weet nooit wanneer je bent jullie 3tjes bent ik slik vsm puur mama, foliumzuur en andere vitamines, wel dikke pillen trouwens maar goed ik krijg ze nog weg dus zolang dat wil blijf ik die gebruiken
@Rian: misschien ben ik gewoon te zuinig op mijn geld, maar ik vind 700 euro exclusief leefkosten best duur voor een vakantie! Als het nou een vakantie is voor jullie tweetjes, als een "laatste" vakantie voordat de kleine er is, dan kan ik het nog wel begrijpen. Maar zoveel geld voor een vakantie met vrienden, waar je zo te horen al eigenlijk niet zo'n zin in hebt, zou ik zeker niet doen Gewoon het geld sparen voor de kleine, en gewoon lekker samen op vakantie gaan en nog één laatste keer kunnen genieten van elkaar! @Foliumzuur/vitamines: Ik slik foliumzuur en vitamine D3, gewoon de goedkoopste die ik kan vinden. Volgens de vele artsen die ik heb gesproken is het onzin om multivitamines te slikken wanneer je gewoon normaal eet (gezond en gevarieerd). En de kwaliteit van goedkope en dure foliumzuur en vitamine D3 supplementen verschillen totaal niet van elkaar, dus is het gewoon een slimmer idee om de goedkoopste foliumzuur en vitamine D3 te nemen die je kan vinden. @Lorreke: Welkom!
@lorreke: welkom! Hopelijk is je cyclus snel regelmatig @rian89: ik ben het met je eens hoor. Ik zou dat ook gezegd hebben. Lekker met zijn tweetjes weg... Ik slik overigens foliumzuur van eigen merk Kruidvat.
Fijn dat jullie het met me eens zijn!! . M'n vriend vroeg of ik nog een cadeau wist voor het behalen van m diploma als Kraamverzorgende.. Ik zeg ik weet wel wat.. Hij zo een baby? Haha.. Ging dat allemaal maar zo makkelijk!!
Mag ik me bij jullie aanmelden? Ik heb de 18e mijn laatste pil geslikt, de 21e ongesteld en nu dus in ronde 1. We hebben een zoon van 6 maanden en bij mij begon het te kriebelen voor een broertje of zusje. Ik weet nog niet mijn cyclus maar voor mijn vorige zwangerschap zat ik meteen op een cyclus van 27/29 dagen. Daar ga ik nu dus ook vanuit. NOD verwacht ik dus in het weekend van 12 oktober. Ik slik multivitamines die ik over had van mijn vorige zwangerschap. Ik heb ook nog ergens puur foliumzuur staan. Is 700,- oor 1 persoon? dat vind ik namelijk wel erg veel geld, zou ik ook wel beter weten te besteden. Zeker als je een mini erbij wil.
Welkom dames! Ik slik folium van kruidvat eigen merk, eigenlijk net pas mee begonnen.. Ik zou idd ook gewoon lekker met vl weg gaan ipv met vrienden.. Misschien toch wel de laatste vakantie samen!
@foliumzuur Ik heb ook nog folium eigen merk kruidvat staan dus die maak ik eerst op. Dan ga ik ff kijken bij de drogist. Denk zolang ik nog niet zwanger ben dat ik het gewoon houd bij kv eigen merk en als ik zwanger ben multivitamines ga slikken heb ik bij Tara ook gedaan. @vakantie Ik zou ook lekker met zn tweetjes gaan. Wij zijn de laatste keer (toen was ik al in verwachting) met mn broer en schoonzus op vakantie geweest naar Hongarije en ook nog naar een festival geweest daar. Het was wel leuk maar ik zou, als ik het over kon doen lekker met zn 2en gaan.
Hoi hoi, Welkom aan alle nieuwe meiden. Leuk dat jullie meekletsen! @Rian, ik zou aangeven wat jij zou willen. En ik vind 700,- zonder leefkosten ook wel veel hoor. Je krijgt je vriend vast wel enthousiast om lekker met zn tweetjes op vakantie te gaan Zou makkelijk zijn hè, een baby op bestelling. Heb je nog iets anders kunnen bedenken als cadeautje? @Foliumzuur, ik slik de Zwanger worden pillen van de Etos. Dat zijn multivitamines waar ook foliumzuur in zit. Ik heb tarwekiemolie ook voorbij zien komen in een aantal topics, maar daar wil ik nog niet mee aan de slag gaan. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf gaat regelen. En ja, ik ben ontzettend ongeduldig, maar ik probeer me in te houden. Gisterenavond was mijn buik ineens ontzettend opgezet. Ik leek wel een paar maanden zwanger. Wel maf hoe je lichaam kan reageren op dingen. Dit had waarschijnlijk met eten te maken (geen idee waarvan), maar mijn buik was echt een bolletje. Vandaag weer redelijk normaal. Ik hou nu maar weer mijn banner aan en ga er maar vanuit dat mijn zwangerschapstekenen komen van al die hormonen die in de war zijn. @Bagheera, ga je morgen testen? Of probeer je nog wat langer te wachten? Fijne dag allemaal!
@secretangel; Fijn he die 'hormonen'.. Ik ben nu aan het werk, maar ben enorm misselijk.. Zou willen dat ik in m'n lichaam kon kijken. Vraag me af of ik het nu door het ontpillen komt of dat ik gewoon iets verkeerds gegeten heb ofzo.. Nog 11 dagen afwachten.. Wat klinkt dat lang haha!
@secretangel, ik denk dat ik dan toch nog even ga wachten, als t me lukt haha ik zit dan op dag 7 na de ovulatie...nog te vroeg gok ik...
Ik wil ook lekker meekletsen ^^ ik ben 22 jaar (wordt in december 23) en ik en mijn vriend gaan voor onze eerste. Ik heb mijn eisprong als het goed is de 18e gehad (in ieder geval rond de 18e, aan mijn temperatuur en de verschijnselen die ik die dagen had te zien). We gaan er niet vanuit dat het gelijk de eerste maand raak is, maar wat zou het leuk zijn!!! Toch wel spannend allemaal hoor !
Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik ga er ook niet vanuit dat het gelijk de eerste ronde raak is, maar vind het nu toch wel echt spannend worden! Vl zegt op alles (als ik even rugpijn heb ofzo); ben je niet zwanger? Haha
Haha ja. Maar moet zeggen dat ik dat zelf ook steeds over mezelf denk bij elk gek gevoel dat ik heb denk ik "Hee dat heb ik nog nooit gehad!" maar dat hoeft natuurlijk allemaal helemaal niks te betekenen zucht.
Haha dat heb ik idd ook! Maar kan bij mij ook nog bij het ontpillen horen Zo frusterend af en toe! Was je ook nog aan de pil? Wat voorn verschijnselen had je bij je eisprong? Ik denk hem namelijk ook gevoeld te hebben, maar weet het niet zeker!