@bijwerkingen naast de krampen van een minibevalling. Misselijk de hele dag over je nek, hele dag aan de schijt, duizelig, pijnlijke darmen, dan rug of buik weeën, enorm veel bloedverlies, wat echt tot ziekenhuis opname kan leiden (kan ook met een gewone mk) hoofdpijnen spierpijnen. Moet na inbrengen van de medicijnen op de bank blijven liggen.... Dus gaat leuk worden...
@secretangel nee ik heb geen goede band met mn vader. Hij wordt zondag als alles goed gaat weer ontslagen uit het ziekenhuis maar dan moet hij nog wel 6 weken rustig aan doen. Mijn moeder gaat dan af en toe naar hem toe. Hun kunnen nog gewoon goed met elkaar overweg dat is wel fijn. En dan heeft hij in jan. weer een röntgenfoto om te kijken of alles nog goed gaat. @gizmo balen joh dat je ongi bent geworden. @meijtje die bijwerkingen zijn niet mis zeg! Bah @rian gefeliciteerd met je 12 weken! @bubblybaby whoehoe bijna echo!!!!! Jeej
@meijtje wow wat een bijwerkingen! @bubblybaby hoe gaat t met de kleine man van je broer en schoonzus (of was t nou andersom?)
Jeetje meijtje wat ontzettend heftig zeg!!! Ik vind het zo erg voor je! Ik denk aan je. Dikke knuf! Hier weer een beetje rosé verlies na de grote boodschap. Toch wel een paar keer afvegen. Pfff was net zo blij dat ik weer kon. En dan bruine verlies blijft ook maar....vanacht zaten er ook wat grotere vlurkjes op het papier.
Volgens mij had bubbly ook nog best lang bruinverlies dacht ik...jij hebt morgen ook je echo toch?? Ik duim voor goed nieuws meis!
Ja hoor had ik toen ook nog als je eenmaal innestelingsbloeding heb gehad is het logisch dat er nog wat restantjes van binnen zitten. Bij mij kwam het er ook uit tijdens grote boodschap haha. @echo: waaah! Nog 1 nachtje! Ik moet om 12:15 en weet gewoon dat ik niet kan slapen vanavond haha :'). *stuiterdestuiter* Hoelaat jij Rian? @prematurebaby: Het is de broer van mn vriend (en zijn vriendin) . Maarre het gaat goed met babytje! Ademt al vanaf t begin op zichzelf, maar 's nachts vergeet'ie het soms dus dan gaatie voor de zekerheid aan de beademing. Het is een droppie! Haha hij is half Arubaans (schoonzusje komt van Aruba) en ze vonden de baby te rustig in het ziekenhuis. Er was niks aan de hand kindje is gewoon heel mello, wel grappig.
@bubbly wat goed dat hij zoveel zelf doet hihi lekker relax is de kleine. En spannend ik hoop dat alles goed zit. @meiden dank jullie wel, ja tis niet anders het komt toch niet op gang zit maandag er 2 weken in terwijl het niet leeft.
Meijtje, toch maar een vreemd idee he.... Da het in je zit al zo lang en niet leeft bij mij heeft het er wrs maar drie weekjes levend in gezeten... En 1 niet levend maar toen wist ik het nog niet. Oh ik voel me zo sip vandaag, denk steeds aan volgende week, als die ongi mss doorbreekt :'( heb rugpijn, nekpijn, ben moe... Heb goed geslapen overigens maar weer laat in slaap gevallen! (Film gekeken en normaal val ik in slaap maar nu echt niet), tepels pijnlijk en vooral in de kou,... Maarja zijn ook allemaal ongi kwaaltjes Gisteren bridget jones gekeke en bij elk stukje dat ze afgewezen werd ofzo werd ik emotioneel, net niet gaan huilen... Terwijl ik dat dus echt niet zo vaak in één film heb en ook niet bij die film... :/ Nrml als ik aan mk denk kan ik er god mee omgaan maar begin me er terug verdrietig om te voelen.... Pfffttt ik haat dat wachten! Maar wil ook niet vroeger gaan testen deze keer... Nu 8 dpo...
Portrait of a Mother - Bumps Along the Way Pregnancy Vlog - Pregnant After Stillbirth - YouTube Dit filmpje keek ik al voor ik zwanger was en word er altijd zo emotioneel van. Ik wilde deze even met jullie delen. Wij zijn allemaal mama's.
Ooooh f***ck, kreeg er zo de tranen van in mn ogen :'( Zeker dat laatste, dat handje... Doet me aan het kindje van mijn zus denken... Die is ook geboren moeten worden op 19 weken heb er foto's vann... Heel ontroerend! Mooi filmpje dankje om dat te delen!
Heftig .. Ja ik vond het heel mooi gezegd van haar. Komt er eigenlijk op neer dat wanneer je besluit dat je een kindje wilt en probeert zwanger te worden moederschap begint. Ookal is de weg soms niet makkelijk.