september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @tine : balen zeg als je eerdaags ongi word :( maar dan is je cyclus wel weer snel regelmatig of niet ?? dat is dan wel weer een pluspunt ;)
    Ik ben er gelukkig bijna weer vanaf.

Pfff code rood hierzo en i kmoet strax werken en route is niet aangepast terwijl we er wel een procotol voor hebben

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik ben niet ongi he.... Ik heb er schrik voor om het te worden! :)
    Mijn cyclus is normaal egzien op orde want heb mn eisprong mooi iptijd gehad.

Ooh code rood? :eek: hier waait het heel hard maar verser niks!

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hier code oranje, maar omg deed net de deur open en er waaien echt 12309 bladeren naar binnen xD. Het lijkt hier ook net avond al de hele dag. Het stormt echt. Alles klappert en ziet er terrible uit buiten.

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hahah bubbly, zie het al voor me!! :D
    Hier is het redelijk rustig :)

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    In het zuiden geen code :p

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    als je eisprong nu weer zoals het normaal is, heb je iig een mooie cyclus Tine. En hopelijk wordt je niet ongi, maar ja, zoals je zelf ook al zegt; alles past bij ook bij naderende ongesteldheid. En ik lees veel dat je na een miskraam juist meer last hebt van kwaaltjes door hormonen.

Mooi filmpje Bubbly.

Hier waait en regent het..maar niet zo heftig als in het noorden iig.

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja maar hcg is wel al uit mijn lichaam hoor, toch zo goed als, mijn laatste test was helemaal wit.
    Enja weet zeker dat mijn ei goed zat want kreeg zoals vorige keer na mijn ei pijn aan tepels en dat is geen toeval denk ik dan. Dus dat zit wel goed.

Ik voel me wel echt anders, kan het niet uitleggen. Soms heb ik van die blijje uitbarstingen en dan ben ik weer kei sip. En ja ik weet niet voel me raar. Alles is raar haha omg!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @tine hopelijkl blijft je ongi uit!
    Hier net nog even snel met de hond uit geweest pfff doorweekt
    hop dat het snel over is watn dit is ook niets harde wind scholen hier vanmiddag dicht

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @tine; ik bedoel ook; dat als je je ei gehad hebt, dat je cyclus dan weer mooi normaal is ;) Ik zeg niet dat je hem niet gehad hebt, of niet kan weten of je hem gehad hebt ;)

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik zei het meer voor mezelf :p soms moet ik mezelf wat overtuigen en dan typ ik het :p ter bevestiging :p
    Heb ik wel geluk mee dat alles mooi herstelt, na de pil ook meteen...

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bubbly wat een bijzonder filmpje.

@tine de hormonsters zijn aanwezig.

@hier pyjama dag met mn dochter. Komt niets uit mn handen huishouden laten liggen die loopt niet weg. Dat is niets voor mij. Kleine nog steeds enorm verkouden zo zielig ik hoor haar niet meer zo over de tandjes dus straks voelen of er 1 door is. Ik hou het bij voor der.

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja hopelijk zijn het hormonsters met een goed doel!! :D

Ja ziek zijn, het zit in de lucht bij de kindjes, ocharme!! Hopelijk is er een tandje door eh :)

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Pfff hele dag al rose verlies... Ene keer iets meer dan de andere keer. Geen slijm. En ook geen pijn. Wel kut! Nu al nerveus voor morgen. Niet dat ze iets kunnen zien maar wel aan mijn bloed natuurlijk.
    Zal ik gewoon tot morgen wachten of nu nog gyn bellen?
    Waar is die rose wolk?

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nee nog steeds maar 4 tandjes met der 14 maanden en nog geen enkele kies...

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Tja bij de ene gaat het sneller dan bij de andere hihi,

Meissie dat is echt verontrustend. Je kan bellen als je niet wil wachten. Met bellen is niks mis he! Ik weet hoe het voelt, bloed voelt nooit goed! Maar als het niet heel veel is en niet rood tot donkerrood met stolsels hoef je je denk ik nog geen zorgen te maken. Ik ahd ongi krampen bij het bloed. Ik had alles voor een mk alleen in mindere mate.
    Ik denk dat er bij jou gewoon een adertje is gesprongen omdat ze blijkbaar wel snel springen. Er zit heel veel bloed aan je baarmoedermond dus adertjes springen daar een stuk sneller dan normaal!

Ik heb alleen de eerste week een kleine roze wolk gehad. Ik maakte me al snel zorgen, terwijl er nog niks was. Die roze wolk komt pas als je zekerheid hebt denk ik! Snap dat het niet fijn voor je is!

16. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zo verontrustend is dat niet, het komt vaker voor:

Roze afscheiding zwanger | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

Je hebt er geen krampen bij oid. Je kan een gyn bellen, maar die zal toch zeggen wachten tot morgen, zij gaan nu niets meer doen.
    De roze wolk komt, hopelijk, vanzelf meis. Ik heb het gevoel dat jij je nu heel erg druk maakt door de miskramen die hier zijn gebeurd. En dat is natuurlijk heel terecht, maar je maakt jezelf op deze manier ook een beetje gek.
    Dikke knuffel meis, want je verdient t zo!

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Nee maar bloed ziet bij de zwangerschap is wel verontrustend ookal wordt vaak gezegd dat het niets wil zeggen :) geloof me, of het nu bruin, roze of rood is!

En dat heb je ook als er nog geen miskramen zijn gebeurd hoor. Je leest gewoon zoooo veel dat je niet meer weet wat je moet denken.
    Ik denk ook dat het niks is hoor, omdat het niet veel is en omdat wondjes gewoon veel voorkomen.
    Maar ik weet hoe het voelt!

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Natuurlijk voel je je verontrust, maar het is niet per definitie verontrustend ;)

Jij bedoelde het eerste, maar er stond het tweede (of iig zo vatte ik het op);) Vandaar dat ik er op die manier even op reageerde.

Met mijn vorige zwangerschap, wat geëindigd is in een miskraam overigens, had ik dat soort ''angsten'' niet. Maar dat komt misschien omdat ik een vrij nuchter persoon ben, uit de medische hoek kom...

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Mag ik ff komen uithuilen?
    Heb niemand om het tegen te zeggen.

Was met mijn, zwangere zus, aan het praten dat ik tegen volgende week opzie als ik mijn ongi weer krijg. En ze zegt daarop dat zij elke maand verdriet had toen ze ongesteld werd maar telkens haar zelf moest optrekken om verder te gaan. En ik zeg ja maar ik heb wel al iets verloren. Dan is het anders zeg ik. Ik heb iets in me gehad en da is er nu uit. Zegt ze dat het nie is omda ik iets verloren ben mijn verdriet harder is. Dat zij elke maand verdriet heeft gehad. En dar ze er niet meer over wil praten maar dat ze nu ten volle wil genieten, als ik dat niet erg vind vroeg ze....
    Ik zeg dat ze dat nooit zal begrijpen en dat ik hhoop dat ze dat nooit zal moeten, net zoals zij zei toen ik zwanger was dat ik haar nooit zal begrijpen hoe het voor haar voelde.
    Ik zit zo hard te huilen....
    Hoezo dit?? Vraagt ze mij of ik het erg vind dat ze nu ten volle gaat genieten , terwijl zij er voor gezorgd heeft dat ik dat zelf niets eens heb kunne doen door hoe zij reageerde op mijn zwangerschap (had ik kunnen verwachten maar ze heeft zo lelijk gedaan...) en dat haar verdriet even erg was als het verdriet van je toekomstig kindje verliezen??!? Ik vind het eerlijk gezegd wel erger maar das mn eigen beleving. Ik snap dat het fking moeilijk is als je elke maand opnieuw weer bloed. Maar ik was al zwanger...:'(

Ik huil er zo van omdat ik dan denk aan dat ik drie weken geleden een mk heb gehad en dat ik zwanger was en zij boos was. En dat ik doodongelukkig ben en zij nu zelf wil genieten en er niet over wil praten.... Ze zegt dat ik niet te verdrietig mag zijn en ze doet dat uit bezorgdheid maar wat vraagt ze nu van mij?? :'(

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #3780 Artife, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    Zij wil nu genieten terwijl ik evengoed ook nog aan het genieten kon zijn als alles goed was verlopen..
    En kan het tegen niemand zeggen, tegen mijn ouders zeg ik zulke dingen niet, een andere zus weet van haar zwangerschap maar zij was ook niet volledig blij met mijn zwangerschap dus tegen haar kan ik er niets over zeggen, voelt niet goed. De zus waar ik wel mee kan praten weet het nog niet dat ze zwanger is dus kan niks zeggen. Nog zoiets. Toen ik zwanger was vertelde mijn zus het uit verdriet tegen mijn andere zus, ik heb mijn nieuws niet leuk kunnen brengen. Zij gaat het nieuws zaterdag in volle freest brengen. Uiteraard dat Ik zwijg, maar dat deed zij ook niet.... Voelt allemaal zo dubbel want ben wel blij voor haar

En mij vriend is niet thuis

Sorry voor dit, zei het al dat ik een slechte dag heb :'( en ik ben echt zo gevoelig :/ emoties slaan op hol

Deel Deze Pagina