@rderby nee, nog niet. Maar meestal heb ik 5-7 dagen bruinverlies en dan ongi... @ananas veel plezier dit weekend!! Wel ff fijn dat je wat afleiding hebt idd!
Nou als je t over de duivel hebt :/ net rood bij afvegen. Betekent wel een lf van 10 dgn. Nah ja het is nie anders op naar de volgende ronde!
Dankjewel! Mami, is lief van je dat je met me meeleeft! Maar ik vraag me af hoe mijn zus het bedoelde want opzich was ze wel vriendelijk. Ze wil gewoon niet praten over het verdriet dat zij had en hoe dat in vergelijking staat met het mijne. Ze wil het beste voor mij maar ziet niet in wat het met mij doet als ze zoiets zegt, dat mijn verdriet niet harder is en dat ze nu ten volle wil genieten. Ze is gelukkig nu en begrijpt niet dat wat ik heb meegemaakt niet na een paar dagen over is en ik dan weer kan verder gaan zoals zij toen ze ongi werd. Ze is nu niet meer boos op mij ofzo maar haar geluk is nu belangrijker voor haar. Iedereen is nu plotseling blij, en dat kon bij mij niet zo zijn, dwt doet zoveel pijn :'( Mijn moeder zei, jouw beurt komt wel en dan zal iedereen blij zijn. Ik zei mijn beurt was er, en TOEN had iedereen MOETEN blij zijn! En ja heb het tegen mijn vriend kunnen vertellen, luchtte op en hij moet echt niet veel van mijn zus weten. Dat is ook niet leuk, want mijn zus heeft het ook moeilijk gehad en handelt gewoon naar haar gevoel.... :/ pff moeilijk he!
Nadat met mijn zus had ik me even neergelegd, en half u geslapen, nu weer klaarwakker in bed. Kan toch niet door een half uurtje half slapen...
@tine : ben bang dat je nog even geduld moet hebben maar er zijn test die vanaf 6 dage voor nod maar dan moet je wel hele vroege test hebben, en ligt eraan hoeveel hcg je aanmaakt natuurlijk @ Rderby spannend!!! hopelijk mag je op roze wij gaan vol goede moed de 3e ronde in eigenlijk 4e, maar de 1e hebbenw e niet meegeteld omdat we toen niet specifiek bezig waren
Pff ben echt nerveus dag van de waarheid. Net weer veel bruin met slierten met afvegen. Debk niet dat het gied zit action test zie je ook niks op.
Hoi sorry even egoberichtje. Wordt net gebeld door de praktijk dat het niet door kan gaan omdat er iemand ziek is en ze er alles aan hebben gedaan... -_- Ik zit hier echt jankend op de bank, hier kan ik dus echt niet tegen. Mijn moeder en zusje zijn helemaal onderweg uit brabant en ze bellen 2 uur van te voren op. Nu kan ik pas woensdag .... @Meissie; Heb nog niet terug gelezen maar zie dat het niet goed is ? Ik vind het echt heel erg voor je.... *knuffel* kutzooi
@meissie ahw neeee! Verdorie meid. @bubblybaby jeetje das k*t! En wat slecht dat ze zo kort van tevoren bellen.