@bubbly wat klote meis!! Verdorie! Hadden ze niet kunnen bellen zodra de praktijk open ging? *knuf*!!!
Ja ze had zogenaamd al gebeld, maar heb echt 0 gemiste oproepen... Ik verheug me hier al 5 weken op ik vind het echt zo kut dat ik nog 5 dagen moet wachten om erachter te komen of alles oke is met mijn kindje.. kan echt niet stoppen met huilen. Weet dat ik me misschien aanstel, maar vind het echt zo rot.
Nee je stelt je helemaal niet aan! Natuurlijk verheug je je hier op! Niet toevallig een andere verloskundigepraktijk jn de buurt die vandaag wel plek heeft ( of werkt dat zo niet)?
Nou die praktijk heeft 4 locaties en ze hadden op geen enkele plek en het eerste gaatje is woensdag om 10 uur ..
Meissie, je bericht bruin met slierten klonk bij mij niet juist in de oren! En toen las ik je bericht dat het mis was... Allemaal zo snel gegaan! Ik vind het super erg voor je, je bent eerst kei blij en nu dit! Oooh dikke knuffel! Dit is echt niet leuk pffffff! Bubbly, waaat? Da meen je nie, je moest zo lang wachten en nu dit.... Ik zou ook gek worden hoor, shhh*t! Enja kan je nie gewoon andere vk bellen?? Zullen toch wel meerdere zijn zeker? Sjongejonge! Ook voor jou dikke knuffel!!
Nog ff iets n... (Sorry) Ik had al gezegd dat ik geen temperaturen ging doen maar enkele dagen was ik toch benieuwd of mijn temp zoals vorige keer gestegen was een week voor nod. Ik had vorige keer mijn temp ervoor ook bijgehouden en zat altijd rond 36,4. Dus ik ging er vanuit dat dat nu ook wel zoiets ging zijn. Week voor nod altijd 36,9/37. Eerste keer temp deze keer was 36,4 daarna twee dagen 37 en toen gisteren plots 36,6 en vandaag weer 36,9. Ik weet heel goed dat ik er niet te hard op mag vertrouwen omdat ik het niet goed heb bijgehouden. Maar behalve die dip is de temp nu wel zelfde als vorige keer een week voor nod. Ik weet dat het nu nog niks wil zeggen maar het geeft me een TIKKELTJE hoop. Ik weet ook dat een dip niet meteen iets hoeft te betekenen. Dat had ik vorige keer trouwens niet. Maar wou het toch even vertellen anders zit ik er hele dag weer met in mn hoofd enja ik vergelijk met vorige keer omdat dat de enige keer is geweest aangezien ik maar in september ben gestopt met de pil En dit is de enige plaats waar ik er over kan praten, ik wil deze keer niet met mn zussen over mn kwaaltjes praten PS ik denk nu niet ineens dat ik zwanger ben hoor
Jeetje meissie, wat erg! Sterkte meid! Dikke knuffel!! @Bubbly; wat belachelijk zeg! Zit je je er helemaal op te verheugen, gaat het niet door! Ik ga nu nog even gauw m'n laatste dingetjes inpakken en dan gaan we rijden! Heb er echt zin in! Fijn weekend allemaal!
@meissie : meen je niet!!! Bah verdorie L heel veel sterkte!! Bubbly : wat ?? wat belahcelijk zo kort van te voren afzeggen,, echt rot zeg,, ik zou ze opbellen en zeggen dat ze vanuit brabant komen om mee te kijken @ananas : heel veel plezier!
Owh Meissie... heb hier toch wel even een paar traantjes gelaten voor jou. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar dat maakt waarschijnlijk nu toch niks uit, niemand kan nu iets zeggen wat je beter zal laten voelen. Voor jou is de wereld nu even helemaal k*t, niet meer dan logisch vind ik. Ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd. Knuffel meid, ik denk aan je.
@Bubbly, aargh wat balen zeg! Wat onbeschoft eigenlijk ook van de praktijk, zo kort van tevoren. "Ja mevrouw, we hadden u al proberen te bellen", met 0 gemiste oproepen zeker... assholes... En je kan zeker ook niet een (of meerdere) pretecho bureau in de buurt bellen? Kijken of zij toevallig vandaag nog een plekje hebben? @Tine: fijn dat je temp hoog is. Maar je weet dat dat alleen betekent dat je je ei hebt gehad he? Het zegt helemaal niks over de kwaliteit van dat eitje of dat je zwanger zou kunnen zijn of niet. En over die tempdip van 36.6, tja, daar valt niet veel over te zeggen. Hoe meet je je temperatuur? En ook steeds op hetzelfde tijdstip? En heb je die 36.6 een paar keer herhaald om te kijken of hij echt 36.6 was? @Hier: Vandaag al een dagje langer zwanger dan de vorige keer. Da's al een overwinning Elke dag worden de testen een beetje donkerder (testjunkie hier, I know) en mijn borsten en vooral tepels beginnen nu pijn te doen. Ook heb ik insane veel dorst, ik drink minstens 3L per dag en blijf maar dorst hebben.
Jaja dat weet ik maar het stekt me gewoon gerust hihi. Ja test altijd als ik nog in bed lig en ben altijd op zelfde uur ongebeer wakker. Ja gisteren enkele keren herhaald om zeker te zijn. Ik weet dat die dip niet meteen iets hoeft te betekenen hoor. Bedankt voor je antwoord!
Zal ik vandaag nog even goed nieuws brengen, na al het vervelende nieuws.. . Combinatietest was goed! Down 1:19873 trisomie 18 1:16044 en trisomie 13 1:27255. Ze kwam uit op 13 weken, 5 dagen meer dan bij m'n verloskundige (dit was een speciaal echobureau)
@rian! wat fijn!!! ook goed nieuws dat is ook wel fijn om te horen Hier net alvast alle kerstkaartjes geschreven dan kunne die volgende week de deur uit hihi
@meissie dikke knuffel meid, wat erg! Geen woorden heel veel sterkte. @bubbly ik snap dat je helemaal van de rel bent,wat bagger dat je nog zo lang moet wachten. Ik zou ook gek worden! Hopelijk word je wachten beloond. @rian wat zalig om te zien dat het zo goed gaat met je kleine. Houden zo! @tine is jouw zus een weegschaal van sterrenbeeld, want ik herken zo mijn eigen zus er in niet normaal meer. Maar het is niet boos bedoeld, nee dat heb je verkeerd begrepen bla bla bla. Om eigen straatje weer schoon te krijgen en bij anderen te kunnen zeggen, ja dat ligt niet aan mij met een zelfingenomen glimlach. @hier nog niets op gang klaar met werken, nu het weekend nog werken. Pfff Zondag ochtend de eerste pil om het 'zwanger gevoel' te stoppen. Vanavond manlief thuis en die mag van de baas aankomende week ook thuis blijven voor zolang het nodig is. Zijn meerdere vond het echt heel erg, dus hij krijgt bv. De vorige wist hij ook doordat hij vrij moest voor curretage. Wel super lief!