september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja met mijn zus komt wel goed, ze had het wat verkeerd geformuleerd. Ze wou niet meer over haar eigen verdriet praten, ze wil liever over leuke dingen praten, dat ik wat positiever word enzo maar beseft dat dat moeilijk is voor mij. Maar neemt niet weg dat het hard is en dat ik het niet leuk vind dat ze mijn verdriet niet volledig seirues lijkt te nemen maar dat is mijn interpretatie. Ben vandaag al stuk minder emotioneel ook haha!

Kerstboom enzo aan het zetten dus is leuk joehoe!

Meijtje super dat je man mag thuis blijven. Dat is een hele steun en dat kan je wel gebruiken ook. Toen ik voor echo ging met mk mocht mijn vriend ook naar huis komen meteen, hij zat toen al op zn werk. Vaak wordt het wel serieus genomen!

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @meijtje : wel fijn dat je vriend thuis mag werken!!

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @rian goed nieuws!! Wat fijn!! Mooie foto ook!!

@meijtje fijn dat je man even thuis mag blijven, is toch een goede steun.

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hey iedereen dankjulliewel. Ik had er echt dik de pest over in ja!! Ik heb alles uitgelegd, ook van mijn moeder en zusje onderweg waren, maar ze konden gewoon niks doen.. dus dikke vette pech.
    Mijn zusje en moeder zijn uiteindelijk dus toch gezellig gekomen en we zijn met z'n viertjes de stad in gegaan (vriendlief, moedertje, zusje en ik) en hebben wat leuke outfits voor Kerst gehaald, die niet strak zitten bij de buik :) dus ik gewoon voorlopig allemaal nog aan kan. Het was uiteindelijk heel gezellig en zo kon ik me even ergens anders op focusen. Nu wachten tot woensdag... mama gaat proberen woensdag te komen, moet weer vrij nemen (zo sneu, ze wil er zo graag bij zijn!!) maar zusje baalt, want die moet echt naar school die dag. Ik snap gewoon zo goed dat ze het rot vinden, aangezien ik heel close met ze ben en ze nu niet meer zo veel zie.

Rian :) ik ben wel heel blij voor jou! In ieder geval nog een van ons die een leuke echo heeft gehad vandaag ^^. Ik heb hopelijk woensdag een super echo :)

Tine, ik hoop dat het allemaal iets positiefs voor je betekent! Ik duim zoals altijd voor je ^^

5. Humava

Humava Niet meer actief

@rian mooi! Goed nieuws en weer een prachtige foto!!:D
    @meijtje fijn dat je man thuis kan blijven.

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dankje bubbly!!

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jeeej :)

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha jaaa Kerstboooom <3

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Mag je eigenlijk gewoon een tampon in?

Ik voel me zo vies met maandverband....
    Ben in tijden niet zo vreselijk ongesteld geweest.

Wat voelt dit kut zeg. Ben heel blij met jullie lieve woorden.

Gyn was gelukkig wel positief dat ik ondanks mijn pco toch vlot zwanger was. Dan werkt de rest dus blijkbaar heel erg goed. Mijn eierstokken zagen er ook beter uit, niet meer typisch pco achtig. Dus dat is ook positief. Verder is er niks positiefs aan....

Ml is lekker uit eten met zijn werk. Ik vond dat ie gewoon moest gaan en zich niet schuldig moest voelen. Lekker bij mijn ouders kip met patat en appelmoes gegeten. En nu THE vampire diaries kijken in bedje! Hopelijk zakt de pijn in mijn buik dan wat.

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Meissie had ik ook. Mijn baarmoeder was schoon, eitjes zaten klaar, kon meteen weer beginnen maar verder was er ook niks positiefs aan hoor., ik ken je gevoel. Zo erg dat je zoveel bloed.... Maar ik weet dat niet ivm tampon... Vruchtje moet er nog uitkomen zeker??
    Ik hoop voor je dat het snel voorbij is en je weer kan beginnen (is nu nog geen troost ik weet het) knuffffffff &#10084;&#65039;

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
  12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Wat een gezelligheid al die kerstbomen :D ik vind dat altijd zo'n werk hihi..

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja heb mn dagje ermee kunnen opvullen hihi! Maar die lampjes altijd he grrrr... :D

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Meissie wat rot, kut en klote! Sterkte en kip patat en appelmoes klinkt als prima troostvoedsel.

Meijtje, wat fijn dat je man thuis kan blijven. Jij ook veel sterkte ik hoop dat het meevalt en snel voorbij is.

Rian, prachtige echo! Wat is je uitgerekende datum geworden?

Bubbly, wat k dat ze zolaat afbellen. Gelukkig woensdag een nieuwe kans maar ik snap dat je baalt!

Ananas fijn weekend!

Tine, volgens mij zitten jij en je zus totaal op een andere golflengte kwa communicatie. Ik zou er een beetje afstand van nemen. Dat je blij bent en het van de daken wil schreeuwen snap ik best, maar dat ze zo aan jouw verdriet voorbij gaat vind ik behoorlijk respectloos.

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb overal pijn, grieperig gevoel.... :/ spierpijn alom! En alles is gevoelig, heb koud....

Ja flipske is even een moeilijke situatie, maar reageer met mn hormonen ook iets sterker dan normaal. Alles ligt nog wat gevoeilig. Komt allemaal wel goed hoor :) kan wel afstand doen, maar wij zijn zo gehecht dat het best moeilijk is. Ze heeft ook al wat sorry gezegd, dat ze het verkeerd had geformuleerd enzo. Enja toen ik zwanger was was het allemaal niet zo fijn maarja, ze handelt gewoon vanuit haar gevoel. En heb ook geen zin haar dat kwaad te blijven nemen.

Kijk nu naar the voice!! Das mn programma hehe :p

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Zo wij gaan vol goede moed de ronde in, ongi lekker weer, dus op naar mijn vruchtbare dagen, net samen met vl ovutesten gehaald.
    ik zei al rot datum om ongi te worden 26 dec, vl zei we gaan er alles aan doen om te zorgen dat je het niet word :D zo lief, hihi..

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @lorreke wat lief van je mannetje! Ik hoop ook echt dat je 2e kerstdag een mooie positieve test in handen hebt!

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Het zit hier nog niet echt mee hè? Meissie wat ontzettend balen, ik was zo blij voor je dat het gelukt was en dan moet je nu alweer afscheid nemen. Wat naar, heb er even geen woorden voor. Dikke knuffel!

@Meijtje, wat moet het ontzettend moeilijk zijn om die pillen in te nemen en de boel op gang te brengen. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Wel fijn dat je het niet in je eentje hoeft te ondergaan, want die bijwerkingen alleen al zijn niet niks. Ik vind het erg knap hoe je er mee om gaat. Heel veel sterkte en ook voor jou een hele dikke knuffel.

@Lorreke, wat goed dat je vol goede moed de volgende ronde in gaat. Van welk merk hebben jullie ovulatietesten gekocht?

@Bubbly, wat balen dat je nu moet wachten om naar je kleintje te mogen spieken. Maar wel fijn dat je een gezellige dag hebt gehad met z'n allen. Krijgen we je kerstoutfit ook te zien? Ben wel nieuwsgierig.

@Tine, ik weet niet zo goed wat ik nog moet toevoegen over je zus. Ik hoop alleen dat jullie in de toekomst elkaar weer wat beter begrijpen. Dat zou het een stuk makkelijker maken hè?

Hier is het weer even zwaar k*t. Vanmiddag te horen gekregen dat mijn schoonmoeder niet kan genezen. Er zijn uitzaaiingen gevonden :( De artsen geven haar nog een paar maanden en met chemo max een jaar. Heb me echt suf gejankt vanmiddag. Vanavond zijn we naar mijn schoonouders geweest en heel fijn zitten praten. Mijn schoonmoeder heeft eigenlijk nog maar 1 wens en dat is oma worden. Ik hoop zo dat we haar dat nog mee kunnen geven. Geen idee wat ik nu nog meer zou kunnen doen. Begrijp ook niks van mijn temperatuur. Zucht... Soms is het gewoon even allemaal niet leuk (en dan zeg ik het voorzichtig).

Mooie kerstbomen. Geen idee of ik er de zin voor kan maken, nu lijkt het allemaal even zinloos, maar goed, daar moet ik ook niet in blijven hangen. Fijn weekend (leuk dat je lekker weggaat Ananas) en sterkte voor diegene die dat nodig hebben. (En sorry als ik iemand vergeten ben).

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Secret, wat erg nieuws! Ik hoop enorm hard dat ze toch nog kan meemaken om oma te zijn! Oooh dat is echt erg!! Heel veel sterkte voor jullie!

20. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    @Meijtje, Shit toch aan de medicijnen, sterkte ermee.
    @secretaresse, potverdorie wat is het toch een rotziekte. Ik heb helaas ook mijn schoonmoeder eraan verloren. Ik hoop dat jullie haar wens nog in vervulling kunnen laten gaan maar laat het geen onoverkomelijke opgave worden hoe moeilijk dat misschien ook is/zal zijn. Heel veel sterkte.
    @meissie, Shit meis, wat erg voor jullie. Fijn dat de gyn wel positief was en je eierstokken er beter uitzagen maar voor nu heel verdrietig. Sterkte.
    En voor iedereen die het kan gebruiken een hele dikkebvirtuele knuffel.

Deel Deze Pagina