@secret : ik gebruik altijd ovutesten van de trekpleister, bevallen me erg goed moet ik zeggen J Wat k*t van je schoonmoeder zeg!! Hoop zo dat haar wens nog in vervulling kan gaan en dat je snel zwanger bent!! Heel veel sterkte! @bagheera : thnx hopen wij ook @rderby gefeliciteerd!!! Wat gaat het toch snel met goed en slechtnieuws hier, @meissie : dikke knuffel!!
*trots op zelf* ingeschreven voor kraamzorg (ik zag mezelf er voor aan om dit te vergeten en het pas veeeel te laat te doen en dus niet meer bij mn gewenste kraamzorg te kunnen ...) Ik dacht er vanmorgen aan... dacht ik doe het maar gewoon gelijk xD Heb jij dit al gedaan Rian ?
Neeeee, nog niet. Maar word sowieso bij de organisatie waar ik werk. Maar moet eerst nog m'n zorgverzekering aanpassen. Wouden we dit weekend ff na kijken..
RDerby! Gefeliciteerd ook een zomer baby! Leukleukleuk! Geniet ervan! Bb in de dubbele cijfers! Lekker hoor, nu op naar het 2e trimester. Kraamzorg weet ik nog niet wat ik echt wil. Had een hele lieve (maar 3dagen, ivm zh opname) maar wel een beetje een duffe. Ik hoor ook goede verhalen over de kraamzorg hier in het zh dus ik twijfel, voor Onze zoon lijkt me een vlotte veel leuker, ik wil op mijn ligbedje liggen met de mini terwijl zij lekker met zl ravot. Oh en ik denk dat ik m'n vriend maar vast voor ga bereiden dat hij best voetbal in de kroeg kan kijken, maar dat hij geen biertje erbij mag.
aaaaaah ik moet even een ego berichtje typen wat helemaal niets met zwanger worden te maken heeft, maar moet het even kwijt! Gisteren auto voor APK en grote beurt, heeft ons zo'n 600,- gekost alles bij elkaar (was verder niets met de auto, maar was hard toe aan een grote beurt) veel geld, maar ok ik wil wel veilig rijden. Bij ophalen zie ik dat het verbruik van 14.6 per 100km naar 13.3 per 100km is gegaan....uhm?????? Maar goed, winterbanden eronder dus kan wat meer verbruikt zijn. Dus ik rij naar huis, verbruik schiet omhoog naar 13.9 als ik thuis ben, oftewel er is flink doorgereden met de auto..(en het is helemaal niks speciaals, turbo, snel oid). Op de terugweg viel mij al op dat ik lastiger kon schakelen; ik moest de pook echt in de juiste positie drukken. net boodschappen wezen doen, dus ik zeg dat; gelooft mijn vriend niet. Dus ik zeg tegen hem; rij jij maar terug dan. En ja hoor, het viel meneer toch ook wel op....joh!. Wij de monteur gebeld (is een vriend van vl) nee, hij had hier niks mee gedaan, was erg vreemd idd. En zeker als het zo plotseling is. Of we van de week even naar hem toe kunnen komen. Dus ik zeg; uhm kan hij niet hierheen komen? ik weet niet het is zo 30 a 35 km heen, en dan ook weer terug. Benzine is ook niet gratis helaas. Nee dit kon niet. Dus ik vraag ''moet de auto op de brug dan''. Nee dit hoefde ook niet, maar het was gewoon makkelijker als we daarheen gingen volgens vl. Juist. Daarnaast is hij de hele dag aan het proberen de printer te maken (papier blijft op een vage manier hangen) maar de printer ''zegt'' ook de hele tijd al dat er een kleurcardridge vervangen moet worden. Dus ik zeg al 4x vandaag ''je kan niets testen als je de cartridge niet vervangt''. Begint hij net weer te godveren etc. Dus ik zeg ''lieve schat, de cartridge moet vervangen worden, anders kun je niets''. Zegt ie kwaad ''nou dan kan ik dus ook niet testen of de printer gemaakt is'' en flikkert de printer in de kast. Ik vraag wat er aan de hand is. Zegt ie ''ja jij geeft een maat van mij de schuld dat de auto nu kapot is, hij kan daar ook niets aan doen''. Dus ik nogal verbaasd '' nou ik geef niemand de schuld, ik vind het alleen nogal opvallend dat voor de auto voor APK er niets aan de hand was, en na APK opeens problemen met de koppeling. Koppelingsplaten zijn niet zo in 1x op''. Vervolgens loopt ie kwaad naar boven. Geen idee wat ik met dit verhaal wil eigenlijk, maar moest het even van me aftypen :-$
Vervelend bagheera! Altijd goed om het van je af te schrijven. Ik zou 'm even laten afkoelen, komt ie vanzelf wel weer naar jou toe. Werkt bij mijn vriend altijd wel Is niet leuk voor jou, maar dan maakt ie straks vast excuses omdat ie zo uitviel tegen jou..
@bagheera vervelend. Mannen soms......En van je afschrijven is idd af en toe best fijn. @bubblybaby jeej 10 weekjes alweer! @hier vandaag gewerkt. Vind het heerlijk om weer aan het werk te zijn. En mijn dochter begint met lopen!!! Ze zette af en toe al 1 of 2 stapjes los maar sinds vandaag wel 8 ofzo! Ik ben zo trots op haar. En het is zo'n leuk gezicht!
Bagheera, moet hij ongesteld worden ofzo? Haha ah nee geintje... Vervelend zeg... Waarschijnlijk liggen jullie nu gezellig samen op de bank
Meissie en secretangel allebei heel veel sterkte wat een vervelende dingen Bubbly nog een paar nachtjes slapen en dan heb jij je eerste date Rderby meid wat goed gefeliciteerd Rian wat leuk dat jij waarschijnlijk veel verder bent...en dat alles goed in met kleintje
Wat goed van je meisjes gefeliciteerd leuk als ze dat doen he ik weet nog dat mijn zoontje precies op zijn 1e verjaardag echt begon te lopen en het leuke was dat hij dan de hele tijd zijn handen omhoog hield zo cute
@bagheera: he bah wat vervelend,, mijn vriend heeeft dat af en toe ook, dan vraag ik hem, moet je ongi worden, en dan krijg je terug brr grrr hihi.. en dan laat ik hem rusten en komt hij er later wel mee maar idd erg vervelend
@hier eerste tekenen gisteren begonnen, moest 1 pil al gisteren ingenomen en ik ga het toch een handje helpen verder, want anders ben ik straks 2 a 3 weken onderweg voor het er uit is, dat wil ik niet. Om 8.30 beginnen met de 'echte' meuk. Collega's hebben me naar huis gestuurd. Ik mocht niet werken van ze, dus ziektewet in. Had het weekend anders voorgesteld en ik ben al zwaar misselijk van die ene pil (eigenlijk morning after pil, reageer als de beste op) @bagheera mijn ex had ook zo'n vriend is ook kwaad geworden ben achter zn rug om naar een andere garage gegaan en bleek er mee gekloot te zijn. Wilde even wat extra geld uit onze zak kloppen... Was mn ex ook pissig over maar ik was blij dat ik dat gedaan had. Vrienden en werk is altijd gescheiden en hopen ook dat je er niets achter zoekt, want ze zijn toch vrienden. Moet zeggen dat ik het kwaad weglopen gelukkig niet heb met mijn man. Met mijn ex was het op een gegeven moment dagelijks pfff. Trek jet je niet teveel aan, die koelt vanzelf af. Nakijken koste 30 euro, had ik er toen wel voor over. @humava leuk he! Ja mijn wiebelkontje rent nu de hele kamer door. Heeft een truitje met een puntmuts en die zie je over de pamper heen en weer wiebelen haha zoo grappig. In het begin leek ze net een pinguïn. Maar vanaf nu gaat het zo snel! @tine je hoeft ook niet boos te zijn op je zus dat ben ik ook niet en wij zijn mrt met ons 5en ook heel hecht. Het gaat er om dat je jezelf in bescherming neemt. Hij jent er last van. Zij niet. Geef niet, maar dan niet delen wanneer je ongi moet worden, of wat dan ook. Je moet een stuk rust voor jezelf creëren dan dat alles op gegeven moment om je zus draait. En dat betekent niet, dat je niet gezellig kan zijn met der, maar je weet zeg jij wat rots dan wil ze het eigenlijk niet weten, zeg jij wat leuks als ze zich rot voelt wil ze het ook niet weten. Conclusie lekker met anderen delen. Het gaat niet om boos zijn. Het gaat om energie die je lekker anders moet besteden. @secretangel.... Ben er even stil van! Wat zal je wereld stil staan, verschrikkelijk. Dat zijn de ergste berichten. De onzekerheid die er bij komt. Het verdriet. Heel veel sterkte voor heel de familie. Veel te vroeg sloopt het weer een familie. Ik hoop met heel mijn hart dat je haar wens kan vervullen en ga het jezelf niet kwalijk nemen als het niet lukt. Je probeert het en jullie willen het graag. Dikke knuffel van deze kant! @meissie het is niet eerlijk en het is rot en het ene moment leg je er bij neer en het andere moment wat als.... Elke keer hoe vroeg ook is het een groot verdriet. Jij ook knuff van mij, het is en blijft grrr @rian en bubbly jullie gaan als een speer! Dubbele cijfers,wat zou dat een heerlijk gevoel zijn. Toch leuk dat er niet alleen verdrietige dingen zijn in het clubje. @rderby gefeliciteerd meid !!
Meijtie jij ook heel veel sterkte hoor wat lief van je collega's en ook maar goed dat ze je naar huis hebben gestuurd want ik weet nog toen me zus dit meemaakte die liep helemaal leeg en dat is ook niet fijn op het werk...Beterschap en sterkte meid
@meijtje sterkte! Ik denk aan je...hopelijk heb je niet teveel vbijwerkingen dit keer @hier; gisteravond nog even met mijn vriend gepraat. Blijkt dat hij er heel erg mee zit dat ik nu ongesteld ben geworden. Hij is er bang dat het aan hem ligt. Een nicht van hem heeft blijkbaar gisteren gebeld dat ze voor de tweede keer per ongeluk is zwanger geraakt. Zijn broers waren ook binnen 2 maanden zwanger. Hij zit er dus meer mee dan hij wil toegeven. Nu afgesproken dat hij gewoon echt meer moet praten...ik vind t ook niet leuk om ongesteld te worden, maar zit er (blijkt nu) een stuk minder mee...
Ach bagheera wat sneu voor je vent die mannen zijn er vaak toch meer mee bezig dan we denken hè maar het is normaal dat je niet gelijk na het stoppen met de pil zwanger raakt de vrouwen bij wie dat wel zo is hebben gewoon geluk