september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bagheera nou het kan even duren, zo snel zwanger is eerder een uitzondering en sommige mensen zeggen dat ze maar 2 maanden bezig zijn geweest en ondertussen waren het er 8 .... Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn met hem, maar dat neemt de gedachte niet weg dat het zo kan zijn.

@hier echt vuist grote dingen komen er uit niet normaal, beetje weeig gevoel in mn onderbuik maar dat was het ook wel. Nu begin ik aan de schijt te gaan dus ik denk dat het vruchtzakje er zo aan komt. Ik zit vol bewondering te kijken wat je allemaal kunt verliezen. Manlief zegt elke keer als je gaat zitten lijkt het wel of je een bak kots onderste boven de pot in gooit.... Als het hem iets te lang duurt staat die bij de deur of het wel gaat. Hij is zo lief, zorgt voor alles nu. Zodra ik zit loop ik leeg... Dus ik kan alleen liggen en zitten op de pot. Er komt een zooi uit pffff.

2. mami2

mami2 Niet meer actief

Meijtie wat heftig zeg straks lekker in bed gaan liggen met een kruik op je buik nogmaals heel veel sterkte jullie

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mami ik nu lekker op de bank met de kleine meid. Ben al blij dat ik misselijk ben maar niet over mn nek fiets. Al begin ik al wel sterretjes te zien bij opstaan... Elke 15 a 20 minuten anders loop het langs mn benen. Zwaar vermoeiend dat wel. Maar blij dat het er vandaag allemaal uit komt (hoop ik dan). Weet ook niet hoeve je hoort te verliezen, maar ik zit meer op de pot dan wat anders.

4. mami2

mami2 Niet meer actief

Klinkt niet goed in ieder geval misschien moet je als je het niet vertrouwd de verloskundige ff bellen

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @meijtje : klinkt heftig zeg!!! denk aan je!!! veel sterkte!!!
    En als je het niet vertrouwd idd de verloskundige even bellen!! Dikke knuffel!

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja meijtje je verliest veel bloed dus duizeligheid is niet raar!!! Zie dat je niet flauwvalt he!!!!!! Vreselijk er zo van afzien :(

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb nie zo veel verloren maar zag enkele dagen lijkbleek met donkere ogen...

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nou valt wel mee hoor is gewoon lagere bloeddruk en van lig snel opstaan anders os de inco vol pfff. De grote stolsels en dingen zijn nu wel voorbij maar wat een zooi dat er uit komt en dat voor 10 weken zwangerschap. Ik ben benieuwd of het nu leeg is. Het stuiterde zo allemaal als ik het in een bak op had moeten vangen had ik alles tot het plafond af moeten plakken. Met zo'n rotgang kwam het er uit..... Wat duurt een dag lang als je elke zoveel minuten leeg loop.

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje. Mientje wat ontzettend heftig zeg! Ik had al het idee dat ik leeg liep maar dat valt alles mee als ik jou zo hoor. Sterkte meid!

10. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Jeetje meijtje, wat klinkt dat heftig zeg..pfff..
    *knuf*

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Meijtje ik ben blij dat je zo'n lieverd hebt die voor je zorgt :) .. Kan je wel gebruiken sowieso... sterkte he! <3

Mami3 haha jaaa over 3 nachtjes alsnog mn eerste date met smurf!

Gisteren gingen we wokken met J's familie (ooms, tantes, neven, nichten etcetc) en aangezien we die waarschijnlijk weer een hele tijd niet zien heeft Jarno het grote nieuws verteld. Haha hee Rian, bij ons gingen ze ook applaudiseren :p. Het was heeel leuk. Iedereen was blij voor ons :).

Hey zitten er eigenlijk nog meiden op t wachtbankje? Tine, jij sowieso toch; wie nog meer?

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje heftig Meijtje... Sterkte....

Tine, hoe is het bij jou gegaan gister? Toen je zus het ging vertellen?

Haha Bubbly, leeuk he als mensen voor je gaan klappen.. Haha! Leuk die reacties! :).

@hier... Liefde is... Verplicht voetbal kijken.. De derby.. Go ahead eagles - Zwolle.

En als Deventernaar moet en zou vl dit kijken.. Nou oké vooruit... Word straks lekkere chaos in de stad vrees ik!s

Pfff, ik sta al sinds vrijdagmiddag op wacht om weer te werken... Blijkbaar willen de baby's niet komen!

13. Humava

Humava Niet meer actief

@Meijtje jeetje wat heftig meid! Sterkte *knuf*.
    @Bubblybaby lekker wokken! Leuk dat ze gingen applaudisseren. Hihi
    @rian haha dan komen er straks vast een hoop babies achter elkaar. :) Zijn jullie wel eens naar Deventer op stelten geweest? Ik ben er 2 keer geweest en vond het echt heel leuk!

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ben gebeld, ben nog vrij tm zaterdag. Dan ben ik 3 weken vrij geweest... Er was geen werk! Heel rustig!

Jaa Deventer op stelten, elk jaar nog wel geweest, maar we wonen dan ook 2 min lopen van het centrum. Dus vaak lekker terrasje pakken dan.
    Volgend weekend is Dickens festijn in Deventer, ook heel mooi! Altijd heeeeeel druk!

Straks lekker met een vriendinnetje uit eten :)

15. Humava

Humava Niet meer actief

@rian Wow bijna een vakantie! Ja als je er zo dichtbij woont ga je er natuurlijk wel snel ff heen. Wij gingen dan kamperen. Dat zit er voorlopig nog niet in nu. Maar wil er in de toekomst nog wel een keer heen. Dickens festijn ken ik niet. Leuk uit eten! Ik zit een beetje te twijfelen of ik vanavond ff de stad in ga. Heb eigenlijk wel zin om ff iets te doen. Nog even over nadenken.

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @rian : zo dat is een lange vakantie ;) maar dat mag ook wel na hoeveel dagen je onlangs achter elkaar hebt gewerkt! het is je gegunt hoor!!

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik ga morgen weer werken, Pff zie er best wel tegenop. Collega's vragen zich af waarom ik er vrijdag zo plots niet was. Wil niet gaan huilen en wil het denk ik ook niet vertellen... Hmm Anja we zien wel.

Denken jullie dat ik morgen een tampon in kan doen? Ik lees overal dat dit niet mag bij een miskraam, maar ik ben die vieze maandverbanden echt zo zat.

18. mami2

mami2 Niet meer actief

Ik zou het niet doen een tampon want je kan een fikse infectie oplopen
    als je nog veel vloeit kan je beter thuis blijven want het is niet te doen omsteeds op het werk naar het toilet te gaan maar als het net als een menstruatie verloopt dan zou ik gewoon naar de apotheek gaan morgen en kraamverbanden halen

19. mami2

mami2 Niet meer actief

Meijtje Hoe is het daar bij jou...word het al minder het bloedverlies ??

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Het is heel raar mijn maandverband blijft bijna schoon alleen als ik op de wc zit valt alles er uit zeg maar en ik moet meerdere keren afvegen. Ik ga het gewoon proberen hopelijk kan ik mijn gedachten wat verzetten.

Deel Deze Pagina