Hoi Gisteren was best emotioneel. Ze praatte heel gelukkig over alles maar toen hadden se door da t het me moeilijk viel en begon ik te huilen en is ze me wel komen troosten. Had gisteren veel steken in onderbuik en pijn in onderrug. Daarnet zag ik plits een donkerbruine vlek in mijn inlegkruisje. Niet super veel ofzo. Op papier heel licht nruin bij maar niet veel. Ndaarna niets meer bij gekomen. Last van rug, onderbuik. pffff helup nu drie dage voor nod..
Wel fijn dat je zus zo reageerde tine... Dat bruinverlies zo kort voor NOD is bij mij nooit een "goed" teken...bij mij betekent het dat mijn menstruatie eraan komt...hoop voor jou dat t wat anders betekent..
Ja heb ik ook al gelezen.. Heb nog nooit een menstruatie zonder pil meegemaakt behalve toen voor mijn pil en kan me het niet herinneren.... Weet niet hoe het nu zou verlopen... Maar was echt maar een vlek.... Op papier zo goed als niets. Pffff wrs wel ongi achja
@tine : balen zeg!!! hoop zo voor je dat het niets is!! maar ben bang dat je ongi eraan komt ook omdat je last hebt van ej buik en rug
Ik ben er bang voor meis...."fijne" aan dit verhaal is, is dat je cyclus normaal is gebleven ondanks miskraam.. @meijtje hoe gaat t met jou?
@hier leeft nog, word een beetje poepflauw van dat bloedverlies. Niet bukken kindje tillen niets. Op de bank en de wc verder niet. Irriteer me nu al kapot, zo ben ik niet.... Beetje slap en koud, bloeden is weer wat afgenomen en ik denk wel dat alles.er uit is. Ga nog even niet werken. Qua pijn eigenlijk niets geen wee gevoel alleen een vreemd gevoel in mn onderbuik. Wel misselijk maar dat ben ik al een paar dagen. Manlief biefstuk voor me gemaakt, goed voor ijzer had nog ferro tabletjes liggen, ook 1 van genomen, knap ik net wat sneller op. Verder ja nu definitief, raar weer buik weer leeg. Had zo gehoopt dat het niet nog een keer zou gebeuren. Maar ja niets voor het zeggen. S
Dank jullie meiden, ik heb veel aan jullie. @meissie als je niet vroeg had getest, wist je het niet en zou je een tampon gebruiken. Ik ken de risico's, maar ik snap dat je er klaar mee bent. @tine ben bang dat het de rooie duvels zijn
@meijtje; jeetje ik kan niets anders zeggen dan nog een keer heel veel sterkte... @meissie; tampon weet ik niet; misschien de HA/VL/gynaecoloog daar even over bellen?? @mijnverhaal: tnx; ik heb vl ook verteld dat het normaliter echt nie zo snel raak is..dat het heel normaal is dat wij ''al'' 4 maanden bezig zijn...gaf hem wel wat meer rust geloof ik.. Hier is na 3 dagen menstruatie weer zo goed als over..heel apart, maar wel beter, weer snel aan de gang!
Ik deed vanochtend een test, en die leek wit maar als ik heeeel goed keek DACHT ik iets te zien. Maar ik ga er vnuit dat het gezichtsbedrog is van het iets willen zien. Maar nu kijk ik net terug en nu zie ik wel een heel lichte tuurstreep en die zit er wel echt.... Maar ja dat is toch niet te vertrouwen he dat die na enkel uren pas zichtbaar is, nu mss al vroeger hoor maar ik was terug gaan slapen en nu weer wakker dus wnr die zichtbaar is geworden weet ik niet. Heb digi test maar eens gedaan maar die zegt niet zwanger, maar mss is het gewoon te vroeg. Want als die test een streep heeft is het zoals vorige keer een heel lichte, mss nog lichter.... :s ik ga gewoon nog testjes halen en komende dagen testen. Wrs is het toch niet juist, die indroger.. Maar als ik bij deze testen keek na enkele uren wanneer die echt negatief waren zag ik niks en deze keer wel :s Had nog wat bruinig op mn inlegkruisje, een paar spatjes meegekomen met afscheiding wrs en net wat op papier. Edit,, vals alarm denk ik had gelezen dat je bij een indroger de test onder de kraan moet houden om de urine weg te spoelen en als hij op hcg reageert blijft dat zo, dan zou je roze kunnen zien nog. Maar zie nu helemaal niks meer alleen hoge temp dus ga gewoon nog wat afwachten! Sorry voor mijn gezeur hoor! Kword gewoon gek van mn lichaam ik weet dat ik er niet vanuit moet gaan. Maar als ik jullie er te veel mee kastig val zeggen jullie het maar....
Spannend Tine... het zou maarzo kunnen. Ook gezien je temperatuur nog hoog is. Mogen we meekijken naar je test?
@tine, je valt ons niet lastig hoor! Dit clubje is bedoeld om alles van je af te schrijven. Iedereen maakt veel onzekerheid mee en we kunnen elkaar zo steunen, bij goed en slecht nieuws!
Goedemorgen dames! Allereerst RDerby; Gefeliciteerd!! @Meijtje; Jeetje wat heftig zeg.. Gelukkig heb je n lieve man die goed voor je zorgt! Knuffel! @Tine; Spannend meid.. @Secretangel; Pff, dat is heftig nieuws zeg. Hopelijk blijft ze nog lang bij jullie! Sterkte! Sorry als ik iemand vergeet, maar waren toch nog wel wat pagina's om terug te lezen hihi.. Hier een heerlijk weekend gehad! Echt ontzettend genoten! Het was zo gezellig! Ben alleen helemaal kapot, pff.. Maar het was het waard! Verder eigenlijk weinig nieuws.. Nog een weekje totdat ik ongesteld wordt.. Hopelijk vliegt de week voorbij!
Ik heb gereageerd Tine! Spannend <3 ik hoop het echt zo voor je!! Ik heb overmorgen echo en ben nu weer allemaal bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschappen enzo :') ik weet dat het echt nergens op slaat, want lijke me dat ik dat toch wel gemerkt zou moeten hebben xD... en niet alleen af en toe de steekjes richting liezen die ik heb; die volkomen normaal zijn .... maarja piekeren hoort er denk ik ook wel een beetje bij zo af en toe .. Gisteren stond ik trouwens in de Hema en ik werd ineens miiiisselijk. Echt mega maag- en darmkrampen ook :') maar niet helemaal onderin mn buik, gewoon midden-boven. Gelukkig zakte het en heb ik niet midden in de winkel overgegeven. Moest wel echt even kwartiertje zitten! Maar daarna was het over Heb sowieso veel last van brandend maagzuur en slomer werkende darmen. Merk gewoon dat ik meer moeite heb met toiletteren etc. en ben natuurlijk de avond ervoor wezen wokken ......
Bubbly, niks aan de hand jij bent gewoon kei hard zwanger! En dat voel je ahahhaha! Bbz merk je denk ik heel goed zeker als je al zo ver bent. Kan je in shcouders voelen en je bloedt keiveel, in je baarmoeder en dat merk je wel hoor! Ook ga je vanzelf bloeden denk ik! Plus het doet veel pijn en die steken die jij hebt is inderdaad nrml omdat je baarmoeder groeit ik snap je zirgen hoor normaal had je nu al zekerheid gehad maarja! Gelukkig is het woensdag zo ver!
Thanks Tine ^^ altijd geruststellend om dat van iemand anders te horen Je kan jezelf echt GEK maken.... Ah ik ben trouwens echt zo excited!! Ik lag in bed vanmorgen en ging voelen tot waar mn baarmoeder komt ^^ en het was HEEEL duidelijk. Al een stuk boven mijn schaambeen! Iedereen heeft toch dat randje waar je buik echt begint? Die lijn? Hij komt tot die lijn! Voelt echt als een dikke rand, soort bal. Weet niet hoeveel dat zegt over of het goed gaat, maar ik vond dat echt heel erg geruststellend