september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@ meijtje en ananas misschien domme vraag maar wat heb je als je hypermobiel bent.??

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Wow heftige bevallingsverhalen! Maar gelukkig wel allemaal gezond kindje ;). Moet zeggen dat ik nog niet bezig ben met de bevalling, eerst maar eens zwanger zien te raken ;)

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @humava; er zijn geen domme vragen. Mijn pezen en banden zijn te soepel, waardoor m'n gewrichten niet genoeg steun krijgen. Ik kan bijvoorbeeld m'n duim tegen m'n pols/onderarm houden. Er zijn nog best veel mensen die dit hebben, maar je hoeft er niet altijd last van te hebben. Helaas heb ik dat dus wel..

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Bi= bekkeninstabiliteit, omdat er een baby uit moet verweekt alles down under. Sommige krijgen hierdoor laat van hun bekken. Dit kan zelfs na de geboorte heel lang aanhouden en is er in allerlei gradaties.

Ik ben er vanuit gegaan dat bevallen pijn ging doen en dat deed het ook. Maar alle andere dingen die ik bedacht had en rekening mee hield zijn allemaal niet uitgekomen. Alle bevallingen zijn uniek en heftig op hun eigen manier. Ik heb helemaal geen verhoogde kans bij een tweede op weer een vroege bevalling. Enige dat ik weet is dat het heerlijk is om je eigen kind voor het eerst bij je te hebben.

Koorts is weg en hij is weer lekker zijn eigen ondernemende zelf. Alleen nog verkouden maar dat hoort er bij in de winter met een baby.

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Dat kan ik ook en de toppen van mijn vingers staan naar achteren maar ik heb gelukkig nergens last van.

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hoop dat ik het zo goed heb gedaan ^

Zijn er hier mensen hypermobiel? Ik ook! In combinatie met fibromyalgie: niet de beste cocktail haha ;)
    Maar door veel te bewegen en dryneedling voel ik me meestal prima :D, mag ook wel, want voor ik erachter kwam wat ik had heb ik eerst heel mijn leven pijn moeten hebben (toch altijd maar doorgezet, zeuren is niet zo mijn ding) en uiteindelijk 4 maanden op bed moeten liggen, omdat mijn lichaam het helemaal zat was. TOEN ben ik pas doorgestuurd naar reumatoloog haha (daarvoor werd ik altijd doorgestuurd naar fysiotherapeuten etc. of/en er werd gezegd je moet maar met de pijn leren leven). Maargoed! Toen ik wist wat ik had kon ik er echt wat aan gaan doen, en voel me nu beter dan ooit :) ik voel me eindelijk "normaal" :D

Anywho ^^ ik had laatst toch verteld dat ik buikkrampen had en roze afscheiding? Ik heb ook een dip in mijn temperatuur gehad rond die tijd, dus dat maakt het wel een beetje spannend! Ik wacht geduldig af tot het tijd is om te testen en probeer niet te enthousiast te worden :p.

My Ovulation Chart

Hierzo ^^

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ruilen?;) Ik word er zo moe van.. Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen!

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Bubblybaby; Ik heb het in combinatie met n syrinx, scoliose en gevoelige pezen in m'n heupen. Ik heb er idd ook fysio voor gehad, maar niks geholpen.

Oh spannend! Ik word gek van het geduldig wachten haha, ben aan het aftellen. Alhoewel ik wel elke keer zeg dat het deze ronde nog niet raak is en daar begin ik ook een beetje in te geloven..

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    oehhh spannend allemaal!!! Ik ga voor ''nieuwe ronden, nieuwe kansen''. Geloof dat ongi door gaat zetten. Helaas. Zometeen maar direct clearblue ovulatietesten kopen..vind die dingen toch handig.

Ik had overigens maar 1 dag een positieve ovulatietest, kan dat ook, ik lees vrijwel overal 2 dagen..

Vervelend trouwens van de lichamelijke aandoeningen! Fybro ken ik van een vriendin, die is inmiddels 4 maanden zwanger, gelukkig weinig last van het lichaam, begreep dat het in zo'n geval alle kanten op kan gaan.

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    @ananas13; Ook niet de lekkerste cocktail dus!

Hoop dat ik me tijdens mijn (toekomstige :D) zwangerschap een beetje goed blijf voelen :) maar daar ga ik maar gewoon vanuit en ik blijf vooral goed bewegen etc!

edit!:

@bagheera3:

Ja :D goede instelling van je!

Ik denk dat dat wel kan hoor! Positief is positief :p zou ik zeggen hehe. Je hebt iig je ovulatie gehad!

Edit2:

Hahaha we zitten alledrie steeds onze berichten te wijzigen zie ik :D omdat we steeds net elkaars bericht te laat zien :p

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Bubblybaby; Nee niet echt haha.. Ik ga er ook vanuit dat het wel goed komt, zal vast wel rugpijn krijgen maar dat ben ik wel gewend.. En het is voor n goed doel! ;)

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    @ananas13: Precies :D!!

@bagheera3: Wat superfijn dat je vriendin geen last heeft! Hoor inderdaad vaak dat mensen met fibromyalgie tijdens de zwangerschap echt ineens geen pijn meer hebben en zich juist heel goed voelen, maar heb ook wel een aantal keer het tegenovergestelde gehoord :p dus ik wacht het allemaal maar af :D ik ben positief :)!

Iemand hier last van moodswings? :p Ik ben al 2 dagen lang INTENS BLIJ, down, SUPERENTHOUSIAST, geirriteerd en gefrustreerd en dan weer SUPER hyper en blij :D. Zucht, vrouw zijn is niet altijd even makkelijk hihi.

13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Vervelend idd die aandoeningen, hoop dat jullie er geen last van heben tijdens een eventuele zwangerschap!

Ik zit mezelf helemaal gek te maken.. Ik ben erg moe de laatste dagen. Sinds gisteravond weer steekjes rechtsonderin m'n buik. Ook heb ik een ontzettend opgeblazen gevoel en last van winderigheid (euhhh sorry).

Pfffffff

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    @Rian89:
    Ah ja snap het! Jouw NOD is ook 3 oktober toch? Hou me op de hoogte wanneer je gaat testen (of je uberhaupt gaat testen ook ^^), want ik ben benieuwd!

Je wordt er zo ongeduldig van allemaal :p

15. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Rian89; fijn he! Ook ik heb last van opgeblazen gevoel en winderigheid ;) Erg fijn! Daarnaast ook nog last van obstipatie.. Gister de hele dag last gehad van steken in m'n schaamstreek.. Weet niet meer wat ik moet denken ondertussen..

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Haha Bubblybaby en Ananas.. We zitten echt in het zelfde schuitje! Idd 3 okt NOD. Tenminste als alles klopt.. Hihi.

Idd.. Je word er heel ongeduldig van. En ik ben ook nog een hele week vrij, dus geen werk voor afleiding!

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ah precies dat! :D
    Ik ben ook vrij en ik kan mezelf gewoon niet van dit forum afhouden hahaha.

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #398 Bagheera3, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
    Vind t zo spannend voor jullie!! Haha leef helemaal met jullie mee! De duimen draaien hier voor jullie ;)

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik werk juist 40 uur deze week, pff.. Moet vanavond tot half 9, maar voel me totaal niet lekker. Heb hoofdpijn en heb er gevoel dat ik elk moment over m'n nek kan gaan. Helaas is er niemand die voor me in kan vallen, dus moet gewoon blijven. Jeej..

20. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    ow jeee ik schaam me diep zeg! was toch helemaal vergeten dat ik hier ook nog bij zat! Het zal wel door de griep komen haha

Hoe gaat het met jullie? Zijn er al zwangeren bij of meiden op de wachtbank?

Ik moet nog een paar daagjes wachten en heb het zwaar met mezelf :p

Deel Deze Pagina