september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hier temp nog hoog. Net gemeten op uur dat ik t altijd doe. Was wel al eens wakker geweest dr mijn vriend en om te plassen vanochtend maar daarna nog geslapen.. Morgen nod....

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @tine: vandaag nog testen? Volgens mij telt je temp dan niet meer vandaag, omdat je er uit bent geweest.. Maar weet het niet zeker hoor! Ik ben aan het duimen voor je!!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oh doe het al hele tijd, omdat het maar ff opstaan is en dan weer slapen.. Word wakker van vriend omdat die moet gaan werken en dan moet ik ook naar de wc. Maarja, ik ga gewoon wachten op ongi. Heb niet echt meer bruin verlies. Paar lichte spatjes maar stelt niks voor! Wel weer last van infectie :(

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ananas heeft gelijk, je moet tempen voordat e uit bed gaat. Omdat ook bij even opstaan je lichaamstemperatuur omhoog gaat. Bij mij scheelde het zo 0,3 graden. Ook als ik een uur later dan normaal tempte.

@secret nee je hebt er niet overheen gelezen haha ;) ik temp idd niet meer..op een of andere manier denk ik er niet aan rn ben al opgestaan..

5. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Pff, ik zit mezelf toch weer gek te maken.. Moest gister ineens kokhalzen toen ik aan de yoghurt rook en toen ik aan het roken was?! Ik dacht er eigenlijk niet echt bij na.. Maar nu stond ik net in de keuken en m'n ene borst begon ineens te branden.. De kans dat ik zwanger ben is nihil, als ik vorige week m'n eisprong heb gehad..
    Ik kan gewoon niet zwanger zijn.. Ah! Ik word er gek van haha..

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja klopt, je moet temperaturen op het liefst steeds hetzelfde tijdstip en voor je uit bed gaat; dus ook niet eerst plassen ofzo :)

Ah jeetje Ananas. Wel spannend ^^.

Ah balen Tine dat je weer last hebt van infectie :(

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nouja, spannend niet echt.. Omdat ik gewoon weet dat het onmogelijk is haha.. Gewoon frusterend dat ik mezelf weer gek aan er maken ben ;)

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja dan heb ik pech denk ik.... Ik had gisteren gemeten d eerste keer toen ik opstond en was 36,8 , vndg ook gdn en was 36,6 :'(
    Toen ik weer ging slapen en wakker werd was het 36,9.
    Pffff dan zal ik morgen wel ongi worden!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja maar das nog steeds hoger dan normaal he. Jouw temp is normaal gesproken 36.4 toch?
    Ik ben heel benieuwd.. hoop dat je ongi lekker uitblijft!

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja maar is wel aan het dalen! :(

Net lichtbruin slijm op papier.... Ook niet veel maarja

Ik hang een halve meter van een glas met een bodempje chocolademelk dat ik net had gedronken en de geur is zoooo sterk dat ik er misselijk van word... Ik haat mn lichaam :/ krijg ook niks binne...

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hmm temp is idd aan t dalen, en bruine afscheiding :( ben er bang voor...de duimen blijven draaien voor je

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja maar afscheiding is echt bijna niks... :/

13. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Nouja die bruine afscheiding kan iig 2 dingen betekenen :p dus helaas hebben we daar niet veel aan. Vervelend dat al die kwaaltjes alletwee de dingen kunnen betekenen he?

Het enige dat duidelijkheid geeft is positive pregnancy test of ongesteldheid helaas :(....

Had fijn geweest als ons lichaam ieeetsje duidelijker was he :p ? ... Vrouwenlichamen... haha

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @tine morgen testen? Ja je kunt jezelf zo gek maken als je zelf wil. Het is moeilijk en je lichaam kan alles met je uithalen.

@ananas ik had de vorige zwangerschap ook ver voor nod dus dat kan zeker wel. Geeft alleen geen garantie voor de toekomst.

@secret ik vind het echt heel erg :( en dan die feestdagen voor de deur, bah.

@hier afsluiten is begonnen. Heel raar ik heb er wel vrede mee. Ben al lang blij dat ik niets doods meer bij mij draag. Hen vandaag stukje buiten gelopen, maar dat gaat slecht. Veel last van mn bekkens en stuit. Het is net of mn kleine meid gisteren geboren is, zo aangerand voel ik me. Maar ja blik vooruit en elke dag zal beter worden. Vanaf morgen moet ik het toch weer alleen doen. Dan gaat manlief denk ik wel weer werken. Het huishouden versloft, baal er zo van... Ben best schoon en dan kan ik niet eens uit de voeten. Dat irriteert me mateloos

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @tine bij mij was de bruine afscheiding ook bijna niets. Dus dat zegt helaas niets.

@ananas; toch maak je t weer spannend ;) ik duim toch stiekem voor hè :p

@meijtje ik heb er diep respect voor hoe jij met de situatie omgaat..echt..

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja nu weer een grotere vlek en iets meer bij afvegen... Heb testjes gekocht en nu komt de testdrang....

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Bagheera; ik weet gewoon dat ik niet zwanger kan zijn, dus sta heel snel weer met beide benen op de grond ;)

@tine; ik begrijp de testdrang inderdaad.. Maar zoals het nu klinkt denk ik toch dat je menstrautie er aan komt.. Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het toch uitblijft!

@meijtje; heb er even geen woorden voor! Dikke knuffel meid!

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #4038 Artife, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
    Jaa hooorrr!
    Kwam net rood bloed mee op papier :( denk dat ongi doorgebroken is. Ook kleine stukjes stolsels maar heb ik ook beetje door die infectie. Maar denk dat het nu van de menstruatie is. Balen! Maarja hopelijk volgende keer wel raak!

Had graag met kerst leuk nieuws willen brengen maarja het zal wel eens goedkomen! Had gehoopt mijn jaar mooi af te sluiten maar in de plaats daarvan kreeg mijn zus dat geschenk :) nu is het mijn beurt om te wachten... Zo voelt het echt :/

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    aww jammer meisje.. @tine

@meijtje ik vind jou echt zo sterk!

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jammer tine, maar aan de andere kant wel fijn dat je weet waar jr aan toe bent...stomme lichaam kan je toch goed voor de gek houden

Deel Deze Pagina