Inderdaad! We gaan voor roze! Zo snel mogelijk haha.. Ennuh... de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihi! Dus heb nog een inimini beetje hoop haha..
Ja denk ook niet dat het je innesteling is. Hoewel ik ook druppels rood had he de ochtend voor en de ochtend van mijn positest; toen zat er bij t bruine ook druppie rood. Dus het betekent niet altijd het einde. Volgens dokter/VK was dat ook gewoon normaal en gebeurt het veel vaker dan vrouwen weten ^^. Maargoed.. ga maar gewoon uit van ongesteldheid, kan het nooit tegenvallen ^^ Ja ik wil ook meer dames op roze zien!!
Ja inderdaad ananas, de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit! Bubbly, ja het zit niet echt op maandverband, allemaal bruine vlekken maar heb nu twee keer bij het laatste veegje een rood papiertje... Ja ik ga daar van uit, morgen zal het wel duidelijker worden. Maar als ongi is is die vandaag doorgebroken want is meer geworden en twee keer rood gespot dus dat zal wel mn ongi zijn als morgen blijkt dat ik echt ongesteld ben geworden... Om het ff ingewikkeld te zegge? Ja bubbly morgen is het eindelijk zo ver! Veeeeel plezier en geniet ervan!
@bubblybaby morgen eindelijk je echo!!! Geniet ervan!! @tine balen als je ongi echt doorbreekt. Maar dan heb je wel gelijk weer een nette cyclus. @ananas wie weet is je ei toch later geweest. Ik duim iig voor je. @Hier dl gaat morgen een nachtje bij oma slapen. Wij gaan naar het concert van Tenacious D. Eerst lekker uit eten en dan naar paradiso! Heb er zin an!!
@bubbly veel plezier morgen!!!! Lekker genieten @tine ik blijf voor je duimen meis @ananas hmm dan snap ik dat je t nie gelooft...maar ietsiepietsie hoop zou ik ook hebben in jouw geval @humava wat voor muziek is dat?? Veel plezier morgen!
Bubbly morgen heel veel plezier op je eerste date en niet vergeten blaas moet een btje gevuld zijn.. Humava veel plezier morgen altijd spannend hè als je kindje uit slapen gaat de eerste keer heb ik me moeder wel 10x gebeld volgens mij Tine balen dat je ong doorbreekt joh maar je cyclus is netjes dat is in ieder geval iets positiefs..
@humava, ik ga ook naar tenacious D!!! Alleen dan donderdag in Utrecht vorig jaar waren ze awesome, toen stond ik vooraan Veel plezier!
@humava : heel veel plezier!! @bubbly : heel veel plezier morgen!!!! @tine : gelukkig is 2013 bijna voorbij op naar 2014! laat dat een goed jaar voor jullie zijn!!! @hier eitje aan het opsporen hopelijk morgen/donderdag dus straks nog maar even gezellig maken
Joepie het is eindelijk woensdag Bubbly!!! Veel plezier! Jij vanavond veel plezier humava! Wat gaat jouw cyclus toch snel lorreke! Maare ook veel plezier hihi!
Ben echt ongesteld geworden! Veel rood bloed zoals met menstruatie nu. Kan ik mn testjes bewaren voor volgende maand Maar reken ik dan best vanaf gisteren omdat er toen al een beetje rood bij zat en het harder werd gisteren?
@tine dat denk ik wel. @bubbly eindelijk echo. Veel succes en Hopelijk kun je intens genieten. @humava leuk @lorreke lekker gezellig maken dan. @hier vandaag manlief aan het werk. Morgen een gesprek contract verlenging als ik blijf waar ik ben heb ik een half jaar, als ik misschien naar een andere afdeling ga dat ik een jaar kan krijgen. Dus even kijken wat ik kan bekokstoven. En voor hoeveel uur. Ik weet natuurlijk niet of manlief nog weg moet en wanneer en hij heeft nog 11 weken cursus zie ik hem ook nauwelijks... Nog minder, dus moet wel rond te breien zijn met oppas
@Bubbly; Hoelaat moest je ook alweer? Geniet er lekker van! @Meijtje; Wel fijn, dat ie sowieso verlengd wordt! Hier vanmorgen flink wat krampen.. Voelde beetje als menstruatie krampen! Maar dan ben ik n week te vroeg haha.. Daarna hele tijd steekjes onderin.. En m'n heup, grr..... Ik word er echt gek van! Doet zoveel zeer Kan er gewoon elke winter op rekenen dat 'm heup zeer gaat doen.. Misschien moet ik maar gaan overwinteren in 'n warm land! Klinkt best goed haha!
Ananas krampjes en steekjes willen niet zeggen dat je ongi meteen komt of uberhaupt komt! Ik heb het ook af en toe gehad ver voor mijn ongi en bij mn vorige zwangerschap ook Meijtje goed van je werk maar jammer dat je je man nu nog minder ziet....
@gran canaria voldoet daar prima aan Haha kleine 'zingt' teletubbies mee. Dat is zo grappig! Lig hier blauw. Tiwiwie Titi kakaaa oooh, zusje hahahaha (kusje)
Ja klopt mijn cyclus gaat e ht snel.. net test gedaan alleen nog niet positief. Eind van de middag en morgen maar even testen. Tot ni toe op dag 10 of 11 mijn ei en vandaag is dag 10 alweer. Vanacht gezellig gehad. Vanavond maar even weer en als ik morge geen posi test heb morgen ook hihi.. Tine balen zeg! Ananas wat rot van je heup en idd cran canaria voldoet primA. Sm is daar vaak geweest hihi..
Gran canaria klinkt inderdaad erg goed! @Lorreke; Maar je bent vandaag begonnen met testen toch? Een positieve ovulatietest heb je meestal 1 tot 2 dagen voor je ei.. Dus als je hem bijvoorbeeld vandaag hebt, dan had je eergister een knaller op je ovulatietest.. Dus ben je dan niet te laat begonnen met testen?
Met testen mss wel maar met seksen niet, ze hadden het al gezellig gemaakt dus dan komt het wel goed haha