Aaaaah ik ben verliefd!!! Ik zag mn frummel en gelijk begon ik te huilen. Zo perfect! Alles klopte, zelfs mn berekening van hoelang ik zwanger ben . Ik ben echt nog nooit zo happy geweest. Iedereen mag het weten!!! Ik upload zo een foto ^^
Jeeeeej super!! Mooi is het he.... en terecht dat je dvd krijgt nadat ze je hebben laten wachten, hihi!!
@Bubbly; Wat fijn! En een super foto in het clubje! Wat gaaf dat je dvd heb gekregen zeg! Hoe ga je het nu vertellen tegen iedereen?
Bubbly : Wauw!!!!! super!!!! heerlijk gevoel moet dat zijn @ananas: ik heb als het goed is vandaag/morgen ei, ik test nooit dag ervoor positief altijd de dag zelf , en voel dan later die dag mijn ei ook althan dat denk ik ineens steken links of rechts onderin de buik maar dat is bij mij zo weet niet of dat bij iedereen is, ik heb tot nu toe positief getest en dan dezelde dag ook krampjes enz test in elk geval op dag 10 of 11 positief tot nu toe elke keer
Heerlijk gevoel! ♥ Ik ga me geen zorgen meer maken; alleen nog maar genieten het is zo bijzonder. Ja die dvd vond ik super!! Kan ik het hartje terugluisteren, mn kindje zien spartelen ^^ ahw. Ik ben het nu aan iedereen aan het vertellen waarvan ik niet wil dat ze het via fb lezen strakjes. Dit doe ik door random foto van echo te sturen of even te bellen. Sommigen wonen zo ver! We moeten nog een paar mensen en daarna knikker ik het er gewoon op en mag iedereen t weten het is te bijzonder om voor onszelf te houden. Hopelijk iedereen snel ♥r♥o♥z♥e♥
Dames, mag ik even iets lastigs met jullie delen? Ik heb net een hele voormiddag rondeglopen in het winkelcentrum en kwam thuis. Mijn maandverband VOL met bloed. En plots zag ik er iets op liggen. Een dunne rode draad met een bolletje aan. Een donkerrrood bolletje met helemaal errond een wit randje.... Lijkt enorm hard op het vruchtje tijdens mn misrkaam.... Ik heb vk gebeld ma ze zegt dat het kan zijn dat tijdens menstruatie ook slijm meekomt... Ma dit lijkt lang nie op gewoon slijm :s Tis dik, hard, nie zomaar kapot te krijgen... Wth? Zou het slijm kunnen zijn? Ik heb dit echt nog nooit in een andere menstruatie gezien.... Wel slijmproppen maar nooit met wit bij....
Bubbly super gefeliciteerd!! Moet echt heerlijk zijn en ja terecht dat je het. U aan heel de weteld laat weten!
@bubbly super gaaf! En ook een dvd wat leuk joh! @rderby leuk! Ik ben heel benieuwd vanavond hoor van veel mensen dat ze erg goed zijn. Heb er zin in @mami ja uit slapen is altijd wel een beetje spannend. Maar ze is al vaker bij mn moeder wezen slapen dus nu is het niet meer zo heel spannend. @meijtje fijn dat je contract verlengd wordt! @tine ik heb als ik hevige menstruatie heb ook wel van die slijm slierten (bah sorry ranzige details). Maar met dat witte weet ik niet.
Ja ik heb donkere stolsels, maar dit is echt een donker bolletje met wit rond... Lijkt te hard op mijn mk pffff :'( had ook vanochtend heel veel krampen en rugpijn , maarja dat kan ik ook toeschrijven aan menstruatie en rondlopen. Nu is het weer minder. Lijkt echt of mijn mk herhaalt zich. Maar ik mag daar niet vanuit gaan want dat is echt geen leuke gedachte! Ben gewoon ongesteld! Ik zou zeggen ik post een foto maar dat is niet echt gezellig om zoiets te zien!
@bubbly gaaaaaaaaf!!!! @tine je kan het posten hoor. Had je van de week al een zw test gedaan? Alleen dan weet je het zeker. Niet leuk voor je!
@bubbly gelukkig dat alles goed is. Ik weet hoe dat moment voelt, heerlijk! Zo bijzonder ook. Geniet van je zwangerschap die andere 30 weken zijn zo om @tine kan hoor dat een eitje niet gepakt heeft. Dan sterft het ook af. Verschrikkelijk gevoel moet je nu hebben. We gaan voor een kerst ei. Misschien plakken die beter? @hier pijn in mn weet ik niet, neigt een beetje naar blaasontsteking. Ik voel geen weeën maar dit wel. Raar lichaam heb ik toch!
Ja maar ja dat is toch elke maand dat je ei afsterft en je gewoon ongesteld wordt? Maar dan zie je toch niet elke keer zo een bolletje meekomen met veel bloed? Ik post het alleen als anderen er niets op tegen hebben want is niet even smakelijk Ik voel me raar, ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken en eigenlijk moet ik gewoon denken dat het niets is, zal het nooit weten .... Maar ja is gewoon weer herinnering aan mk. Had twee dagen voor nod getest en was negatief maarja dat wil niks zeggen. En ja als ik nu test zal dat ook wel zijn want hcg was al niet hoog genoeg en nu al zeker weer aan het dalen als het zo ZOU zijn.. Aaah dit is weer iets kut.... Meissie had jij het vruchtje gezien? Of vruchtzakje of iets wat er op lijkt...
Oh NEE, ik duwde net even op dat bolletje want was wat hard geworden en plots komt er iets uit... Een wit slijmpropje met beetje bloed in... Omg sorry voor dit ranzige gedoe.... Ik word gek. Het zal allemaal wel niks zijn zeker? Sorry mense..
Tine je moet er niet zo mee bezig zijn denk ik. Je lichaam is ook nog aan het ontpillen.... Vind het wel rot voor je dat je dit nu weer hebt. Ik weet niet of ik het vruchtje of iets gezien heb. Ik heb heel veel stolsels en troep gezien niet iets herkend. Ik heb iets positiefs haha een compleet negatieve ovulatie test. En dat is voor mij heel bijzonder want de vorige keer zag je constant een wisselend streepje. Wss door de pco altijd lh aanwezig. En nu dus niet!!! Woooeeee hoooeeeee het afvallen werpt zijn vruchten (letterlijk) af.... Ben zo benieuwd wat mijn lichaam gaat doen....
Oh Meissie das idd goed nieuws Tine ik denk ook dat je er teveel mee bezig bent .. je bent gewoon ongesteld en meer hoef je er niet bij te denken meis. Maak je niet zo gek, oke? *knuffel* @iedereen Dankjulliewel ik ben echt zo gelukkig!
Ik weet het! Maar was ff lastig om te zien. Heb het al weggedaan hoor! Maar als je dat met je mk hebt gezien dan begin je meteen weer zo te de ken, ale ik toch Maar tis alweer over de gedachten. Heb inderdaad gewoon menstruatie