Nog geen posi ovutest gehad vandaag. hopelijk morgen Maar eigenlijk niet echt zin in sex vandaag, ben echt moe, maarben zo bang dat ik dan de kans mis loop... wat moet ik doen?? toch even een vluggertje? of toch niet vandaag en hopen dat het niet te laat is Straks eerst naar de hornbach vuurwerkshw kijken, hopelijk zien we iets het is nogal mistig hier
Mmmmmh... Vluggertje kan wel toch? Maar weet niet hoe dat zit met elke dag seks.... Maar als je dan morgen je ei hebt ja dan kan je beter nu nog wat zaadjes laten leveren dat ze er zeker zijn tijdens je eisprong whaha
@lorreke zo nu en dan een vluchtertje is ook lekker hoor doen wij ook zo af en toe tussendoor, hihi... ik zou zeggen er voor gaan. @Tine je bent ook ongesteld geworden, het was bij mij de ongi daarna de vorige keer ook, was wat restweefsel wat nog verstopt zat en er niet uitgekomen was. Kan verder geen kwaad, maar dan kun je inderdaad nog een zoiets tegen komen. Het is dan geen vruchtje of iets. @bubblybaby heerlijk meid, lekker op jouw wolkje plaats nemen. je hebt het verdient.
Tine & Meijtje : thnx voor de reacties.. zo dacht ik zelf ok vluggertje kan wel even hihi.. maar voelt meer als verplichting op dit moment en dat moet het niet zijn, maar goed dan kan je er alsnog van genieten
Lorreke als je nog geen positieve test heb gehad maakt het niet uit. Je ei springt 24-48 uur na zo'n test. Als ie morgen positief is en je dan sex hebt is dat prima. Ik had zaterdag middag een knaller. We hadden toevallig zaterdag ochtend sex gehad en zondag ook en dat is genoeg geweest.
Hmmm, ja het was echt een rond bolletje met wit rond... Weet niet hoe dat bij jou eruit zag meijtje? Heb daarna ook nog dikke grote stolsels verloren, heb ik nrml niet bij mnestruatie en was ook enkel dan. Verlies echt veel bloed, echt een harde menstruatie doordat ii niet meer aan de pil ben...
@Tine, na het stoppen van de pil had ik ook enorme menstruaties. Veel bloed, veel stolsels en dat 8/9 dagen lang. Al waren de laatste 2/3 dagen dan veel minder.
Ja mijn schoonzus heeft me wat gerust gesteld, wrs zoals meijtje zegt Ja is eigenlijk ook eerste keer ongesteld sinds stoppe met de pil, dus mijn lichaam is nog wat aan het aanpassen ofzo. Allemaal rare dingen
Je hebt toch ook nog die infectie Tine? Dat zou ook heel goed dit soort dingen kunnen verzorgen. Je ei of die bevrucht is of niet is met je ongesteldheid echt niet te zien. Die is zo klein die kan je niet met het blote oog zien. Bubbly wat heerlijk zo'n goede echo is je geduld mooi beloond. Was dit al je termijnecho? Nu op naar de geslachtsbepaling en de 20 weken echo. Eerste bewegingen. OOOH zo spannend nog allemaal. Hier alles goed. Voel me goed, weinig kwaaltjes en heerlijk druk.
Ja dat weet ik hoor dat je dat niet kan zien. Maar als je je menstruatie krijgt wil dat zeggen dat het ei is afgestorven he? En dat uit zich dan in menstruatie maar ja, die infectie heb ik inderdaad. Maar toen ik mijn pil nog pakte had ik het ook wel eens en dan ging het tijdens mijn menstruatie weg zoals nu ook. Had gisteren en vanochtend wel nog brokkelige slijm erbij zitten van die infectie maar nu niet meer, ook geen jeuk meer Alles komt wel goed hoor! Maar had even een deja vu en was ff een lastig momentje in combinatie met de vrouwelijke hormonen
Bubbly wat leuk dat alles goed was met je frummeltje Tine wat vervelend maar soms kunnen er idd hele smerige dingen uitkomen bah.. Iemand had een gesprek vandaag op het werk goed gegaan ?? et is rustig vandaag drukke werkweek allemaal ??.
Kan je ook te veel verlangen naar een kindje? Ik zit Mother and Child te kijken en kan echt alleen maar janken. Pfff, heb geloof ik even mijn avond niet. Sorry dat ik even niet op jullie berichtjes reageer. Zit er even doorheen.
Ik ken dat gevoel hoor! Heb afgelopen dagen ook naar die moederfilms gekeken en verlang er enooooorm naar. En die emoties spelen ook een hardere rol nu door al die hormonen. Plus jij maakt al een moeilijke situatie door dus is echt wel te begrijpen dat je er wat door zit hoor. Niks lijkt nu even mee te zitten he! Is helemaal niet erg dat je niet reageert, ik begrijp je volkomen! Maar je zit vier dagen voor nod?
ik heb het gevoel ook hoor Net thuis eerst vuurwerkshow gezien was erg mooi elkaar al een gelukkig en vruchtbaar jaar gewenst Daana nog evn bij schoonmoeder op visite geweest hihi.. Zo lekker naar boven nog even snel gezellig doen en slapen ben kapot sinds nieuwe rooster Ik dacht dat je ei 12 a 24 uur sprong na posi test ? Vl gezegd dat we de zaadjes even moeten aanvullen gezien die er ook een hele tijd over doen voordat ze bij het gesprongen eitje zijn en er zitten nog wel een paar maar die moeten aangevuld worden des te meer kans , verteld tijdens het rijdne nou we lagen bijna in de berm hij hield het niet meer van het lachen
Een hele goede morgen dames... Secret neem je tijd hoor je gaat ook een hele zware tijd door neem je tijd...wij zijn hier als je ons nodig hebt.. . lorreke dat heb je goed gezegt hoor tegen je vent...Want je kan nooit genoeg zaadjes hebben Ik hoopte een btje uit te kunnen slapen maar helaas dus nu lekker opstaan en een dagje kinderboerderij met me zoontje