Zo, en toen was ik ineens ongesteld! Had het nog niet zien aankomen.. Ging naar de wc, ineens rood! Dus toch m'n ei eerder gehad dan.. Maar geen positieve ovulatietest.. Of misschien kortere lf..
Ahhhw balen!!!! ------- Iets totaal anders, ik kom niet bij! Een kennis had op mijn moeders wall iets gezet over gefeliciteerd met de komst van de kleine; en het kwartje viel gewoon niet bij de mensen ze dachten dat mijn moeder zwanger was ipv oma werd :') really? Hihihihi
@conderten : wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad super! @bubbly : echt super lief!! @speenkoortje : jaa hij is echt lief, misschien haal ik hem eerdaags wel even op @ananas : wat balen zeg!! @ovutest : hier weer wat donkerder, hopelijk komt die vandaag of morgen hij is 1 a 2dagen te laat tot nu toe vanacht nog gezellig gehad, dus vanavond/morgen maar weer
@Ananas, balen zeg :x Mijn vriend wil er graag bij zijn als ik het aan m'n moeder vertel, kon me vandaag gelukkig inhouden. We zien de familie weer met kerst en we hebben beiden veel broertjes/zusje/aanhang die ook mee gaan en die willen we het nog niet vertellen. Want dan gaat het opeens als een lopend vuurtje. Dus als we onze ouders even alleen kunnen spreken met kerst, dan vertellen we het.
Ooh ananas, zeker ongesteld? Want innesteling kan rood zijn he, of begint rood? Maar je zal het zelf wel het beste aanvoelen! Jammer!
@ananas ow Jeetje dat zag je idd niet aankomen. @studie post HBO loi ik ga van het weekend weer een ander traject bekiJken. Ik wil het dus dan via een andere manier. @rderby ja heb ik ook gedaan en mijn jongste zusje wist het ook. De rest heeft alleen te horen gekregen dat het mis gegaan is. We zijn ook met 5 en allemaal aanhang, had er niet echt zin in dat ze er naar gingen vragen, dus gelijk na constatering verteld. @ei hmmm wanneer zou die zijn, val ik gelijk in een cyclus of niet. Dan zou ik ergens tussen de 21 en 31 ei moeten hebben... Of iets. Maar ik neem volgende ronde pas mee.
Jaaaa van 28 dec tm 31e naar Londen!! Uiteraard wel voor 24.00 thuis haha! Whoooeeee blij! Sorry voor m'n ego bericht!
Meijtje wij met zes plus aanhang haha. Behlave mn broertje die gaat van hier naar daar!!! Bij mij wisten ze het wel allemaal omdat ik in die situatie met mn zus zat.... maar volgende keer wacht ik eerst ff af en zeg kk het alleen tegen de ouders
Het was echt alleen rood, knalrood haha.. Had f snel tampon in gedaan, want ben nog aan het werk.. Ben blij dat ik nog tampons in m'n tas had zitten haha! Zo vreemd, dacht echt dat ik dinsdag ongesteld moest worden! Bestel geen ovulatietesten meer, werken dus voor geen meter bij mij.. Of ik heb gewoon n lf van 10 dagen.. Ben gewoon echt verbaast haha. Wist dat ik ongesteld ging worden, maar nu al... Dat zat niet in de planning haha! @Rian; oh super leuk!
Ja nou ik vind het echt kut voor je ananas ... Heb je er wel eens aan gedacht om je te laten testen *bloos*? Gewoon om zeker te weten of je wel gewoon een eisprong hebt enzo? Of ben ik nu te brutaal
Haha nee je bent niet brutaal hoor! Maar eigenlijk niet aan gedacht, maar misschien wel n goed idee! Had het ook echt verwacht nu al, zo raar! Vandaag juist helemaal geen krampen ofzo zoals afgelopen 2 dagen.. Maar was waarschijnlijk toch gewoon teken aan aankomende menstruatie haha!
Haha dat is iig goed voor je portomonnee idd . Hoop dat je geen witte broek aan had ^^... plotseling ongesteld worden is zo naaar!! (Nou is ongesteld zijn sowieso al kut.. vooral als je probeert een baby te maken natuurlijk!!)
Haha nee, gelukkig geen witte broek! was volgens mij ook echt precies op tijd, want had niks in m'n string haha! Goeie timing dacht ik zo! Vanavond maar lekker wijntje drinken!
@ananas : echt balen zeg!! maar je testen werken wel gewoon hoor, want je kan heel goed een lf van 10 dagen hebben, dat komt vaak voor hoor Hier ovulatietest weer lichter als vanmiddag, pff word er gek van nog geen knaller gehad, morgen gewoon maar weer testen echt rot deze maand zeg,, normaal wel redelijk standaard rond 10/11 mijn ei met knaltest en nu al dag verder en nog geen knaller te zien,maar wel steeds krampjes in de buik, Achja dan vanavond maar weer gezellig maken hihi...ben anders bang dat ik hem mis,, wat nou als ik deze maand geen ei heb ? Of heb ik een kortere lf ? of een langere cyclus? want als ik vandaag mijn ei nog krijg + 14 dagen is dan 26 dagen of morgen +14 dagen is cyclus van 27 dagen? of kortere lf? Maar dan kan ik niet testen met kerst want dan ben ik waarschijnlijk te vroeg Bah ff helemaal onzeker
Zo jullie met jullie eitjes en jullie testen... . ben blij dat ik tot nu toe altijd op 14 dagen mijn ei heb! Ananas temperaturen eens proberen? Of doe je dat? Kan werken .... en idd mss eens laten onderzoeken want vind het ook niet nrml dat je er zoveel moeite mee hebt.
Huh ananas. Zit met verbazing jouw berichtje te lezen... Wat apart! Ik zou idd misschien de huisarts hier eens over bellen. Of je hebt een hele korte lf, wat ook niet echt gunstig is natuurlijk. @ lorreke; ook jouw ei doet maar raar. Zijn november en december de maanden van t verstopte ei ofzo..Pfff *knuf* @hier: deze maand gaan we niet tempen, geen ovulatietesten.we zien t wel. Beide te druk om ons ook nog daar druk om te maken...is t raak zijn we super blij, zo niet volgende maand nieuwe kans..