Nou idd vind het echt gek. Had wel donkere test maar niet donker genoeg, was gister of donedag nu weet ikhet niet meer en heb geen datums op de test geschreven dom dom. maar goed ga vandaag nog even door met zoeken en anders hopen dat we onze best hebben gedaan,,
Ik denk dat ik hem heb gevonden Helaas is hij wel 2 a 3dagen te laat Liet hem VL zien hij zo dus je ovuleert nu hahah,, je ei komt er elk moment aan,, hihi
Jaaaa vanavond en morgen en dan weer wachtbankje.. ben benieuwd wat mijn cyclus doet. Is het hetzelfde met kortere lf of is nu 28 dec nod ipv 26 afwachten dus hihi. Als het de 28e is is 26dageb en zit op 24 of 26 dagen dus het kan
Whoehoe, komop lorreke! Hihi! Yeah Bubbly 11 weken! . Ik hou m'n andere telling bij, was gister 14 weken, whoehoeee! Ben vanmiddag eindelijk aan het werk gekomen! Mag ook wel na 3 weken vrij te zijn geweest. Ben nu bij een oud klasgenootje aan het werk, ook wel heel erg toevallig! Gelukkig maar 6 (kortere) dagen, vind ik niet erg! En daarna weer 2 weken vrij! Whoehoeeeeeeee. En dan is het januari, en dan ga ik er eindelijk achterkomen wat het geslacht is van m'n Frummeltje! W Sorry, ben even blij
Thnx ladys !! @rian : is idd wel erg toevallig zeg hihi.. en heerijk dat het kortere dagen zijn va hoelaat tot hoelaat werk je normaa dan?? en nu dan?? tijd gaat echt snel rian !!
Bubbly gefeliciteerd met je 11 weekjes wat gaat het best snel hè.. Rian al weer 14..meid ook jij gefeliciteerd elke week is er weer eentje dichterbij het krijgen van een baby Zo ik heb niet alles terug gelezen want ik heb nachtdiensten alleen ff de laatste 2 pagina's dames fijn weekend
@mami werkse! @bubbly en Rian lekker hoor! @hier net weer een vuistgrote stolsel verloren pfff, denk je er bijna van af te zijn.... ach ja, het hoort er bij Moet zeggen dat ik met de feestdagen bij de ene 27 weken had moeten zijn en met afgelopen zwangerschap alweer 12 weken. Wat gaat de tijd snel... heel vreemd, ik moet er niet te lang bij stil staan. Gebeurd is gebeurd. Neemt geen keer.
@rian en bubbly whoehoe gaat snel joh! @lorreke aan de klus vandaag! @meijtje jee meid das niet fijn. En de tijd gaat zeker snel als je erbij stil staat. Ik hoop dat je snel een plak beebje mag hebben. @hier vandaag gewerkt van 9 tot 20 was een lange dag en heel druk in de winkel dus de tijd ging wel lekker snel. Nog niet ongesteld. Ik denk dat ik woensdag evt een testje doen.
@Lorreke; Jeeej, gevonden! Nu nog even goed aan de slag hihi! @Humava; PFf, wat een lange dag zeg! Oeh spannend! @Meijtje; Lijkt me inderdaad erg moeilijk.. Heb echt respect voor jou! Dikke knuffel! Ik kan het hier met 2 tampons per dag doen.. Totaal geen krampjes of dergelijke, heel fijn! Voel me gewoon niet ongesteld, dus je hoort me niet klagen haha! Hopelijk snel weer voorbij, dan kunnen we weer verder naar de volgende ronde! Lig nu lekker op de bank met een wijntje! Ben helemaal kapot, werkweek van 6 dagen gehad.. Morgen gelukkig dagje vrij, helemaal niks gepland! Ook wel eens fijn..
@mami: werksze !! wat voor werk deed je nog maar?? of had je dat al ergens gezegd? ik weet het niet meer *schaam schaam* @humavav :jeetje wat een drukke dag zeg koopavond of ??? ezien je tot 20.00 moest? @ananas : fijn dat je het met 2 tampons kan doen en verder geen last hebt
@ananas beter niet zo'n heftige menstruatie. . @lorreke ja extra koopavond ivm kerst. Stonden ook overal kraampjes, er liep een kerstman en mensen op stelten in hele mooie pakken en een draaimolen voor de kinderen. Was wel leuk.
Zo even egoberichtje (alweer xD?) Ik was op een verjaardag en er werd overal om me heen gerookt en ik trok het echt niet meer. Ik ben naar huis gegaan. Het was echt too much. Alles voor de beeb. Ik ga niet iets doen waar ik me rot bij voel... gelukkig begreep ze het volkomen en deed ze er heel lief over (vriendinnetje) want ze weet hoe ik me er bij voel. Ben toch ook wel weer trots op mezelf dat ik gewoon heb gedaan waar ik me prettig bij voel ipv iets te doen waardoor mensen me leuker vinden.
Heel goed bubblybaby! Je moet zeker doen waar je je het beste bij voelt en alles voor de gezondheid van je beebje toch?! En als mensen je niet leuk.vinden omdat je ergens weg gaat vanwege je zw. zijn ze je niet waard.
Dankjewel dat je dat zegt ^^ soms twijfel ik een beetje of ik me aanstel *bloos*. Maar voelde me er echt zo rot bij.
Bubbly : respect!! heel goed gedaan!! humava : klinkt erg gezellig Zo lief zei net tegen vl ga je mee naar bove.. Hy zei moet de hond nog uitlaten etc ik zo ja dan slaap ik als jij boven komt en is de kans verschoten zei hy dat dacht ik niet. Ik maak je dan gewoon wakker
Ik werk als verzorgende in een verzorgings/verpleeghuis hierna nog 1 nachtje en dan ben ik weer een aantal daagjes vrij