@bubblybaby zoals ik altijd zeg.... Denk aan jezelf een ander doet het niet voor je.en het is waar. Die drempel ben ik al een aantal jaar over en dan blijven er bar weinig mensen over. Maar die over blijven zijn ook goud waard. Ik was ook altijd van anderen plezieren maar dat heb ik niet meer. @mami nachten heb ik gelukkig niet @hier druk weekend maandag manlief al weg die heeft cursus, maar vanaf een vrijdag heeft hij 2,5 week vakantie lekker! @ananas dat is niet sterk, dat is ademhalen en doorgaan. Er zijn zoveel ergere dingen op de wereld. En ik heb een mini om van te genieten scheelt de helft. Dinsdag weer korte dienst en ik ben benieuwd hoe het gaat.
@mami : ik heb gelukkiug ook geen nachtdienst maar als ik intern zou werken zou i het minder erg vinden dan extern zeg maar
Ik ga toch maar weer ovulatietesten bestellen.. Gaat deze ronde weer zo raar, dan toch maar even de stap naar de huisarts zetten, alhoewel ik denk dat die het gewoon op ontpillen gooit.. Eerst maar eens even mn banner aanpassen en ovulatietesten bestellen.. Welke dag zou ik beginnen? Aangezien mn cyclussen enorm variëren haha!
@ananas, kan het niet zijn dat je laatste 2 cyclussen eigenlijk 1 cyclus is geweest (13+21=34) en dat je tussenbloedingen hebt gehad ipv menstruaties? Mijn eerste cyclus had ook 3 tussenbloedingen waarbij het op een lichte menstruatie leek qua hoeveelheid. De cyclus erna had ik ook nog 1 tussenbloeding gehad. Dus het kan goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dat je hormonen nog moeten 'opstarten'.
Toevallig zat k daar laatst ook al aan te denken haha.. Want dan heb ik wel beetje dezelfde cyclussen.. Ik denk eigenlijk wel dat dat het dan geweest is.. Zou wel logisch zijn eigenlijk! Hoe gaat het met jou?
Hier gaat het wel redelijk, met vlagen soms menstruatie/darmkrampen en flink pijn in de onderrug. Is te doen want het duurt steeds maar 5 min en dan ongeveer 3 keer op een dag. Volgens de vk komt dat gewoon door de hormonen. Heb savonds al een buik alsof ik op de helft zit! Sochtends is m'n buik dan weer plat. Ben blij dat ik in ieder geval niet misselijk ben! *doet afkloppen*
Ik laat ook even weer wat van mij horen Hier gaat het tot nu toe ook goed. Afgelopen dinsdag weer een heeeeeel klein beetje bruinverlies gehad, hield na een dag op. Maar natuurlijk wel meteen in de volle paniek, de stresskip die ik ben Ik was dus helemaal van slag die dag, kon niks meer gedaan krijgen. Daarnaast helpt het mijn stressniveau niet dat vanaf die dag mijn borsten elke dag iets minder gevoelig zijn geworden. Ook kreeg ik elke dag steeds meer menstruatiekrampen, vooral 's avonds. Vandaag tot nu toe (nog) geen krampen gehad gelukkig, mijn borsten zijn een heel klein beetje gevoelig nog, maar wel weer minder dan gister. De testen blijven wel gewoon oplopen, uiteindelijk afgelopen vrijdag dan eindelijk mijn eerste echte knaltest gehad! Dus ik neem aan dat alles dus gewoon nog goed is?? Pffff, dit zijn echt de zwaarste weken van mijn leven zeg... Ik maak mij zoveel zorgen of deze zwangerschap wel goed zit. Maar tegelijk bedenk ik mij dan dat ik niet zo moet stressen, want dat is niet goed voor de baby. Dus dan ga ik weer lopen stressen over dat ik zo loop te stressen. Man man man, het is ook nooit goed he. Ik voel mij hierdoor helemaal niet lekker in mijn vel, ben steeds heel huilerig en chagrijnig. Wat zal ik opgelucht zijn als de eerste echo goed blijkt te zijn zeg! Is het al 3 januari??? Kerst en Oud&Nieuw kunnen mij dan ook echt compleet gestolen worden. Echt moeilijk om steeds kerst-vrolijk te moeten doen rondom vrienden en familie, want die weten natuurlijk nog van niks. "Leuk he, deze tijd van het jaar?!" Nou, meestal kan ik echt genieten van al die gezelligheid en lichtjes overal, maar dit jaar echt even niet hoor...
@mommyowl, klachten kunnen komen en gaan, ik heb nog helemaal geen last van m'n borsten en heb ook veel krampen. Toch weet ik dat ik er geen invloed op heb of het wel of niet goed gaat. Je weet gewoon niet tot de eerste echo of het goed zit. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is omdat het al een keer mis is gegaan, maar probeer wat meer te ontspannen. (Is makkelijk gezegd, i know)
Mommy owl ik snap je bezorgheid! Maar juist nu moet je van kerst genieten, want je bent zwanger tijdens de feestdagen! Hoe leuk is dat! NU ben je zwanger, er is nog geen enkel teken van een miskraam, dus geniet van de momenten waarop je weet dat je zwanger bent! Ik weet hoe je je voelt hoor ik had dat ook maar als je nu een knaltest hebt zit het volgens mij wel goed boor, want bij mijn bloedverlies testte ik en had ik alles behalve een knaltest! En als het oploopt... Alleen maar goed toch.. Want bij een mk loopt het af! Mss niet snel maar ik denk niet dat je het dan kan zien oplopen ( corrugeer me als ik fout ben ) Enja, van je borsten kan ik niet veel zeggen want de dag dat ik bloed verloor waren ze gewoon niet meer gevoelig. Is niet zo van veel naar steeds minder gegaan, is op 1 dag gebeurd. Maar ik denk ook dat je er teveel mee bezig bent en dat snap ik best! Maar een verklaring hiervoor bij jou kan ik je niet geven en inderdaad iedereen zijn lichaam is anders en bij iedereen verloopt het anders. Maar toen ik zwanger was waren de twee weken waarin ik het wist ook best zwaar hoor en had toen nog geen mk gehad, is begrijpelijk zeker na een mk maar probeer er toch maar van te genieten. Maar is inderdaad makkelijk gezegd Ik vind het gewoon zo naar dat je zegt dat deze keer de feestdagen je echt niet kan genieten? :s terwijl je juist harder moet genieten omdat er een wonder in je groeit! Echo is inderdaad nog even wachten, zijn echt lastige paar weken maar ik heb geleerd dat je moet genieten van de momenten dat het bij je is! Ik weet niet hoe ik daar de volgende keer mee ga omgaan natuurlijk!
@ananas: dat kan idd! dan komen je cyclussen wel overeen @mommy: je hebt gelijk hoor is erg stressvol kan je begrijpen, en dat is idd weer niet goed Hier op het wachtbankje. Sorrydat ik kortaf ben om 16.00 kregne we telefoon oma heeft een beroerte gehad, ze ligt nu voor 48 uur op neuro care afdeling in het ziekenhuis, ze heeft nog steeds uitvalverschijnselen aan haar rechterzijde en er zaten littekentjes dus heeftze het al eerder ongemerkt gehad, maar vandaag slissen mond hinh scheef , slecht uit haar woorden komen, kon haar neus niet aanraken met rechts etc, bleek dat ze zich vanaf gister al niet goed voelde, dus is al vanaf gister aan de gang, dus ben er niet heelmaal bij, ik lees wel maar sorry als ik iemand vergeet ivm reactie
@lorreke jee das heftig. Wat erg, sterkte meid. @mommyowl kan me voorstellen dat je een beetje onzeker bent over je zwangerschap maar probeer er lekker van te genieten. Ik had bij mijn zw. Bijna geen klachten. Niet iedereen heeft er last van. En als je testen op blijven lopen is het goed toch! @rderby fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt! @hier ik denk dat mn menstruatie er wel aankomt vandaag of morgen. Heb sinds vanmorgen pijn in mn buik. Dus we wachten rustig af. @secretangel wanneer ga jij testen??
Haha echt zoooo herkenbaar! Ook het "stressen omdat je zo loopt te stressen", dat had ik ook heel erg ... ik was pas echt gerustgesteld bij mn echo . Sindsdien is het heerlijk rustig in mn hoofd, dus hoop voor je dat de tijd vliegt en het snel 3 januari is
Net berichtje gehad van tante, ze sreekt weer iets beter, straks komt de arts dus nog afwachten, Pff wachtbankje zit wel mega hard deze keer
Zo ik ben eindelijk weer uit de nacht vandaag gaan we lekker uit eten omdat zoooo geen zin heb om te koken