september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

Lorreke heel veel sterkte fijn dat het toch al wat beter gaat

2. mami2

mami2 Niet meer actief

En gelijk heb je meid je moet doen wat goed voelt voor jou en als dit voor jou werkt is dat toch mooi

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Zo vandaag weer even een rustig dagje (alhoewel, opruimen, wassen, strijken, pfff…) en weer even tijd om achter de computer te kruipen. Dus berg julllie maar voor mijn bericht(je) :D

@Bubbly, goed van je hoor dat je van die verjaardag wegging. Jij kunt voor jezelf zorgen, iemand anders (behalve je mannetje) zal dat niet zo snel doen. Ik denk dat ik ook niet snel bij rook zou willen blijven zitten. Dus ‘You go girl’! En je stelt je absoluut niet aan hoor!
    Lekker dat je nu oefeningen hebt die je thuis kunt doen. Die wil ik (als het bij mij zover is) ook wel weten :) Mooi buikje hoor. En ik kan me voorstellen dat het lekker is om straks al zwangerschapsbroeken aan te doen. Heb je ze al binnen? Leuke foto trouwens met je sportoutfit!

@Meijtje, ik snap dat jij vindt dat je ‘gewoon door moet gaan’, maar ik heb echt bewondering voor hoe je je er door heen slaat. Helpen de staaltabletten een beetje? Ik kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt als je zoveel bloed hebt verloren. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Lastig hè dat studeren zoveel geld kost? Ik heb ook al verschillende keren naar opleidingen gekeken, maar het is allemaal zo duur!! Wanneer wil je gaan beginnen met studeren? En lukte het werken een beetje vandaag? Of was het toch nog wel zwaar?

@Ananas, weet je al op welke dag je wil beginnen met je ovulatietesten? Ik zou van je kortste cyclus uitgaan en dan in de gebruiksaanwijzing kijken welke dag daar bij hoort. Ik hoop dat je eitje nu goed te vinden is. Huisarts heeft denk ik inderdaad nog geen zin, ontpillen kan in het ergste geval wel een jaar duren geloof ik. Maar ik hoop dat je nu gewoon een mooie cyclus hebt. En anders kun je natuurlijk altijd even bellen.

@Rderby, wat gaaf dat je ’s avonds al een buikje hebt! Hoe voel je je verder? Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? Spannend!

@MommyOwl, ik miste je berichtjes al! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zit te stressen en dan gaat stressen om het stressen. Ik hoop dat je er toch van kunt gaan genieten en ontspannen. Hoe was het gesprek bij je psych? Bruikbare tips gekregen? Hopelijk gaat de tijd lekker snel en kun je 3 januari lekker naar je beebje kijken. Wil je het pas na de echo aan de familie vertellen?

@Lorreke, pfff moeilijk wachtbankje voor jou dit keer. Wel fijn dat het inmiddels iets beter lijkt te gaan met je oma. Hopelijk kan ze met de feestdagen weer thuis zijn.

@Humava, hoe is het bij jou? Is het al doorgebroken? Wanneer wil je gaan testen? Oh lees net dat je morgen wilt gaan testen, spannend!!!! Ik duim heel hard voor je!

@Gizmo, ik zie op je banner dat het misschien wel tijd is voor je ei, veel klusplezier!

@Mami, oh lekker uit eten! Dat klinkt goed! Wat heb je gegeten? Lekker dat je uit de nachtdienst bent. Lijkt me toch best wel vermoeiend als je ritme overhoop ligt.

@Rian, jeetje bijna al 14 weken, woei :) Ik kan me voorstellen dat je nu wel moe bent als je uit je werk komt.

@Tine, rustig aan hoor meis. Ik kan me voorstellen dat het misschien wat beter voelt om wat afstand te nemen. Ik merkte dat ik op een gegeven moment ook alles zat op te zoeken en iedere steek uitgelegd wilde hebben. Ik kan me indenken dat dat bij jou nog meer zo is. Hopelijk geeft het je wat rust en kun je straks weer gezellig meekletsen. *knuf*

Vrijdag voor het eerst getest, want ik wilde weten of ik aan de wijn kon en mijn menstruatie kon verwachten of dat ik misschien toch heel anders in Parijs zou lopen. Test was hartstikke wit, dus daar werd ik niet wijzer van. Dus maar geen wijn in Parijs. Het weekendje was wel heerlijk! Even er helemaal tussenuit. Hotelletje was prima, heerlijk douche! Alleen dat water daar heeft zoveel chloor dat je huid gelijk uitdroogt en natuurlijk had ik geen bodylotion bij me, zal je altijd zien. Zaterdagochtend lekker ontbeten met croissantjes, chocoladebroodjes en stokbrood en verse jus… Hmmm… Met de bus in hartje Parijs gebracht en daar heerlijk lopen slenteren. We zijn bij La Fayette geweest en op een hele grote kerstmarkt en natuurlijk de Chams-Élysées. Wat een mooie winkels en wat een belachelijke prijzen. Maar het was genieten en ook het weer was geweldig. Alleen het eten ’s avonds was verschrikkelijk, dus ’s nachts nog pizza besteld in het hotel :). Na het eten zijn we nog op een boottocht op de Seine geweest en hebben we alle bekende gebouwen enzo nog gezien. Vooral de Eiffeltoren was erg mooi. En ieder uur zag je ook alle kerstlichtjes, zag er heel mooi uit. Zondag nog een heerlijk ontbijtje en daarna weer terug naar huis.

Maandag opnieuw getest, want in het weekend nog niks doorgebroken, maar helaas ook weer wit. Hm, ik snap er niks meer van. Inmiddels ging wel mijn temperatuur verder omhoog. En had ik gisteren aan het eind van de dag erg pijnlijke borsten. Vandaag temp weer iets lager, dus nog maar niet getest. Begrijp er echt even niks meer van.:( En word heen en weer gesleurd tussen hoop en twijfel. Verder lijk ik wel moeier dan anders. Gisteren zat ik met een vriendin aan de telefoon en viel ik aan de telefoon bijna in slaap. Eind van de middag is het gewoon op en slaap ik en dan ’s avonds weer. Als mijn temp morgen hetzelfde of hoger is zal ik nog een keertje testen. Zou ik ook op roze mogen?? Ik hoop het zo!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Thnx

@secret : ik duim voor je !! maar mooi dat het lekker was :D

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @secret ik denk dat ik februari of juli wil beginnen. Eerst mbo 4 en dan 2 jaar hbo er aan geplakt. Mbo is wel normaal geld alleen hbo is zo duur. Dus met versneld mbo 4 (kan instromen in 2e jaar) en dan HBO hoop ik toch de opleiding mwd te halen.
    Als de politiek nu in ene bedenkt er is een leerkracht overschot en die mogen een 2e hbo volgen tegen normaal geld,dan is de wereld gelijk weer anders
    Werken ik moet pas om 19.00 beginnen ivm kerst viering voor cliënten, tot een uur of 23.00
    Parijs is tof he. En wat raar. Nog steeds wit en geen ongi, had het met kleine meid ook hoor, pas na 2 weken testte ik positief. Het kan allemaal nog :)

@hoofdpijn lang leven de paracetamol, is welgeteld de 5e van het jaar hahaha.

Zo bamisoepje eten, beetje zout, beetje vocht helpt vast tegen hoofdpijn.

6. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @secret, 7 januari heb ik m'n eerste date met m'n beeb :)
    Darmklachten worden wat minder, maar m'n borsten gaan nu een beetje branden. Ik heb er totaal geen moeite mee want er is voor het goede doel :D
    Spannend dat je nog niet ongi bent, hopelijk pas over 9 maanden!! Ik duim voor je!

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben er ook nog hoor en lees gewoon mee. Ik word alleen een beetje verdrietig. Van al die zwangere praatjes. Gister zouden we onze eerste echo hebben... Was weer even een moeilijk momentje. Ik vind het toch moeilijker dan ik dacht hoor... Zaterdag in de stad ook alleen maar kinderwagens..... Blegh! Tis echt zo balen!!!
    Nog geen ei te bekennen hier maar ja ook geen enkel idee wanneer die te verwachten is... Denk dat ik vandaag een iets donkerder testje had maar dat weet je ook nooit met pcos. Wel vind ik mijn testjes veeeeeeel lichter dan in de vorige ronde, misschien dat de pcos toch iets minder is.
    Zondag nog ff lekker met men zusje gejankt. Die heb ik vertelt dat ze nog geen tante ging worden helaas. Nog drie dagen werken en dan is het lekker kerstvakantie!!!!!

Sorry voor ego berichtje hoor maar zit ff niet zo heel lekker in mijn vel.

Liefs

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @ Bubbly, jaa zo'n angelsound wil ik ook... hihi. Wij leggen altijd wat cadeautjes voor elkaar onder de kerstboom, misschien leg ik die er nog wel onder! Lijkt me alleen heel verslavend, haha! Oeh morgen jarig! Leuk! Idd leuk om jezelf er dan op te trakteren.
    Hier nog steeds misselijk sochtends... daar ben ik wel een beetje klaar mee. Helemaal nu ik weer aan het werk ben is het heel vervelend. Maar ben er achter gekomen dat ik vroeg moet eten, kleine beetjes. Vl moet er altijd om half 6 uit, dan schilt hij voor mij een peer, die eet ik dan ook op. Want zodra ik wakker ben, ben ik misselijk. Moet ook niet eerst uit bed, moet eerst wat eten. En dan ga ik weer slapen tot mn wekker en dan eet ik een broodje. Dit ging de afgelopen 2 dagen goed. Vanmorgen gooide ik de peer er weer uit. Blegh! en verder moet ik ook echt om de 2 uur wat eten, anders word ik weer misselijk. Dusss het houd me van de straat!!

@secret, fijn dat Parijs zo lekker was! Is ook een mooie stad!! Helemaal als het bijna kerst is! Zo ben ik ook erg benieuwd als ik volgende week naar Londen ga! :).
    En spannend dat je nog niet ongi bent! Hopelijk blijft ie uit!! :D

Zo, ben weer wakker. Ruim 2uur geslapen... hoor dat vl inmiddels ook thuis is en met het eten bezig is :)

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    He meissie... vervelend dat je je zo rot voelt... :(. Bij deze een dikke knuffel voor jou!!

10. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Niet leuk meissie, is allemaal heel heftig. Huil wanneer je wil huilen en egoberichtjes mogen. Knuff

11. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Sterkte met de hoofdpijn Meijtje en werkse straks.
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Secret, volgens mijn banner idd vandaag mijn eisprong maar volgens mijn app gisteren en toen waren we te laat denk ik, maar goed vanavond nog even 'oefenen' en dan schuif ik weer aan op het wachtbankje.

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Balen meissie!! Hele dikke knuffel voor jou!!
    Gizmo spannend! Duim voor je
    Rian heerlikk dat hy al met eten bezig was

Pffff ben echt aan het aftellen hoop zo dat het raak is vl wil het ook zo graag hihi

13. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Wanneer ga je testen Lorreke, jij hebt ook een mooie datum uitgekozen voor je nod ;). Zou het ons nog lukken dit jaar?

14. Humava

Humava Niet meer actief

@secretangel fijn dat parijs mooi was! En ik hoop dat je toch een posi test hebt binnenkort.
    @meissie ahw vervelend meid. Tis ook niet niks. Lekker af en toe alles eruit gooien.
    @rian ik hoop voor je dat binnenkort je misselijkheid toch wat minder wordt tis niet fijn als je er heel de tijd last van hebt.
    @hier nog steeds geen ongi. Ben nu wel heel benieuwd hoor. Nog heel even wachten.....

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Secret: Ahh dat klinkt geweldig allemaal :D. Lijkt me zooo mooi! Mijn vader woont nu in Parijs met zijn vriendin :). Binnenkort gaat hij wel weer terug naar Engeland, dus vind het jammer dat ik voor die tijd niet meer op bezoek kan. Echt een super romantisch land, vooral nu ^^!
    Aaah jij gaat eeecht wel op roze! *hooptheelhard* Het klinkt echt zo :). Zou wel heeel leuk zijn nu!
    Oja en dankje ^^ ik ben uiteindelijk heel blij dat ik weg ben gegaan. J mocht van mij natuurlijk wel blijven, hij werd van alle kanten gefeliciteerd met vader worden en er waren veel oude vrienden, dus vond het wel heel leuk voor hem; hij was zo trots!! (de verjaardag was ook letterlijk in dezelfde straat ^^ dus ik was zo thuis) en toen hij een paar uur later thuis kwam stonk hij enoooorm naar rook! Hij zei ook: "Ik ben zo trots op je dat je dat voor ons kindje hebt gedaan, het werd na jij weg ging ook drukker en er werd steeds meer gerookt. Je kon elkaar bijna niet meer zien!"
    Maargoed, nu ik dit eenmaal een keer gedaan heb gaan we gewoon niet meer naar verjaardagen waarvan we weten dat er binnen word gerookt hebben we besloten. Dan zijn we maar lekker ongezellig hoor ^^.

Meissie: Ik snap het :( sorry.. neem alle tijd die je nodig hebt en ik hoop zo dat je binnenkort weer gewoon mee kan doen met de zwangerenpraat. Het is ook allemaal niet niks! Ik gun het je zo!!

Rian: Haha moet je doeeen! Lijkt mij ook mega verslavend ja, hihi, lekker naar t hartje van je baby luisteren. Oude vrienden van mij gingen 's avonds in bed liggen en voor t slapen gaan samen nog even naar t hartje luisteren. Ik zie dat gewoon echt voor me :).
    Snap heeel goed dat je klaar bent met de misselijkheid. J maakt mijn ontbijt ook altijd en komt het dan brengen. Meestal 2 glutenvrije geroosterde boterhammetjes met beleg. Ik kan namelijk ook niet op een lege maag uit bed komen; ook niet eerst water drinken. Dan word ik heel misselijk. Hebben we maar weer geluk met onze mannetjes! Maarre, een peertje klinkt wel heeel lekker; ik ga dat denk ik ook proberen. Heb nu ook kwark gehaald, schijnt ook goed te zijn als ontbijt voor zwangere vrouwen. Ben benieuwd.

Humava: *chant* roooze, roooze, roooze! ^^ Ik duim voor je!

Hier:
    Zoooooooo moeeeee.. heb geen dutje gedaan vanmiddag en je kan me echt oprapen. Ik ben niet van plan vroeg te slapen, want dat vind ik zo ongezellig.. Ben er ook achter gekomen vandaag dat ik droge tepels heb :/ niet mn tepelhof, maar echt mn tepels zijn droog. Weet niet zo goed hoe ik daar vanaf kom. Achjaaa.

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    p.s: Zojuist mijn Angelsound besteld!!! Yaaaaaaaaaaay :)

17. Humava

Humava Niet meer actief

Jeej leuk!!! En thnx voor het duimen.:D

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik oooookk!!! Haha!:D