september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Rian en bubbly leuk!! Toevallig beide besteld hihi

Humava wanneer ga je testen? ? Sorry als je het al eens gezegd hebt

Testen klopt mijn nod 26 dec maar ei was 2 dagen later dus nod misschien ook dus ga weekend na kerst testen als ik dan niet ongi ben. Hoop zo op roze!! Ook voor de rest! !

2. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    @Secret: Jullie tripje naar Parijs klinkt echt fantastisch, even er helemaal uit, heerlijk! En wat betreft je testen en cyclus, pfff wat spannend zeg. Mijn duimen draaien over-time hier voor je!
    Het gesprek met de psycholoog ging vandaag heel goed. Ik heb veel behulpzame tips meegekregen, heel blij dat ik even met haar kon praten, voel me een stuk beter. Vooral twee tips van haar hebben geholpen:
    1) Ik verzamel nu elke dag een snoephartje in een glazen pot, één voor elke dag dat ik zwanger ben. Zo sta ik meer stil bij het feit dat ik nú zwanger ben en dat dat op zichzelf een feestje waard is, wat de afloop ook zal zijn. Het potje is al aardig vol, ziet er zo leuk uit!
    2) Zij moedigde mij aan om mijn steungroep uit te breiden, want zij merkte dat ik mij best eenzaam voelde met mijn gevoelens. Alleen vl en een goede vriendin weten dat ik zwanger ben, verder nog helemaal niemand (behalve jullie dan he). En ik vind het altijd zo fijn wanneer die vriendin opbelt om te kletsen over de zwangerschap. Dus de psycho zei of het misschien niet tijd werd om het de familie te gaan vertellen. Zodat zij ook mee kunnen genieten, en desnoods mee kunnen huilen. Het is tenslotte familie. Eerst hadden vl en ik bedacht het pas te vertellen nadat we een goede echo hebben gehad. Maar de psycho vroeg, en terecht, wat we zouden doen als de echo niet goed bleek te zijn. Tja, dan zou ik het alsnog willen vertellen denk ik. Maar ja, da's natuurlijk heel naar: "we hebben nieuws, wat eigenlijk leuk had moeten zijn, maar nu dus niet..." Nee, dat lijkt me helemaal niks. Dus nu hebben vl en ik besloten dat we het volgende week met kerst willen vertellen. Ik ben heel erg benieuwd hoe iedereen zal reageren. Vl's familie zal het waarschijnlijk helemaal fantastisch vinden. Mijn ouders ben ik nog niet zo zeker van... Toen wij onze verloving aankondigde hebben zij het duidelijk gemaakt dat zij het niet vinden kunnen dat wij zwanger zouden raken vóórdat wij getrouwd zouden zijn. Ik hoop maar dat het nieuws zo leuk zal zijn, dat ze hun overtuigingen even vergeten en ook heel blij kunnen zijn (vast wel, het zijn tenslotte mijn ouders...).

@Meissie: Ow meid, wat leef ik met je mee zeg :( Vind het zo moeilijk, aangezien wij gelijk liepen. En toen moest je ook nog afscheid nemen rond dezelfde tijd als dat ik de eerste keer moest doen... Ik weet dus een heel klein beetje hoe je je voelt, met beide dingen (ik liep namelijk een paar dagen voor op Rian). Nogmaals sterkte meid, gooi het er inderdaad maar uit, dat lucht even op. Liefs.

@angelsound: zo'n ding wil ik ook heeeeel graag als het eenmaal zover is! Als ik een goede echo heb gehad, dan gaat vl die voor mijn verjaardag voor mij kopen :D Dan ben ik bijna 11 weken. Maar eerst wil ik even overleggen met de vk over hoe vaak ik dat ding maximaal mag gebruiken. Heb namelijk gehoord dat veelvuldig gebruik slecht is voor de baby en dat die dan gehoorschade kan oplopen. Volgens mij wordt geadviseerd om hem max 1-2 keer per week te gebruiken en dan nooit langer dan een paar minuten. Maar dus eerst even kijken wat vk erover zegt. :)

Hmmm, dit kan ik toch echt niet meer ontkennen: ik huil echt om de meest rare dingen. Nou kan ik uit mijzelf sowieso best emotioneel zijn af en toe, dus kon ik het tot nu toe steeds daarop gooien. Maar nu lukt dat echt niet meer, haha. Ik huil zelfs om auto reclames :$ Vl kijkt mij echt héél raar aan.... ;) Ben nu ook The Sound of Music aan het kijken, en ben constant aan het janken, whoahaha.

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Zoals ik al zei mommy owl, er van genieten dat je NU Zwanger bent! Leuk idee van die hartjes, ga ik onthouden!! En inderdaad verellen gaat je goed doen maar ik weet, om welke reden dan ook, vertellen en schrik hebben voor negatieve reactie is niet leuk. Zwanger zijni is zoiets moois... Ik hoop dat je ouders het ook zo zien!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @angelsound heb ik hier ook. Meeste vk en Gyn zijn er op tegen omdat soms het hartje niet te vinden is, of je denkt dat alles goed gaat omdat je het hoor en gaat het toch nog mis. Is gezegd dat ik mag luisteren maar niet als geruststellend moest gebruiken. Nou en toch gedaan hoor. Ik voelde de kleine af en toe al heel vroeg, de eerste met 14 weken alleen voel je het dan maar af en toe. Tot ik de kleine elke dag voelde heb ik de angelsound gebruikt. Daarna nog een paar keer voor het horen, maar een stuk minder. Het is echt wel heel speciaal :)
    Heel veel plezier er mee. Ik kon het ook pas vanaf 14 weken gebruiken, daarvoor hoorde ik het hartje niet en neem de tijd om te zoeken, want je schiet al snel in de stress om niets (ervaring haha).

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Even een kort berichtje... Test was weer hartstikke wit. Inmiddels zijn mijn testen op, dus ik moet nog even nadenken wanneer ik nu weer ga testen. Baal er even onwijs van . Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar die onzekerheid... Pffff. Helpt ook niet dat ik vanmiddag een gesprek heb waar ik tegen op zie. Tot later!

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @ meissie: dikke knuffel!! Het is idd niet altijd even leuk om te lezen..maar jouw tijd komt nog wel, echt!

@secret balen dat je test weer wit was :( hoe is je temp nu?? (Kijkt niet echt lekker op mijn foon haha)
    Wat klinkt je tripje naar Parijs heerlijk zeg!!

@bubbly; ben jij niet jarig vandaag..........???!!!

@humava; ik duim voor 2 streepjes!!

7. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa bubbly gefeliciteerd!!!

8. Humava

Humava Niet meer actief

Bekijk bijlage 366464

OMFG!!!!!:D Dit had ik zoooooo niet verwacht!!!! Ik zal straks ff op jullie allemaal reageren hoor!!

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Weer eentje!! Gefeliciteerd meis!!

10. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Yes Yes Yes!! Humava gefeliciteerd!!! :D

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Humava: jaaaaaaa jeeeej tof!! ! Gefeliciteerd :D hele mooie test *jaloers*
    Secret: balen zeg die onzekerheid!
    Bubbly gefeliciteerd fijne dag

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @secret ik west hoe het voelt, bij de eerste gehad, eerste lange cyclus na pilstop was niets 2e cyclus testte ik pas 2 weken later positief. Al kan het alle kanten op gaan, het blijft ook dat alle opties open blijven. Het is rot.
    Heel veel succes met het gesprek. Denk aan je!

@humava heerlijk! Geniet er van. Mooi positieve test!

13. Humava

Humava Niet meer actief

@Mommyowl idd lekker van genieten dat je zwanger bent.
    @bubblybaby Gefeliciteerd!!!
    @secretangel balen dat je test weer negatief was.

@hier Ik had mijn posi test echt niet verwacht omdat ik had uitgerekend dat als ik nu zwanger zou zijn ik ergens eind augustus uitgerekend ben en dan trouwt mijn beste vriendin waarbij ik dus getuige ben (had ik volgens mij al een keer verteld). En we zijn dus niet echt bezig geweest met klussen rond mijn ei. Ik denk maar 1 keer dus het was best wel een lucky shot!:p Maar ben evengoed superblij natuurlijk. Zaterdag zie ik mijn vriendin weer en dan vertel ik het haar gelijk en dan moet zij maar kijken of ze een andere getuige wil.

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #4314 Artife, 18 dec 2013
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
    Ohhh gefeliciteerd humava!!! Super!

Ja humava dat had je inderdaad gezegd! Zo zie je dat druk veel doet! En er minder mee bezig zijn meestal pisitief effect heeft :)

Heb ik nu trouwens ook, mijn schoonzus trouwt in september en mOest ik deze maand zwanger geraken is het voor september. En zij wordt meter van ons kindje dus daar denk ik ook wel aan, maar ga het proberen er niet meteen voor stil leggen.... Heb al afgesproken met mezelf dat ik gewoon niet ga stressen rond ei en niet op bepaalde momenten seks moet hebben! :)

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik zit hier echt heeeeelemaal te stuiteren JAAAAA!!!!! Gefeliciteerd Humavaaaaa *knuffeltjouplat* zo leeeeuk :D!!!

& ja ik ben idd jarig hihi ^^ dankjullieweeeel <3

16. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Whaaaaah wat leuk. Gefeliciteerd!!!

17. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Van harte Bubbly

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Humava; Jaaaaaaa! Gefeliciteerd! Kei leuk! En zo zie je maar, ben je er totaal niet mee bezig, raak je zwanger hihi!:)

Bubbly; Gefeliciteerd met je verjaardag!:) Ga je nog iets leuks doen?

Ik ben ook wat meer afwezig.. Sowieso omdat ik nog 2 weken voor m'n ei zit en omdat het hier thuis even wat minder gaat.. Niet tussen vl en mij, maar de situatie waarin we zitten.. Zal het straks in het clubje even uitleggen.

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Vanavond lekker eten in de stad en naar The Hobbit deel 2 ^^.
    Dankjulliewel! :D

Balen Ananas :( ik hoop dat wat het ook is je je snel weer 100% lekker in je velletje voelt

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    veel plezier vanavond Bubbly!!!

@humava; haha zo zie je maar, er niet teveel mee bezig zijn (voor zover dat kan) kan helpen haha.
    Dat is de reden waarom vl en ik hebben besloten om deze maand niks qua ''hulpmiddelen'' te gebruiken en sex te hebben wanneer we willen, en niet omdat het moet omdat mijn ei komt..

@ananas; knuf meis! hopelijk snel wat beter bij jullie

Deel Deze Pagina