september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Gefeliciteerd bubbly leuk! Veel plezier vanavond!

@ananas ik zal kijken in het clubje en daar commentaar plaatsen.

@hier ml heeft de 3 dagen beproeving gehaald en mag februari de cursus in :) trots hihi

2. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    @meijtje, wat knap van je man. Mag je idd best trots op zijn :D

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Mag je trots op zijn meijtje!!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    @secret : succes met je gespprek van vanmiddag!!!

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Mooie test humava gefeliciteerd!!

Bubbly gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag!!!

Gaaf van je man meijtje!!!

Hier nog steeds een beetje baal modus

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaa!!! Humava, gefeliciteerd! Super gaaf!! :D :D.

@Bubbly, gefeliciteerd met je verjaardag!! En veel plezier vanavond!

Jeetje, het lijkt wel eengeluksdag vandaag! Hihi.
    Hier zijn vl en ik vandaag 6 jaar samen! Gaan vanavond ook lekker uit eten :).

Oooohh, en mijn winterjassen, ja alle 2, zaten echt niet lekker meer! Met een positiewinterjas gekocht! Wat een verademing!!
    Oooohhhh, en ik heb zo'n mega schattig truitje gekocht voor Frummeltje! Het eerste wat ik heb gekocht! Een wit shirtje, met zilveren letters; you make me smile.
    Aaaaahh zo schattig <3. Heb hem in laten pakken, ligt nu ook onder de kerstboom!

Ook kon ik de felicitas box van de Etos ophalen, leuk leuk :).

Ben helemaal happy! Morgen nog 1 ochtendje werken en dan vakantieeee :).

Oh en ik zal eens even een foto van m'n buik in t clubje zetten!

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    <3 <3

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ahw wat leuk!!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wat schattiiiiiiiiiiig :D
    Gefeliciteerd met jullie 6jarig samen zijn ^^ geniet ervan vanavond!

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat een schatje! Rian. Kriebels hier. Mijn kleine zit alweer in maatje 74 (ok ze is klein van stuk met 14,5 maand) maar dan weer maatje 50 heerlijk!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @meissie ken het gevoel, maar koppie op het nieuwe jaar is bijna daar ...

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Meissie, ik zit zelfs nog in de baal modus! Bij de ene duurt het al wat langer dan bij de andere, maar is wel nrml dat je nu nog baalt!

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Humava! gefeliciteerd heel gaaf, leuk, spannend en allles wat erbij hoort!

Rian, schattig truitje! en dan te bedenken dat je nog zoveel te shoppen hebt voor de kleine er is.

Meijtje, hier 74/80 met 9 maanden. Het gaat zo snel en dan volgt hij gewoon het gemiddelde lijntje.

MO, ik hoop dat je ouders leuk gaan reageren. Spannend om te vertellen. Hier ook met kerst aan de familie vertellen, met O&N aan vrienden en daarna even wachten op een echo. Morgen krijg ik een datum hopelijk.

Ik snap dat het confronterend is als je gelijk liep met iemand en jij niet verder kunt. Maar meiden, jullie tijd komt echt nog wel daar geloof ik echt in. We zijn allemaal nog zo kort bezig en zwanger worden is gewoon ingewikkeld en zwanger blijven is nog veel lastiger.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @flipske ik zei toch ze is wat aan de kleine kant haha. Mensen schatten haar nog geen jaar en ach met die ondertussen 6!! tandjes (2 flinters) ziet ze er ook zo uit. alleen als ze babbelt en weg rent dan kijken ze even raar. Haha ze is al vrij snel met dingen (echt een meid) en dan nog zo klein met weinig tanden. :p
    Leuk en super spannend! Ik ben benieuwd wanneer je voor de echo op mag.

@zwanger zijn ja als het komt komt het en inderdaad het zwanger blijven is moeilijker dan zwanger worden. Nieuw jaar hopelijk is dat ons jaar. En zo niet dan niet, dan moeten we ook ons koppie op houden en verder gaan. Ik heb me er al bij neergelegd als het niet voor de cursus is dat de kans klein is dat ik voor de zomer wederom zwanger ben, want hij kan door de weeks niet naar huis dan. Het loopt nu zoals het loopt, we zien het wel.
    Dan moet ik andere prioriteiten gaan stellen tot er weer kans is. Want mn ei valt altijd door de weeks dus ja rare eieren haha

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    @zwanger zijn: ja het vrouwelijk lichaam is echt raar

vandaag even bij oma geweest, gaat gelukkig wat beter, arm en been kan ze weer wat beter bewegen, alleen erg geschokken van haar spraak, praat nog erg moeilijk en komt niet meer goed op en uit haar woorden , hopelijk trekt dat nog bij. verder gaat het gelukkig weer redelijk goed :D

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Woehoe Humava!!! Van harte gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Wat geweldig dat we er weer een zwangere erbij hebben :)

Bubbly, jij ook van harte gefeliciteerd, maar dan met je verjaardag ;) Was het uiteten lekker? En de film leuk?

En Rian ook vor jou gefeliciteerd (ik blijf gewoon doorgaan ;)) 6 jaar alweer samen, wat heerlijk. En wat een geweldig truitje of was die nou van bubbly (hellup).

En Meijtje voor je mannetje ook gefeliciteerd. Wat goed dat hij het heeft gehaald. Geen idee wat hij precies heeft gehaald, maar het zal vast wel heel heftig zijn geweest.

@Meissie, ik kan me zo goed voorstellen dat je je niet fijn voelt. Een hele dikke knuffel voor jou. Schrijf het hier lekker van je af. En gooi het er lekker uit. Ik denk aan je.

@Ananas, voor jou ook een dikke knuffel, heb nog niet gelezen wat er is, maar ga ik zo doen.

@Lorreke, fijn dat het iets beter gaat met je oma. Ik kan me voorstellen dat het heel erg schrikken is om te horen hoe ze nu praat. Hebben de artsen al iets gezegd over haar spraak en het vermogen om weer te herstellen?

Meiden als ik iets vergeten ben, sorry dan... wat ik ben een beetje moe en warrig.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @secret angel haha ik ook niet maar hij mist nu 2x 20 cm huid op zn scheenbeen en de binnenkant van zn benen zijn van boven tot onder blauw hahaha :p dat was alleen sport.
    Het is een cursus waardoor hij uiteindelijk bevorderd wordt (wat op dit moment stil staat in het leger) dus toppie :D
    Hij houdt het spannend ;)

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Haha, ja dat maakt het een stuk duidelijker Meijtje! :D Maar heftig hoor!

Bedacht me net dat ik nog een stukje was vergeten om te vertellen. Had vanmorgen mijn schatje een berichtje gestuurd dat de test weer wit was (hij sliep nog) en dat mijn testen nu op waren, dus dat ik voorlopig niet ging testen. Na mijn gesprek vanmiddag kwam ik thuis en had hij een cadeautje voor me. Een heel mooi pakketje met kerstpapier enzo. Helemaal spannend. Had hij allemaal verschillende testen gekocht. Vond het echt zoooooo lief! :p Dus nu ga ik zaterdag denk ik weer een testje er tegenaan gooien.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @secret dat is echt zoooo super lief. :D zulke mannen zijn kostbaar (en zeldzaam hihi)

20. Humava

Humava Niet meer actief

@Secret thnx, ik voel me verder goed. Beetje last van mn buik heb het gevoel dat mn buikspieren elk moment in kramp kunnen schieten. En vanmorgen al om 5.30 wakker. Normaal wordt ik pas wakker als T. wakker wordt om 8 uur. Wat lief van je man! Nu duimen dat ie positief is van het weekend!!

Deel Deze Pagina