september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Mommyowl :( super balen!!

2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Nee ik snap er niks van! Had van het weekend nog wel doorgetest, maar toen werd hij weer lichter tot geen streep.. En nu dit weer :|

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ahh.. Balen..
    He maar.. Geen bloed geeft moed?

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
  5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oké, ik snap hem! Thnx! Dan zal dat het geval geweest zijn :).

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @rian ;) een vriendin van me kwam ook met die vraag, dus toen waren we gaan zoeken hoe dat kwam. Ik denk dat dat het moet zijn. Dus de eerste piek was de echte piek en de 2e krijg je er gratis bij haha.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.127
    294
    83
    Wat een verhalen allemaal weer zeg. Leuke, maar ook minder leuke. Heb het allemaal gelezen, maar 7 pagina`s is erg veel om allemaal op te reageren. Ik leef met jullie allemaal mee, ook al reageer ik niet overal op.

Het wordt wel gezellig hier. Iedereen die aan het wachten is op een NOD of een eisprong. Allemaal meiden met een missie! Zo leuk.

Hoop dat we volgende week een paar positieve testers hebben.

@bagheera, hoop dat het uitblijft en dat je morgen kan testen. Ben echt zo benieuwd.

@ovulatietesten. Weet nu zeker dat ik er voorlopig nog niet aan begin. Ik denk dat ik ook helemaal in de war raak en nog onzekerder. Die testen brengen teveel stress met zich mee, waar ik niet heel goed tegen kan. Wij doen het maar gewoon om de dag en hopen dat het raak is. Als je drie van de vier weken (cyclus) om de dag klust, dan moet het toch wel een keer raak zijn ;).

@Mommyowl, balen zeg dat je het nu al voelt. Maar misschien is het de innesteling wel. Of zou dat niet kunnen?

Als ik niet ongesteld wordt, ga ik 19 oktober testen. 13e is mn NOD, maar ik ben bang dat hij die week ook nog kan komen. Dus probeer ik te wachten tot die zaterdag. Als ik dan niet ongi geworden ben ga ik testen. Anders hoeft het natuurlijk niet.

8. Humava

Humava Niet meer actief

Spannend voor de dames die (bijna) nod hebben. Ik duim voor jullie!

Ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt dus kan er niet over meepraten.

Vanaf nu gaan wij ook weer lekker aan de klus en hopen dat ik half oktober een positieve test heb. Is het trouwens echt zo dat je beter om de dag kan klussen ipv elke dag? Zo ja kan iemand mij ook vertellen waarom dat zo is?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @humava volgens mij maakt het niet zo uit als je dat altijd gedaan hebt. Zaadjes doen er ongeveer 3 maanden over om te rijpen (dacht ik), dus als je eerst eens per maand wat deed en nu in ene elke dag dan moeten ze aan de bak en wordt de kwaliteit minder omdat de voorraad uitdunt. Maar vorige zwangerschap eigenlijk ook te pas en te onpas elke dag en soms 2x per dag, ik ben ook zwanger geworden. Ene studie zegt om de dag of alleen rond de eisprong en de andere zegt maakt niet uit al doe je het 2x per dag. Gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen :)
    Wij nu om de dag, en soms iedere dag, maar dat ligt meer aan de brakke nachten door de kleine meid.
    1 geluk bij de 2e hoef ik niet te wennen aan gebroken nachten aangezien onze meid na 3 uur komt en na 2x3 slapen up en running is. Best vermoeiend, maar na bijna een jaar went het wel, maar blijft zwaar. haha

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Zo, het zit er weer op voor vandaag! lig nu f lekker op de bank, wachten tot vl terug komt.. Moet zeggen dat ik me al n stukje beter voel! Hoofdpijn is weg, gelukkig! Vl zijn gelijk; je bent zwanger! haha.. maar dat zegt hij de laatste week op alles haha!

@secretangel; ik heb er met vlagen last van, als ik teveel heb gedaan dan voel ik het gelijk in m'n rug. M'n heupen voel ik vooral als ik teveel loop ofzo.

@Bagheera; spannend! Ik ga voor je duimen!

@Mommyowl; hè balen zeg!! Maar misschien is het innesteling? Of is dat niet mogelijk?

Mijn NOD is 4 oktober (gok ik) dus zit op het wachtbankje.. Weet niet of ik kan wachten tot 4 oktober met testen haha.
    Het wordt echt spannend zo dames!

11. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    aaaaaaaaaah ik hou het niet meer uit van de spanning! ik denk er de hele dag aan en ik verbeeld me volgens mij van alles!! Sorry dames maar ik moest het even kwijt!

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha ik ken het! Ik wil het graag even van me afzetten, dan duurt de week niet meer zo lang! Maar het lukt me niet haha! Iemand tips? Haha!
    Maar jij kan bijna testen zie ik? Ga je wachten op je nod? ;)

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.127
    294
    83
    :p
    Ja dat schijnt zo te zijn ja! In de week voor de eisprong om de dag en de dagen rond de eisprong iedere dag! Ze zeggen dat anders de kwaliteit van de zaadjea achteruit gaat! Dat is het enige wat ik erocer kan vinden en om de dag is ook al goed omdat zaadjes langer leven

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @ananas: ik wacht sowieso tot zaterdag hihi maar wie weet verzamel ik al mijn moed en wacht ik nog 2 dagen langer hahah weinig kans frans :p Ik weet soms ook even niet hoe ik het van me af kan zetten, ik denk dat rondhangen op ZP niet helpt haha! Jij nog iets meer dan een week, kom op je kan het! Heb je je eisprong gehad/gevoeld?

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Als jij ondertussen goede tips weet hoor ik het graag :p heb er ook heel veel moeite mee

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha nee dat helpt denk ik niet nee ;) maar volgens mij raak k hieraan verslaafd haha.. Het is gewoon fijn in f je gevoel te uiten hier!
    Ik denk dat ik m gevoeld heb, maar weet het niet zeker. Voel op dit moment alles en heb geen idee wat het allemaal is haha! Misschien is het wel allemaal ontpillen en heb ik helemaal geen eisprong gehad, die kans is natuurlijk ook nog aanwezig!
    Als het deze maand niet raak is, begin ik volgende maand met ovulatietesten, gewoon om even wat meer inzicht te krijgen.
    Ik zeg nog steeds tegen m'n zelf ( en vl ) dat het deze maand toch niet raak is, gewoon om teleurstellingen te voorkomen.. Maar hoe dichterbij het komt...... Haha

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @bubblybaby; dan zijn jullie de eerste die het horen haha!

18. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @ananas: ja zo nuchter begon ik ook: eerste ronde gaat toch niet lukken, maar nu idd... je weet maar nooit! Echt super spannend allemaal!

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Helemaal omdat vl de hele dag door zegt dat ik zwanger ben haha. Blijf zeggen dat het door het ontpillen komt! Maar stiekem hoop ik toch op wat anders haha!
    Nog 9 dagen wachten..

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Meiden wat een gezellig geklets hier! Moest veel bij lezen!
    Kan niet over al op reageren hoor. ... Hihi

Las wel een hoop nare dingen. Dikke knuf van mij.

Bagheera testen meid! Hoop snel op posi testen!

Zou wel beetje jaloers zijn dan hoor hihi.

Hier ongi al weer weg... volgende week lekker om de dag klussen. Ben ook aan het tempen. Maar eerst nog twee nachtjes slapen en dan ga ik gewoon trouwen... besef het echt nog niet!

Deel Deze Pagina