Wooow wtf Lorreke :O niet toffff... Rian nah als ik na ga hoe snel de vorige 4 weken gegaan zijn gaat dit me denk ik wel 'lukken' . Geduldig zijn is niet altijd makkelijk, maar vind het heeerlijk om naar dit soort dingen uit te kijken! ^^ Ben blij dat het idd je batterij was !! Yayyy Ik heb net iets gedaan waar ik zooo blij om ben! Ik was het helemaal zat bij dat stinkbedrijf waar ik zat. Ik ben daar gaan solliciteren voor een parttime baan toendestijds en ik moest uiteindelijk beginnen met 3 uur per WEEK met de belofte dat dit meer werd. Nu heb ik toch dat gesprek gehad? Nouja werd dus helemaal niet meer en mijn contract wordt volgende maand wss ook niet verlengd. Die 3 uur kunnen me gestolen worden, wat verdienen we daar nou mee :') helemaal niks en ik voel me daar hartstikke rot. Dus ik heb gebeld en precies gezegd hoe ik me daarbij voelde en kom morgen voor de laatste keer en dan sluiten we het gewoon vriendelijk af. Ze stribbelden niet eens tegen, want ze weten dondersgoed dat ze mij valse beloftes gedaan hebben . Maar ben wel blij dat ik daar op een normale manier weg kan gaan. J was ook trots op me. Ik laat tegenwoordig toch een stuk minder over me heen lopen en moet zeggen dat het een stuk beter is voor je zelfbeeld ook :')....
Heel goed bubbly, zomeren ben jij ook degene die het woord voor je kind moet doen en dan ben je al lekker mondig. Lorreke wat rot zulke buren. Kan je de achterbuurman daar niet op aanspreken het is tenslotte het volk waar hij mee omgaat. Ik heb dinsdag toch nog de echo. Dus ik begin nu opeens kriebels te krijgen en hoop op een prachtige kerst!
@bubblybaby goed zo meid! Niet over je heen laten lopen. @lorreke bah das mooi k*t dat zoiets in je iegen achterrtuin gebeurd. @rian leuk. kan niet wachten tot ik weer allemaal dingetjes en kleding kan gaan kopen. Ik was van T. Hoogzwanger in de nazomer/ herfst. En dit wordt een zomerkindje dus moet heel veel nieuw kopen. Oh wat vervelend. @flipske spannend echo! En super dat ie nog voor kerst is.
Bubbly : wat goed!! @buren : nee hij ging al sinds de zomer niet meer met hun om, en nu ineens zoeken hun contact en daar heeft de achterbuurjongen geen behoefte meer aan, en ze wouden zijn aandacht krijgen door dingen tegen zijn raam aan te gooien, en tsja onze achtertuin is open en daar hebben ze een steen uit los gemaakt en die gegooid. @flipske heerlijk nog voor de kerst @humava: oww wat erg vervelend zeg zou ik ook niet leuk vinden steeds te moeten shoppen
Weekend is hier goed hoor,, eindelijk vrij, morgenochtend alsnog wekker terwijl i kvrij ben, en dan dinsdag woensdag en donderdag weer werken, en dan eindelijk 3 dagen vrij heerlijk genieten Dus aardig druk weekend gehad hier, vanavond nog op visite
Ik ben gisteren wezen winkelen, want ik had toch echt een nieuwe winterjas nodig. Ik houd helemaal niet van winkelen en nu ging ik uitgerekend de drukste dag van het jaar winkelen Gelukkig was ik snel geslaagd en kwam helemaal doodmoe thuis Vandaag zit ik al de hele dag in de pyjama, heerlijk!!
@rderby oh lekker pyjama dag! @hier gewerkt vandaag morgen en dinsdag ook nog. MvM heeft me gebeld er komt morgen avond iemand langs.
@secretangel ik zit me net ineens af te vragen hoe het bij jou gaat wij hadden rond dezelfde tijd NOD dacht ik. Bij jou al menstruatie? Of gewoon een posi test? (Dat hoop ik natuurlijk).
Even snel een zwaai, want wat heb ik een koppijn en wat moet ik nog veel doen voor Kerst :'D xxxxliefs!
Het is echt rustig hier! 🌟💫🌟🎅🎅🎅🎁🎁🎁🎄🎄🎄Ik wil iedereen al heel fijne kerstdagen toewensen! 🎄🎄🎄🎁🎁🎁🎅🎅🎅🌟💫🌟
Ik denk dat mijn eitje er aan gaat komen.... Slijm begint kleveriger te worden kan er al een dun draadje met trekken en het lijkt wel of de testjes ook donkerder worden... Blijft lastig te zien met pco haha maar vorige keer hebben ze ook gewerkt dus ik vertrouw er wel op. Ik heb ook veel ovu pijn denk dat ze met geweld aan het rijpen zijn ofzo. Wij gaan dus lekker Pasen vieren ipv kerst hihi! Zou een mooi cadeau zijn een eitje met kerst! Iedereen hele fijne dagen geniet er lekker van!!!!!
Ah fijn Meissieee ik duim ook op snel RAAK voor jou! Ah eindelijk klaar met alle cadeautjes inpakken. Voor schoonfamilie en mn eigen familie. Ik zit onder de glitter, mijn rug doet zeer en ik ben moeee :'). Maar vanavond naar de VK yay. Ik denk dat ik nog wel even langspop op t forum morgen, maar voor t geval ik ook geen tijd meer heb: Fijne vruchtbare Feestdagen voor de niet-zwangeren en een Zweverig Kerstfeest voor de wel-zwangeren . Geniet ervan iedereen!!
Spannend meissie!! Ik hoop op Pasen ipv kerst voor jou . Oeh Bubbly, vanavond weer het hartje horen! Hihi! Je hebt btw al wel snel weer een afspraak! Ik vrijdag weer! .