september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@Meissie ik duim voor je! Tis je zo gegund. :)
    @bubblybaby leuk naar de vk!

Ik mag 9 januari voor het eerst naar de vk. Morgen bellen voor een echo!

Iedereen hele fijne kerstdagen!!!!

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Vanmiddag by grote boodschap ineens helder bloed verlies.
    En net by het plassen ook weer??
    Het is echt helder rood en geen ongi bloed zeg maar.maar nu wel steeds kramp in de onderbuik. . Ben bang dat mijn ongi er toch aankomt.
    Heb het alleen nooit zo helder dat bloed. Maar goed nu afwachten. Innesteling kan niet lijkt my want had vorige week zaterdag mijn ei en moet donderdag of zaterdag ongi worden. Pffff vooral irri ook nu ik krampjes krijg

3. Humava

Humava Niet meer actief

@lorreke spannend meid, Ik hoop voor je toch innesteling. Zou toch een mooi kerstkadootje zijn he!!

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ik duim voor innesteling!!!

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Thnx dames ik hoop ook zo maar is dat niet laat?? Gezien ik do of zaterdag ongi moet worden en de krampjes die ik nu heb.. Er zat 1 heel klein kloddertje by vanmiddag? De rest echt helder rood en " glad"

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Innesteling kan hoor :) begint meestal roze rood dacht ik... Maar wee verder nie veel van inmestling af.

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Maar ook met een klein kloddertje? ? En 3 dagen voor nod? Kan deze cyclus niet echt op aan gezien mijn ei ook veel later was dus daarom mijn nod zelf verschoven naar zaterdag ipv donderdag of ik heb deze ronde korte lf.. pfff laat het maar snel weekend zijn heb ik meer zekerheid. Maar eerst nog genieten van kerst :D

8. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Thanks for asking. Ik word inmiddels gek van de zenuwen. Nog geen menstruatie, maar zaterdag nog een witte test. Maar wel nog een hoge temp. Krampjes, steekjes, voelde eerst alsof ik ongesteld ging worden. Maar inmiddels voelt het anders ofzo.. (.)(.) zijn erug gevoelig. Nu hopen dat de test morgen wel streepjes geeft. *duim, duim*

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje, je maakt het spannend! Ik hoooooop het zo voor jullie... Hoe mooi zou de kerst dan zijn voor jullie!

Duim voor jullie!

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @bubbly, wat goed dat je (weer) voor jezelf hebt gekozen. Die die drie uur heb je inderdaad niks aan. Dan kun je beter kijken of je iets beters kunt vinden. Succes!
    Klinkt wel alsof je er echt werk van hebt gemaakt, foto in het clubje?

@flipske, morgen je echo, wat gaaf! Spannend?

@humava, hè wat vervelend dat je straks nieuwe spulletjes moet kopen, bah ;)
    En hoe was het met MvM?

@rian, hier een heel relaxed weekend gehad. Zondag ook een pyjamadag :) Vandaag lekker wezen shoppen en hele mooie laarzen van mijn schatje gekregen.

@rderby, fijn dat het zo goed lukte met je jas. Wat voor jas is het geworden?

@meisie, hoop dat je eitje snel komt, dan is ie er een stuk sneller dan de vorige keer hè. *duim, duim*

@lorreke, spannend! Zou zomaar kunnen hè? Ook voor jou draaien de duimen!

Hier vanavond heel snel, efficiënt en effectief boodschappen gedaan :) Morgen overdag wat kokkerellen en dan kerstavond vieren met mijn vader, (half)zusjes, broer en schoonzus.

11. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    En weer een witte test. Ik begrijp er echt niks meer van:(:(

12. Humava

Humava Niet meer actief

@secretangel ow wat frustrerend!!!! Bah vervelend die onzekerheid. MvM was goed duidelijke test. Ik mag 27 december beginnen.

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nou secretangel :/ das wel heel apart zeg...wanneer had je ongesteld moeten worden??

@lorreke echt met klodders weet ik niet....je maakt t spannend meis!!

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Fijn dat je zo'n mooie duidelijke test had Humava (jaloers) en je kunt snel beginnen zeg. Nog een leuk cadeautje gekregen?

@bagheera, ik had 16 december ongesteld moeten worden. Maar ik geloof dat er nu toch wat op gang gaat komen. :(

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nee he :( jammer!

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Oooohh nee Secretangel :(

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    @secret je houd ons wel in spanning hoop dat er snel 2 streepjes staan blijf voor je duimen

@bagheera geen dikke klodders hoor 1 hele kleine

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ff snel allemaal fijne feestdagen!
    Hier druk!
    Nog steeds aan het vloeien en ik denk niet dat het voor het nieuwe jaar gestopt is.
    Wilde vandaag wat leuks doen, maar ja jammer genoeg waait het te hard :(

Lees binnenkort bij.

XX

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wel irritant hooor... heb net een heel verhaal getypt, druk ik op verzenden valt mn internet uit en is mn bericht weg.

Oke opnieuw dan maar!
    ---

Secretangel wat een spanning!! Hou ons op de hoogte he :O!

Meijtje jeeetje nog steeds vloeien bah. Hoop echt voor je dat het snel ophoudt.. pff

Was heel leuk gisteren bij de VK :) alles was perfect (bloeduitslagen; ijzer, suiker, mn gewicht, bloeddruk etcetc) en het hartje van de baby was erg duidelijk en snel. Ze zegt dat ze denkt dat het een meisje is, maar niks kan garanderen :p nou we zijn benieuwd! We weten het over 3,5 week ongeveer :). Hihi. We gingen iig met een fijn gevoel weer naar huis.
    Ons huisje begint nu goed af te komen, dus we gaan zo nog even snel kijken voor rolgordijnen. Dan beetje opruimen en dan ga ik echt in de Kerstmodus en laat ik alles voor wat het is :). Vanavond uit eten en morgen gaan we richting Brabant tot 29 December. Wel eventjes lekker.

Heb je nog geduld Rian? Hihi ^^

20. Humava

Humava Niet meer actief

@secretangel ow nee! :(
    @meijtje tjonge meid dat gaat ook lang door zeg! Vervelend voor je. Ik hoop dat het snel over is.
    @bubblybaby fijn dat alles goed is met jullie beebje.:)
    @hier echo gepland voor 17 januari!!!!!! Heb zo veel zin erin.:D:D Eerst kreeg ik de voicemail dat ik kon bellen voor een afspraak tussen 10 en 11 maar ze belde terug en had weer mijn voicemail ingesproken dat ik gewoon vanmiddag nog kon bellen voor een afspraak. Was al helemaal aan het balen dat ik moest wachten tot na kerst. Maar toch nog goed gekomen.

Deel Deze Pagina