september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames,

Even snel een berichtje om jullie allemaal een hele fijne kerst te wensen!:)

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @humva oow leuk!! 17 januari al!! Of nou ja voor jou zal t te lang duren haha

@lorreke ik hoop dat t bij innesteling hoort *draait duimen*

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ja het lijkt heel ver weg nog maar het is idd best snel. Al over 3 weken. Gelukkig is dit een lekker drukke tijd dan gaat de tijd snel!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Thnx ik hoop ook dat het innesteling is, maar nog steeds krampjes, helaas afwachten officieel donderdag/zaterdag NOD
    ik wacht rustig af

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Nou dat rustig afwachten is een ramp :(
    Pffff loop mezelf helemaal gek te maken,, vooral omdat ik nooit eerder een veeg helder bloed heb gehad tussendoor,,
    Testdrang begint nu wel heel erg op te zetten, alleen durf ik nog niet te testen gezien het officieel mijn NOD nog niet is,
    Maar nu denk ik steeds, wauw wat zou mooier zijn dan een posi test op 2e kerstdag,,Maar ben zo bang om toch ongi te worden:( pfffff hekel aan het wachtbankje hihi.:)
    Sorry moest het even kwijt

6. Humava

Humava Niet meer actief

Kan het me voorstellen meid. Dan duren de dagen zooo lang. Maar ik duim iig heel hard voor je.

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Thnx !!
    gelukkig morgen en overmorgen werken, wel tot 11 uur ongeveer dus optid weer thuis en dan begint het weer van voor af aan ben ik bang hihi...
    Gelukkig donderdag lekker gourmetten met cadeaus dus die dag is wel zo vorobij,
    Voor morgenmiddag alleen nog niets gepland,
    Wat ben je er onbewust dan ook eigenlijk veel mee bezig

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik snap t helemaal.het is ook er lastig en frustrerend soms...maar je gaat 2e kerstdag niet testen??

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Nou weet ik nog niet ik moet werken en v dan moet ik vroeg testen en wil graag samen testen. En vorige keer was Ik ook 2 dagen later. Dus denk dat ik zondag ga testen als ongi er nog niet is :)
    Als ik zolang kan wachten natuurlijk. Krampjes blijven dus zelf het gevoel dat ik wel ongi ga worden

10. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Ha meiden, even snel voor het slapengaan, erg druk hier. Ik wil jullie hele fijne dagen wensen en dat diegene op het wachtbankje maar snel duidelijkheid mogen krijgen.

11. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hele fijne dagen! Hier net een leuke en gezellige kerstavond achter de rug. Ik denk dat mijn ongesteldheid morgen wel echt door zal breken. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Fijn dat je de 17e al kan Humava, leuk!

En Lorreke, dat wachten is slopend hè.... Ik hoop dat je er een beetje doorheen komt met alle leuke dingen.

Meijtje wat vervelend dat je nog steeds vloeit, 'mag/hoort' dat? Ik hoop voor je dat het nu snel over is. En wat waaide het inderdaad hard hè? Dacht vannacht echt bijna dat het huis weg zou waaien.

Zo ik ga lekker slapen. Trusten!

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Dames! Allereerst, Merry Christmas!! Hoop op fijne dagen voor jullie.

@Meijtje, jeetje dat gaat echt lang door... vervelend :(.

@ bubbly, mijn geduld is bijna op!! Haha. Over 2 dagen vk, over 3 dagen geslachtsbepaling.... whaaaaa. Deze dagen vliegen gelukkig wel voorbij, haha.

Gisteravond lekker gegourmet met vrienden. Was gezellig. Had alleen zooooo'n buikpijn op een gegeven moment. Lag helemaal krom. Toen ik thuis was nog ff de angelsound gebruikt, en daar was het locomotiefje weer! :). Toch een geruststelling. Denk dat het nn darmen waren. Die hebben er op het moment nogal wat moeite mee.

Oooohh en vannacht zo naar gedroomd!!! Ik ging een kampvuur maken, had ik een hele grote bosbrand veroorzaakt! Moest ik voor 22 jaar de gevangenis in! En ik was zwanger! :zou mn kind nooit kunnen zien opgroeien. Oooh was echt naar. En het was zo realistisch. Was blij dat ik wakker werd!!

(Heel vreemd, haha!)

Zoo, mn ouders komen straks brunchen, vanmiddag naar mn schoonouders!

Fijne dag!

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Merry Christmas allemaal!!!

@meijtje jeetje dat vloeien gaat ook lang door zeg, is dat normaal??

@lorreke hm dan snap ik dat je nog niet gaat testen 2e kerstdag..ik zou dan ook nog eventjes wachten..

@secret; zie dat je temp nu ook gedaald is :(

@rian: nog 2 dagen dan zie je je kleintje weer!! Heerlijk lijkt me dat. Maar wat een nare dromen zeg :( gelukkig is het maar een droom ;)

Wij gaan straks naar mijn schoonouders....wordt vast gezellig. Fijne dag allemaal!!

14. Humava

Humava Niet meer actief

Fijne eerste en tweede gourmetdag!!!;)

@rian oh ja als je zwanger bent kan je de meest rare dingen dromen. Spannend bijna geslachtsbepaling.:)
    @secretangel ohw wat balen dat je menstruatie er aan komt waarschijnlijk.
    @hier straks naar mn schoonouders lekker gournetten. :) elk jaar gaan we gourmetten daar. Maar dat is toch wel gezellig altijd.
    Morgen naar mn moeder en daar gaan we thais eten. Lekkerrrrr.:)

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    zoo heb weer gewerkt ;) ahd maar korte dienst van 7.30 tm 10.00 uur...
    Morgen heb ik van 7.30 tm 10.45.. en daana naar schoonvader gourmetten :D
    Vandaag verder niets op de planning :D we zien wel hoe de dag loopt ;)

Heel veel plezier verder allemaal :D

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vandaag een hele gezellige dag met familie gehad. 's Avonds lekker gaan gourmetten en daarna ouderwets mens-erger-je-niet gespeeld. Erg gelachen :)

Vandaag nog niet echt veel last gehad van mijn menstruatie. Twijfel nog een beetje of ik dit nog als spotting tel, want het stelt nog niet veel voor. Morgen wordt de schade vast ingehaald ;)

Hopelijk hadden jullie ook een fijne dag. Nu lekker mijn bedje in. Ben benieuwd of je gaat testen Lorreke. Ik duim voor je!

17. Humava

Humava Niet meer actief

@lorreke al getest??? Ben benieuwd...
    @secretangel is bij jou je ongi al doorgebroken??

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden

Goedemorgen!

Gister deze (de donkerste) ovu testen gedaan. Alleen toen heb ik ze niet als positief beschouwt. Vanmorgen zag ik ze weer en toen waren ze zo.

De andere zijn ter vergelijking van hoe ze eerder waren. Wat denken jullie er van?
    Bekijk bijlage 367642

19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Goedemorgen op deze mooie 2e kerstdag!

Allemaal genoten van de 1e? Ikke wel!
    Familie van vl beetje overdreven..; ohh waar wil je zitten, bij elk kuchje, gaat het wel? Pak wel goed je rust he?
    Bleeeegh... Haha!!

Gister van vl die mooie zwangerschapsketting gekregen <3, en een super gave portemonnee.

Oh t ontbijt staat klaaaarrr....

Fijne dag!

20. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @meissie, die 2e van boven is volgens mij genoeg positief! :)

Fijne kerst nog allemaal!!

Deel Deze Pagina