Goedemorgen allemaal, Allemaal genoten gisteren?? Ik wel. heerlijke dag gehad. Cadeautjes gedaan en van vl een kleine tablet gekregen, echt superlief. Ook een beetje eigenbelang zei hij, want ik pikte die van hem altijd haha. @rian hetwas vast lief bedoelt, maar wel beetje overdreven idd @meissie ik zou toch zeggen dat diegene van gisteren positief zijn. Heb je het gezellig gemaakt? @lorreke nog getest??
Ik vraag me af of ik ze als positief mag beschouwen omdat ze ver na de afleestijd zo zijn geworden denk ik
@ meissie : hij is positief, maar buiten de afleestijd ? dus ben bang dat je ze dan niet goed mag beschouwen, vandaag of morgen nog even weer testen! hoop het zo voor je!! Hier alweer vrij, heerlijk!! Nee nog niet getest,, krijg steeds meer gevoel dat ongi komt, dus ga pas zondag testen als het er nog niet is.. Gister niet veel bijzonders gedaan, Straks naar schoonvader lekker gourmetten en cadeautjes Fijne dag allemaal!!
@rian idd lief bedoeld maar wel een beetje overdreven. Ze bedoelen het goed. Is het het eerste klein kind van je schoonouders? @meissie de 2e van boven is mooi donker. Maar als ie pas zo is geworden na afleestijd weet ik niet of je het nog als positieve test mag beschouwen. @lorreke je houd ons wel lang in spanning hoor!
Ik beschouw hem dan ook maar niet helemaal als positief maar wel dat er iets aan zit te komen. Ik hou mijn temp in de gaten en we seksen vrolijk verder.... Wel lief van ze Rian maar idd wel een beetje overdreven je bent zwanger niet ziek hihi....
Net getest,, natuurlijk negatief VL zei al wanneer moet je ongi worden ik officieel vandaag maar ei was 2 dagen later dus denk dat ik weekend ongi ben,, hij zo dus er is een kans dat je zwanger bent, hij keihard duimen, hij zo ga testen dan, dus net getest 10 min terug en die was witter dan wit Hou ook nog steeds mijn krampjes dus ben bang dat ik weekend ongi ga worden
Hoe ziet jouw ovulatietest er vandaag uit meissie? Aan je temp te zien was diegene van van de week niet positief helaas
Weer niet positief temp net aangepast hij was heel laag. Paar uur later hoger. Had hem twee keer moeten doen vanmorgen vroeg... Ik test vanmiddag nog een keer.
Zooo, alles was goed! . Hartje weer gehoord <3. Morgen de geslachtsbepaling, hoop zo dat ze t kan zien en dat ik niet te vroeg ben! Spannend!
thnx dames!! door blijven duimen hoor,, nog geen bloed hier Rian : oehh spannend!! hoop dat het morgen te zien is Meissie : balen zeg
Ik blijf mijn testjes toch raar vinden. Hoe kan het dat twee verschillende testen met de zelfde urine zo donker/positief worden? Ook na zo'n tijd. De rest van de testen doet dat niet. Kan nog steeds ook met temp. Posi ovu test twee dagen geleden, temp DIP dan morgen stijging dus vandaag eisprong? Of ben ik nu heel erg positief ingesteld
@meissie : ik heb geen idee kan best zijn dat je je ei hebt maar ik durf het echt niet te zeggen Ik hoop dat je snel je ei vind!