september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Spannend meissie!!!! Wel beter dat je ongi al over is heb je daar geen last van op je trouwdag en de dagen erna.

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Even snel terug gelezen; het is allemaal zo herkenbaar die spanning!!! Ik heb t nu nog, ondanks bruinverlies...begin nu ineens te denken had ik dit normaal ook?? Gek dat ik dat ineens niet meer weer haha. Ik ga morgenochtend gewoon testen....aaaah!!!! Enne (weet niet meer wie t zei) ik zou ook jaloers zijn als ik niet zwanger ben, en een ander blijkt t wel te zijn haha maaarrrrr ik gun het iedereen!!!

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Spannend Bagheera!! Ben heel benieuwd! Hopelijk komen hier gauw veel positieve testen! :)

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @meissie ja het komt nu heel dicht bij, wacht maar tot de nacht voor het zover is, dan voel je het echt wel :D Spannend! Hopelijk gaat het precies zoals je bedacht hebt!

@Ananas zelfs op vakantie gaan werkt niet! Ben nu 4 weken in Gran Canaria, maar de paar dagen ben ik er echt te veel mee bezig. Testen heeft geen zin die geeft toch positief, dus daar baal ik helemaal van :( Ik moet nog zoveel langer wachten, of in ene ongesteld worden, dan ga ik mijn 1e ronde echt in na de curettage. Tot nu toe altijd na 1 ronde raak geweest ;) En als ik uitga van 39 dagen net als afgelopen keer dan moet ik 7 oktober ongesteld worden.
    tussendoor wel rond de 31/32 dagen gezeten zonder pil en toen we nog niet voor de 2e gingen. 1x 22 dagen en een keer 43 dagen. Zucht

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bagheera3 Wat spannend. Ik snap wel dat je wat jaloers bent dan, al denk ik dat ik het meer zou benijden. Ik had nu richting 14 weken zwanger moeten zijn, maar het is niet zo. Nu ben ik al weer 4 weken leeg, hopend op een volgende zwangerschap.
    Ik voel me nu gewoon niet compleet. Erg moeilijk uit te leggen. Als andere wel zwanger zijn, dan gun ik het iedereen van harte, want het is prachtig!! (ondanks alle ongemakken is een baby van binnen voelen bewegen wonderlijk)

6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Alhoewel vakantie toch niet heel verkeerd klinkt nu!;)
    Pff, wat lastig zeg.. Ik hoop ook gewoon cyclus van 28 dagen te hebben of gewoon helemaal niet ongesteld te worden natuurlijk! Er zit niks anders op dan wachten en de tijd maar n beetje vol te maken!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    misschien kan ik er van het weekend wel een test tegenaan gooien. Als het negatief is, dan is de volgende positieve test een echte zwangerschap. Maar als die positief test, dan doen ze er niets aan tot een week of 6 a 9. Dan kan ik bloedtesten krijgen om te kijken of het hormoon stijgt, maar ja ligt net aan wel HA of gyn ik tref.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @ananas dat is zeker niet verkeerd, maar na 4 weken terug komen... daar zie ik wel tegenop. Haha dat vieze natte weer. Maar ja onze bazen blijven niet door betalen :)

9. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Iemand vroeg of het uitmaakt of je elke dag of juist om de dag moet klussen, en waarom dan:

De meest recente wetenschappelijke onderzoeken tonen aan dat de sperma kwaliteit van de gemiddelde man ietsjes beter wordt als er elke dag een zaadlozing plaats vind. Dit omdat er dan minder oxidatie van de zaadcellen plaats vind (krijgt minder lang de kans ervoor). Maarrrrrrrr, er worden geen verschillen gevonden in de "snelheid" waarmee vrouwen zwanger worden: vrouwen worden net zo snel zwanger van elke dag seks hebben, als van om de dag seks hebben. De kwaliteit van het sperma gaat pas flink achteruit wanneer er meer dan 3x per dag, elke dag, een zaadlozing plaats vind. Én wanneer er meer dan 10 dagen lang geen zaadlozing heeft plaats gevonden.
    Oftewel: het maakt geen reet uit of je nou elke dag seks hebt, of om de dag. De kansen om zwanger te raken zijn hetzelfde :cool:

10. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Hier hoop ik nog steeds dat mijn roze/bruine afscheiding een innesteling is, en niet de bekende aankondiging van mijn ongi van volgende week. Maar ik denk echt dat mijn ongi eraan komt. Ik heb namelijk op 2/3dpo vreemde en onbekende krampen en steken gehad, die enigszins aanhielden tot 8 dpo. Sinds 2 dagen voel ik echter niks onbekends meer, en nu dus juist wél albekende krampjes met bruinverlies. Ook voelde ik mij 2-8dpo best zwanger, maar dat gevoel is nu zo goed als weg... :( Eigenlijk wilde ik morgen al een testje wagen (is dan 10dpo), maar ik denk dat ik dat maar laat. Ik ga er vanuit dat ik gewoon komende maandag of dinsdag ongi ga worden, dus vind het een beetje zonde van zo'n testje. Mocht ik dan toch niet ongi zijn, dan waag ik alsnog een testje, maar voor nu wacht ik het maar gewoon af... *diepe zucht*

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Spannend spannend spannend! Bagheera, laat het ons gelijk weten he :D! Ik denk dat het best wel eens zou kunnen hoor! ^^

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @meijtje dat is inderdaad wel heftig zeg poeh. Snap dat het dan eerder benijden is dan jaloers zijn...

Nou de test..tja...ik lijk een heeeeeel licht streepje te zien, of gewoon helemaal niets. Denk eerder het laatste en dat ik het eerste wil zien. Maar goed...ongi nog steeds niet doorgezet...dus ik weet t ff niet meer. Zou fijn zijn dat ik of een positieve test krijg, of gewoon ongi wordt. Dan weten we waar we aan toe zijn...mijn Vl. Vind t ook maar al te spannend.

Edit; na nog een keer kijken met goed licht: hartstikke negatief...

13. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Echt waar :( ? Laat anders zien!
    En anders, als je ongi niet doorzet, probeer je het overmorgen toch nog een keer :)? Ik duim nog steeds voor je hoor!!

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jaa zien!! En idd.. Gewoon nog een keer testen als je ongi er nog niet is!!

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hmm ik voeg hem wel toe, maar hij is hartstikke negatief. Zit eraan te denken om testen van matcare te bestellen, die zijn toch gevoeliger. Wat is dit stom zeg! Blegh (sorry, moet nie zo zeuren, zijn mensen die veeeeel langer bezig zijn)

Ps. het is een k2v5.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      4
  16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja dies idd negatief :(
    Maar het kan nog!!

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    He balen zeg! Hoopte echt voor je dat ie positief zou zijn! Maar idd; misschien overmorgen nog een keer proberen?

Ik heb ook de neiging om te testen, maar ben nog veelste vroeg!
    Toen ik gisteravond naar bed ging, voelde ik me weer helemaal goed! Gelukkig! Vanochtend weer even lekker gesport..
    Merk wel dat m'n linkerborst gevoelig is, vooral m'n tepel doet zeer!
    Pff, ik let er gewoon veelste veel op!

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik blijf t gewoon maar afwachten, meer kan ik toch niet. Hmm ik zou inderdaad nog even wachten ananas13, hoe moeilijk ook ;)

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja die testdrang he?! Potverdikkie :D word je toch niet goed van?!

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    De test ligt al klaar haha! En ik had nog zo gezegd dat ik er niet veel mee bezig zou zijn!;)
    Ik denk nog steeds dat het niet raak kan zijn, maar je weet maar nooit! Helemaal met de dingen die ik voel!
    Nog een week!

Deel Deze Pagina