september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    @meissie!! wat fijn!! en wat goed dat jullie het hebben bijgelegd :D

@gizmo, lijkt me niet echt ?? had de week voor mijn korte ongi al een veeg bloed, en toch de 30e ongi geworden voor 3 daagjes.. dan zou het wel een hele late innesteling zijn ???

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi dames..

Allereerst voor iedereen een gelukkig 2014 gewenst.
    Ik denk dat t me eens meezit...
    Zit drie dagen voor vermoedelijke nod en kreeg vanmorgen plots enorme testdrang.
    Heb niet echt kwaaljtes maar wel zoals de eerste keer af en toe maagzuur. Verder voel ik me mentaal zwanger maar dat is voor mij natuurlijk geen zekerheid.
    Ik heb een test gedaan van kruidvat, Na 4 min gaan kijken en er staat een kichte streep! Je moet niet turen maar ze is ook niet heel dik.. :O :O :O

De cb digital gedaan, eigenlijk te vroeg want die zegt nog niet zwanger.
    Dit is omdat er nig niet genoeg hcg is neem ik aan?
    Ik ga nog ff afwachten tot maandag en de dagen erna, maandag nog eens testen.
    Wil me nog geen te grote hoop geven. Al staat er nu een streep er kan nog vanalles gebeuren dus nog even realistisch blijven.
    Ging eigenlijk testen met de gedachte dat het tich negatief ging zijn en ben alleen thuis... Vriend al gbeld die zegt ook nog tegen niemand zeggen en gewoon afwachten :)

Maar wou het hier toch even zeggen, moest het ff kwijt!

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
  4. Humava

Humava Niet meer actief

Jaaaa ik zie ook een licht streepje!! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    In club staat een duidelijkere

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Eh dan zeg ik nog eens iets leuks en is er niemand haha!

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oh humava had je reactie nie gezien! Dankje!

Bij mijn vorige zwangerschap had ik 1 dag voor posi test maar die steeep zag je nie op foto. Maar ik heb gelezen dat kruidvat 2 voor 5 bij 8hcg ak positief test en cb bij 25 dus dat verklaart het.
    Heb ook gelezen dat kruidvat vaak vals positief test? Maar kan dat? Want mss is het gewoon dat je vroeg posi test maat alsnog ongesteld wordt omdat het vroeg fout is gelopen.
    Vals positief kan toch niet, als je geen bijzondere dingen hebt die het kunnen beinvloeden?

Wat ik wel van kwaaltjes heb
    Enorm emotioneel
    Borsten iets gevoelig, kan er niet op liggen maar de pijn is niet echt heel hard. Tepels wel nog gevoelig.
    Af en toe maagzuur
    Obstipatie

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend tine!!! Voorzichtig gefeliciteerd!

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    He Tine,

Leuk je weer te zien hier! Enne, helemaal met die foto! Ik zie m ook!
    Voorzichtig gefeliciteerd!! :).

10. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Voorzichtig gefeliciteerd! Ik vraag me ook af in hoeverre vals positief kan...maar ze hebben het dan over een voorgedrukt streepje wat je dan ziet. Vooral bij die nieuwe k2v5. Wat idd ook kan is dat je positief test, maar wel ongesteld wordt, wat gebeurde bij meissie.

Maaarrrr dat gaat bij jou nie gebeuren ;)! Deze wordt duidelijker en een plakkertje!

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja maar dat voorgedrukt streepje ziet dan eerder grijs en wordt niet echt roze. En dat is dan volgens mij ook heeeeel licht dat je dat maar ziet. Het voorgedrukt streepje kleurt alleen als je zwanger bent en anders blijft het gewoon wit. Maar inderdaad zo zou je ook vals posi kunnen testen, maar mijn streepje is roze en heb nog nooit een streepje gezien op deze testen... En inderdaad kan nog fout lopen, daar ben ik heel realistisch over. Maar maandag nog eens testen! :p

Ik heb er een goed gevoel bij, jeej! :D

Dankje bagheera! Heb deze keer ook niks van zorgen, alleen dat ik bij de trouw van mijn broer hoogzwanger ben maarja, dat nemen we er maar bij hihi
    Zoals ik al had gesegd ging ik wat afstand nemen en met de feestdagen was dat ideaal, drukke tijd, heeft me goed gedaan! No stress!

Dus aanrader voor iedereen :) maar is niet altijd simpel!

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb trouwens ook allemaal bultjes, puistjes in mijn gezicht. Eerste keer dat het zo veel is! :p
    En het lijkt net, al enkele dagen, dat mijn buikspieren pijn doen. Herkent iemand dit?

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Helaas heeft t niet bezig zijn met forum, testen ed bij mij niet geholpen ;) maar ik denk dat er bij ons meer aan de hand is....gewoon gevoel..

Ik geloof dat rderby daar ook last van had..

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja want jij bent ook redelijk rustig in alles he?
    Kan natuurlijk, zou wel echt erg zijn.. :(

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ja ik doe eigenlijk niets meer..om er niet teveel mee bezig te zijn, en dat ben ik dan ook niet.
    Maar het helpt niet..ik weet het, het duur gemiddeld 1 jaar voordat je zwanger raakt..maar weet niet, mijn gevoel zegt dat er iets bij 1 van ons niet goed zit.
    14 januari weer kaartlegging, wie weet komt daar wat uit...

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Ohh tine :D wat fijn!!!! voorzichtig gefeliciteerd!!! hoop het zo voor je!!!! dat zou een super begin van het nieuwe jaar zijn!!!
    duimen blijven draaien!! :D

17. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tine, heb ook erg last van puistjes, van die dikke knoeperts :p
    Gelukkig niet zoveel in m'n gezicht, meer in m'n nek/hals.

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja inderdaad mooi begin!! Dankje lorreke.
    Ja ik heb mini puistjes in mijn gezicht :p
    Maar loop ook echt al dagen te blozen en vorige maand had ik maar weinig kleur!

19. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja bagheera, hoeft niet altijd iets mis te zijn. Mijn zus is zes maanden bezig geweest waarvan enkele met teveel stress. Maar snap wel dat je dat denkt.... Skut!

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    2014 geeft alleen maar plakkertjes!!!

Gister einde van de middag uurtje of vijf dus een positieve ovu test gehad. Een paar uur daar voor nog met niet. Cb was toen ook nog negatief. Zoals ik toen ook liet zien.

Ik dacht vanmorgen laat ik er nog een doen. Nou die van z&k kleurde heeeel snel. Dus dan doe ik altijd nog een cb digitaal om het zeker te weten ivm met de pco die altijd streepjes geeft....:x

Dit is het resultaat de bovenste twee zijn van vanochtend en de onderste z&k van gister middag.
    Wanneer springt nou mijn ei dan?
    Bekijk bijlage 369007

Gister avond geklust wanneer nu weer? Kan het vanavond of is dat dan slecht voor het zaad?

Deel Deze Pagina