Het grappige is. Ik baal er niet van. Vakantie gran canaria zijn we weer aan het uitzoeken, kleine meid wordt steeds leuker en begin ik eindelijk intens van te genieten. En er is een soort rust gevallen in huis. We wilden het zo graag en na 2x 10 weken zwanger (ondanks de kleintjes niet zo groot zijn geworden) is mn lichaam en geest er wel ff klaar mee. Ben nu bij een ander team begonnen en het confronteren valt reuze mee. Krijg alleen een punthoofd van dat bloed en na 4 weken wel weer gegrepen naar tampon anders ga ik kapot van onder pffff. Heel raar misschien maar het is goed en anders blijft het bij 1 als ik geen 2e mag krijgen. Ik ben niet van plan om te wikken en te wurgen en jaren door troosteloze perioden heen te gaan. We proberen het en lukt het lukt het, lukt het niet dan weet ik niet of ik het nog wil proberen. Mijn lichaam is eindelijk weer op de rit en ons leven ook, waarom weer overhoop gooien. Kan dat het mis gaat is nu 1op 3 ipv 1 op 4 en wordt elke keer groter. Ik merk aan mezelf dat ik er steeds minder behoefte aan heb. Al is mn wens zo groot, soms moet je wensen laten varen. Na een maand onafgebroken vloeien is het wel leuk geweest.
Knap van je Meijtje, echt. Wel goed dat je er zo over denkt, en daar heb ik alleen maar respect voor. Geniet lekker van je kleine meid, en van de kleine dingen in het leven. Ik hoop ook dat het vloeien snel over is, na 4 weken mag dat wel een keer. Ik had nog een vraagje...is het ''normaal'' dat bij de ene cyclus (bij mij als ei aan de rechterkant moet springen) langer duurt dan een cyclus wanneer het ei aan de andere kant moet springen??
@meijtje : wat een knappe woorden zeg!! diep respect ervoor!!! maar ik blijf voor jullie hopen dat het wel lukt!! Je hoort het idd vaak dat als je ergens anders mee bezig bent dat het dan vaak wel lukt, geld natuurlijk niet voor iedereen, maar ik hoop het voor jullie!
@meijtje mooie woorden! Zoals jij erover denk doe ik het ook. Vl en ik hebben ook altijd gezegd als ons een kindje gegunt is is dat geweldig maar we gaan niet de mmm in. Het geluk moet met je zijn vinden wij. Ik hoop voor jou dat het vloeien snel over is en je toch nog een kindje mag krijgen. @bagheera heb geen idee hoe dat zit.
Dag meissies ik ben weer terug van weggeweest ik had ff een time out nodig... allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar ik hoop dat 2014 ons allemaal het mooiste zal geven waar we zo naar verlangen Zo en nu ik dat gezegd heb ga ik maar eens ff flink terug lezen...
Ik kan nu wel echt zeggen dat ik zwanger ben! Mijn test vanochtend was duidelijk, streep stond er binnen twee minuten!!!! Duidelijk donkerder dan de vorige maar nog niet heel donker! Maar is nrml toch, aangezien ik nog een dag voor nod zit?
Lorreke @ gaat goed hoor meis bedankt voor je interesse ik heb het heel erg druk gehad met werk en ook prive het was gewoon ff een drukke tijd en ik was zoveel bezig met het zwanger worden dat ik er even afstand van moest nemen. Tine @ gefeliciteerd meis een streep is een streep wat fijn voor je
Nogmaals gefeliciteerd Tine!! Hier heb ik gisteren een hele wisselvallige dag gehad. Het begon heel erg leuk, met meubels ophalen. En toen kreeg ik een berichtje van mijn moeder dat we afscheid moesten gaan nemen van mijn oom (46 jaar).. Die is 2-3weken geleden ziek geworden, heel erg. Lang verhaal.. Maar nu zijn ze er eindelijk achter wat er aan de hand is sinds een paar dagen: alvleesklierkanker met uitzaaiiing in milt en lever. Miltinfart ook daardoor en darmen hebben al helemaal stilgestaan. Gaat echt heel slecht en hij hangt aan een draadje. Heel ver stadium dus. Was zo zwaar gisteren. Mijn neefjes en nichtje helemaal gebroken (22, 15 en 13 jaar...) mijn tante natuurlijk ook. Oom had veel moeite met praten, maar wilde alles weten over de baby en vind het zo leuk allemaal. En toen zei hij (met veel moeite) "eentje dood en een nieuwe erbij zo is het leven" .. pff slikken. Vandaag komen er nog wat laatste mensen afscheid nemen, nu het nog kan. Hij ligt verder plat van de morfine en valium, maar als de mensen komen verminderen ze de dosis zodat hij nog een beeetje kan communiceren.. maar dan heeft hij wel heel veel pijn.. Sorry voor dit zware onderwerp tussendoor..
Jeeetje Bubbly wat heftig.... Veel sterkte voor jou en je familie.. Wat moet het erg zijn om je man, vader te moeten missen op zo'n jonge leeftijd... Bah.. Helemaal kippenvel heb ik er van.. Veel sterkte... Knuffel!
Dankjulliewel. Het kan zo raar lopen allemaal. Hij is normaal zo levendig en een grappenmaker en dan ligt hij er ineens zo bij. Maar ben heel blij met mijn lieve familie, samen zijn is fijn. Vandaag ga ik gewoon verder in het huis en me focussen op leuke dingen, zoveel verdriet kan ook niet goed zijn voor baby - dus ik probeer het vandaag even van me af te zetten voor zover het kan. Maargoed, hoe voelen de zwangeren zich vandaag ? Tine, dringt het al tot je door?? En de niet-zwangeren? Gaan er deze maand nog meer op roze ?
Ja mijn streep vandaag is echt dikker dan eergisteren dus goed gestegen! Voel me super en beter dan vorige keer. Dringt verrassend veel sneller door!!! Ben super enthousiast jeeej Ben moe, borsten doen beetje pijn maar verder voel ik me goe!