september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hahaha ja dat zou zeker leuk zijn! Maar je hoort de bewegingen wel he met de angelsound... Hihi zo leuk. Alsof t heel hard waait! Ik heb een heel druk ventje in m'n buik!! Wil hem zo graag voelen! Placenta ligt aan de voorkant :(

2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hihi! Dromen zijn er om uit te komen! :)

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahww, ja de mijne ligt achter!
    Ik hoor idd heel duidelijk plopjes en zoefjes met de Angelsounds :p geweldig. En ik moet m steeds verschuiven, omdattie soms nogal actief is en van de ene naar de andere kant stuitert xD ... ojee hoe moet dat straks :p
    Probeer niet elke dag te luisteren, maar ik vind hem meestal zo snel dat ik hem er gewoon eventjes op houd (nog geen 30 seconden) gewoon om eventjes 'contact te maken' zegmaar. Vind het heerlijk <3 en dan weet ik ook waar die zit zodat ik me er weer een goed beeld van kan maken in mn hoofd. ^^

Is het al 18 januari :') ?

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Het is 5 januari :D.
    Ja ik doe het ook niet elke dag. Hij is wel moeilijker te vinden dan in het begin! Helemaal omdat ik het een paar dagen niet heb gedaan. Moet je op een hele andere plek zoeken. En meneertje kan ook niet stil blijven zitten ;)

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Onze kerstboom is weg! *huil*, zo kaal ineens!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Wat grappig die dromen! Ik heb er (nog) geen last van. Voel me vandaag wel beroerd bah. Lig nu in bed en ga zo ff lekker slapen.

Als ik een goede echo heb 17 januari ga ik ook zo'n Angel sound bestellen lijkt me echt onwijs gaaf!

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Jaaa ik vind het altijd zo verdrietig! Weg leuke versiering, weg feestelijkheid; terug naar het normale leven :')... weer een jaar wachten.

Ahw Humava, moet je echt doen!! :)
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt!

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Maaaaarrr.. Aankomende kerst met baby <3

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ooh bah.. Lekker even slapen! En op tijd wat eten elke keer!

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Dat dan weer wellll :D :D :D

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Lucky bastards ;) (stiekem beetje jaloers ;))

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Sorry :).. Jij straks ook hoor!! Ik gun het de rest ook zoooo <3

13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Sorrrryyyy.... Maaaaar ik heb het gevoel dat dit een heel vruchtbaar jaar word!!:D

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wat heerlijk om al jullie verhalen te lezen, maar net als Bagheera word ik er af en toe eventjes jaloers van. Hopelijk kunnen we snel allemaal aanschuiven. Die dromen zijn wel echt grappig. Al kunnen ze soms ook wel erg eng zijn heb ik begrepen.

@Meijtje, wat kun jij dingen toch ontzettend mooi verwoorden. Ik heb echt bewondering voor hoe je er tegenaan kijkt. Ik hoop dat een tweede kindje jullie gegund is. Fijn dat je nu steeds meer kunt genieten van je kleine meid. Gaat het slapen inmiddels wat beter?

@Tine, wauw wat fijn dat je weer zo'n mooie test hebt, gefeliciteerd. En gelukkig voel je je nu ook beter.

@Bubblybaby, wat liggen leven en dood dan dicht bij elkaar hè? Heel veel sterkte de komende tijd. Wat moet het moeilijk zijn voor het gezin en natuurijk de rest van de familie. Goed dat je zelf ook weer even afleiding zoekt. Je kunt er, helaas, niets aan veranderen. En geen sorry zeggen hoor! We zijn hier voor de leuke, maar zeker ook voor de minder leuke dingen. Gewoon lekker van je afschrijven dus. En ik ben nog nooit zwanger geweest, dus met je vraag kan ik je niet helpen. Maar ik zou inderdaad lekker rustig aan doen en anders van de week even de vk bellen. Daar zijn ze voor, toch?

@Bagheera, wat onwijs lief van je vriend! Wat zijn het voor supplementen dan? En wat doen ze? Wel grappig hè, dat die mannen er stiekem vaak toch meer mee bezig zijn dan wij denken. Geen idee hoe dat zit met cyclussen en of de ene kant langer kan duren. Ik snap bij mij ook niet helemaal waarom mijn cyclussen zo oplopen. Hopelijk dit keer weer een kortere.

@Mami, fijn dat je er weer bent. Zo'n time out kan ik me wel voorstellen. Nu er weer vol goede moed voor gaan?

@Humava, hopelijk helpt het slapen en voel je je straks weer wat beter!

Hier hoefde geen kerstboom opgeruimd te worden, we hadden geen zin om hem op te zetten dit jaar. Dus wij zijn snel klaar ;) De vakantie zit er helaas bijna op, dus nu nog even wat huishoudelijke dingen doen. Net een brood gebakken (gluten en suikervrij) ben benieuwd hoe het gaat worden. Straks ook maar weer eens met ovulatietesten beginnen. Dit keer die van de Action gekocht, ben benieuwd hoe snel ik daar iets mee zal zien.

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oh wat goed! Ik probeer ook nog zoveel mogelijk glutenvrij te eten; is nu wat moeilijker sinds zwangerschap :p ... maar merk dat ik minder last heb van mn gluten en lactose intolerantie sinds ik zwanger ben xD..

bagheera wat was het dat je vriend besteld heeft? ^^ J slikte 3x per dag tarwekiemolie capsules. Wij dachten ook alle beetjes helpen :p

16. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Mommyowl heeft daar een keer iets over gezegd dat misschien aan de ene kant het eitje beter rijpt ofzo. Weet het niet meer precies. Ze dacht toen dat ik ene kant wel een eisprong had en andere kant niet op dat mijn cyclussen zo afwisselden.

Ik wil ook wel dat het de 18de is. Ik ga er een beetje vanuit dat dat mijn nod is... Wss hou ik dat toch niet vol maar goed je hebt iets om naar toe te leven. En het wachtbankje is toch vele malen korter bij mij dan de aanloop naar mijn ei haha!

Met een beetje mazzel hebben we allemaal een baby met kerst.... Al dan niet in onze buiken!

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik ga vanaaf uit eten. Misschien eisprong gehad, mag ik nog carpaccio?

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    even snel berichtje, ik lees vanavond alles terug ;)

@bubblybaby en Rian; geen sorry!!! gekkies, vind het heerlijk om te lezen!!

@meissie: ik heb het wel gedaan. Ik had op een gegeven moment zoiets van wie weet ben ik niet zwanger, en eet ik nu iets niet terwijl het niet nodig is. Als ik echt zwanger ben, dan let ik wel op natuurlijk.

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames!

Hoe gaat het hier?

Allereerst; Tine!!! Gefeliciteerd meid! Super!:)

@Bubbly; jeetje wat heftig! Veel sterkte de aankomende tijd voor jou en jullie familie!
    Je buikje groeit al hard!:) Mag je trots op zijn!

@rian: Wat gaat dat hard! Ook al zo'n mooie buik!:) en super die inkopen zeg! Kan niet wachten totdat ik kan gaan shoppen voor n kleine haha!

@Bagheera; wat lief van je vriend zeg!:)

@Meijtje; ik sta altijd zo versteld van jou woorden! Hopelijk stopt het bloeden snel!

Sorry als ik iemand vergeet, maar moest veel teruglezen!;)

Hier gaat alles z'n gangetje.. Hebben heerlijk genoten van de dagen vrij!:)
    Verder ben ik blij dat ik deze ronde geen ovulatietesten gebruikt heb.. We hebben seks als we zin hebben en dat voelt erg goed :) Van die testen had ik alleen maar zoiets van 'we moeten nu, want anders..'
    Het enige nadeel is dat ik nu geen idee heb of ik m'n eisprong al gehad heb ja of nee haha..
    Ik probeer weer wat vaker te gaan reageren! Heb de afgelopen tijd wel af en toe gelezen, maar niet gereageerd! Was wel fijn om er even niet zo mee bezig te zijn.. Ben weer beetje tot rust en hebben nu zoiets van: we zien wel..

Fijne zondag nog allemaal!:)

20. Humava

Humava Niet meer actief

Ja hoor dat is geen probleem gewoon lekker van genieten. Als je nu zwanger bent heb je nog geen bloedband met je baby dus is het dan ook nog niet slecht voor de baby

Ik ben 2 uur geslapen voel me een stuk beter:).

Deel Deze Pagina