zo was ik weer net vriendjes mee uit eten genomen, omdat ze het verdiende, ze zijn zo ontzettend lief voor ons, bof met ze! @diepillen; zijn pillen met tarwekiemolie en kruiden. op pre-pregnacy is de (mega)dure variant haha ach baat het niet, dan schaadt het niet. Volgens mij ben ik ook te snel geweest met zeggen dat menstruatie was doorgebroken. Het kleine beetje bloeden is alweer opgehouden, en het blijft nu bruin *zucht* stomme stomme stomme cyclus!!!! sorry moest ff...
Echt? Testje wagen ? Ja wij hadden die van kruidvat ^^ tarwekiemolie, van die bolletjes waar t in zat. Geen idee of het iets heeft uitgehaald maar kon iig geen kwaad dachten wij zo idd! Ah leuk ! Goeie vrienden zijn belangrijk <3
hahaha nee ga geen testje doen, heb voor de rest nergens "last" van. Goede vrienden zijn zeker belangrijk. En met haar kan ik het over mijn zwanger worden hebben. Zij is de enige die het weet. Dus dat is wel fijn.
Heb echt last van obstipatie! Maar daarnet frieten gegeten, dat smeert wat he dus na dagen moeilijk naar de wc gaan ging het al iets beter! maar heb ook echt al heel de avond steken in mijn onderbuik :/
Fijn dat je het er met iemand over kan hebben en idd goede vrienden zijn belangrijk. Wel raar dat je menstruatie nu ineens weer minder is.... duimen voor innesteling. @tine ik had gister ook veel last van steken in mn onderbuik. Kan te maken hebben met je darmen en dat je hormonen toenemen.
Dag meiden, ik laat ook weer eens iets van mij horen. De laatste weken ben ik erg beroerd geweest: veel misselijk, moe en pijn/ongemak. Daarom geen puf gehad om het forum bij te houden, sorry. Maar ik wilde jullie in ieder geval laten weten dat wij vrijdag een mooie echo te zien hebben gekregen van onze frummel. Precies op schema, mooie hartslag, en koprollend door het beeld heen, haha. Zoals gewoonlijk zie ik dat er weer zowel goed als slecht nieuws is hier in het groepje. Gefeliciteerd voor de één, veel sterkte voor de ander. Ik merk dat ik steeds slechter om kan gaan met het slechte nieuws, ben er vaak de hele dag van slag van. Het zullen de hormonen wel zijn (en een gevoeligheid voor depressie helpt zeker ook niet mee), maar het is erg zwaar. En net nu ik vandaag heb besloten toch even een ego-update te plaatsen hier, lees ik toevallig elders op het forum over Micchan die veels te vroeg is bevallen. Micchan was één van de eerste personen hier op het forum waar ik mee praatte in een clubje en ik heb helemaal vanaf het begin meegemaakt hoe zij een grote kinderwens had waar zij nog niet aan toe kon geven (net als ik toen), toen dat zij onverwachts zwanger raakte, en toen natuurlijk helemaal in de wolken was. En nu dus veels te vroeg bevallen... Net ging er dus een knop om bij mij... Het lijkt net alsof telkens dat ik op ZP zit er weer iets vreselijks is gebeurd. Altijd maar slecht nieuws. Ik kan er niet meer tegen. Daarom heb ik besloten om, in ieder geval voor nu, afstand te nemen van de website en er voorlopig niet meer te komen (behalve misschien als ik een vraag heb ofzo en er een onderwerp over wil starten). Ik zal dus voorlopig niet meer meepraten hier. Ik vond het ontzettend fijn en leuk om jullie allemaal te leren kennen en mee te praten hier, en ik wens jullie allen het allerbeste. Wie weet dat ik uiteindelijk wel weer terug kom, maar voorlopig heb ik rust nodig. Ik hoop dat jullie mij redenen kunnen begrijpen en dat jullie er, net als ik, vrede mee hebben. Heel veel liefs, MommyOwl
Wat aangrijpend Mommyowl, erg begrijpelijk. Fijn dat jullie een mooie echo hadden. Geniet van je zwangerschap en mss tot ziens.
@mommyowl heftig meid. Ik las net ook het verhaal van micchan echt heel aangrijpend. Heel fijn dat je een goede echo hebt gehad. Neem je tijd. Misschien tot over tijdje.
ook ik las net het verhaal van micchan. Neem de tijd voor jezelf en de kleine. Daar moet nu al je energie heen. Geniet van je zwangerschap, gelukkig had je een mooie echo. Wie weet tot ooit....
zo net klaaar met werken pff wat een rotdienst donderdag ook al... zo word het steeds minder leuk.. mommy idd heel begrijpelijjk!! wens je een goede zwangerschap!! Ook ik ga deze maand geen ovutesten gebruiken we zien het wel, misschien volgende maand weer deze maand rustig aan hihi.. hopelijk hebben we met kerst allemaal een kleintje in onze armen
@mommy rustig aan. Dit moet iets leuks blijven en geen druk geven op jouw dagelijks functioneren. Dat is niet goed. Het is erg inderdaad Hopelijk vind je een mooie tussenweg. @secret, slapen kun je dat eten? Haha dat is nog steeds een iets waar ik geen hol van snap Op een gegeven moment moet ze toch moe zijn? Ach ja houdt het leven spannend. Ben al 1,5 uur op met draakje. @tine, hoop het zoooo voor je dat mini mag uitgroeien tot beebje. Het is je zo gegund! @rian voel jij de kleine al? Rond die tijd van de zwangerschap begon het bij mij. heerlijk gevoel is dat
@secretangel, het is dat manlief een boom wilde haha hebben er niet al te veel aan gedaan. Boom staat nu in de tuin. Hoe is het brood geworden? Smaakt het? Hopelijk werken de ovutestenn van de action goed @ananas lekker je rust pakken. Ik heb ook lang gekeken, maar meer met die gekke dagen en daarnaast is er al een naar geen verandering, dus weinig te melden. Voor jezelf kiezen en waar jij je goed bij voelt. En niet weten wanneer je ei is, maakt het ook wel weer spannend hihi. @meissie lekker eten, niet te druk om maken, geeft toch geen garantie voor de toekomst en de eerste periode moet het toch landen. Voor de placenta aangemaakt is enz is dat allang weer weg. Ik ga eens kleine meid op der pamper geven, die is de kattenbrokken aan het delen. 1 voor poes 1 voor haar.... Zucht...
Goed van je mommy dat je voor je zelf kiest!! En je beeb! Hele fijne zwangerschap gewenst! Hopelijk tot ziens!!
Mommy owl verzorg jezelf heel goed, goed dat je aan jezelf en jullie kindje denkt! Ik heb vannacht echt vanalles gedroomd, veel wakker geweest. Ben verkouden en wordt steeds erger, keiveel spierpijn en zoveel snot... Net keidik geel snot gesnoten met bloed bij... (Sry voor details) ik ben precies tien keer zo zwanger als vorige keer! Haha! Mijn tepels worden nu terug gevoeliger opgeblazen gevoel.... Mijn keel doet pijn van al dat snot.... Echt gek dit haha!
Ananas, ik heb je bericht nu gelezen! Goed dat je hebt genoten en dat je het goed heeft gedaan om er minder mee bezig te zijn. Lastig dat je niet van je eisprong weet maar als je genoeg seks hebt zal het er wel eens een keer rond kunnen zijn! En het is echt goed dat er nu minder druk op ligt en je er minder mee bezig bent. Ik heb dat ook gehad, ik moest ook echt van alles wat afstand nemen. Na mijn miskraam werd ik zo gek van alles dat ik ook wat minder heb meegepraat hier. Door de feestdagen kon ik mijn zinnen wat verzetten en met kerstavond voelde ik mijn eisprong, kon ik natuurlijk niet negeren. Ik weet wnr mijn eisprong komt dus dat is dan wel anders. Als je dat niet weet snap ik dat je er wel wat mee zit! Maar knap dat jullie het wat rustiger aan hebben kunnen doen want dat is niet altijd gemakkelijk. Maar nij mij heeft het echt effect gehad, ik was in heel mijn lichaam veel rustiger en dat voelde ik ook! Ik hoop dat het voor jou ook effect heeft gehad!
Mommy ik snap dat heeeel goed, want ik heb het er ook moeilijk mee gehad. Ik heb me er nu maar overheen gezet met het idee "dat heb je altijd op forums, moet ik me niet teveel van aan trekken" en "in mijn familie is er nog nooit iets slechts gebeurd met babies en kindjes, ik ga niet de eerste zijn". Helpt voor mij wel, maar ik snap dus wel heel goed dat jij deze keuze hebt gemaakt . Luister naar je hartje ^^. Ik wens je een geweldige zwangerschap toe en ben blij te horen dat je een goede echo hebt gehad <3. xxx
Had ff iets gezegd bij september 2014 mama's... Maar die zijn al ff aant praten dus ..... Ben er wa uit, heb geen zin weer zo in clubjes te gaan, geen zin om nog andere mensen te leren kennen. Hier zit ik goed Maar wil nu ook niemeer zoveel bezig zijn met het forum, enkel hier maar moet echt rustig aan doen
Ja ik zit hierzo en bij het bevallingsclubje van mijn due date. Zat ook bij zwangerschapsclubje van juli, maar daar post ik eigenlijk nooit. Toch niet hetzelfde. Ik kijk nu dus bij 2 clubjes mee. Was wel bijna weg gegaan bij dat andere clubje, door alle vlindertjes (waren er heeel veel achter elkaar). Je schrikt er zo van. Maar dat is nu al tijdje gestopt gelukkig <3...... Gun iedereen gewoon een geweldige zwangerschap en lief babytje. Het is zo confronterend om te lezen als het mis gaat, maar dat hoort er toch ook bij.. mijn VK had wel een keer gezegd dat je beter forums kunt vermijden omdat je daar zoveel slechte dingen op leest terwijl het vaker goed gaat dan fout natuurlijk. Maar wilde hier niet weg. Ben blij dat ik gebleven ben . Ik heb nu toch alle vertrouwen in mijn kindje en het is hier gewoon gezellig.
Ja idd daarom wil ik niet meer teveel bij nieuwe clubs gaan... Lees je weer allemaal andere verhalen en kan ik ff nie aan! En hier ken ik iedereen al! Kwerd soms ook gek van al die negativiteit. Had ik van begin van mijn wangerschap en nu heb ik dat niet. En wil niemeer teveel ingaan op al die verhalen want kan me erzelf zo in opboeien.... Moet ik gewoon vermijden. Inderdaad het gaat vaker goed dan fout, maar net dan ging het bij mij fout en dan lijkt het alsof het veel vaker fout dan goed gaat maar daar heb ik nu nie zo last van. Vorige keer maakte ik me direct zorgen!