En was dat clubje waar ik ook zat? Waar ik ook in de lijst van de vlindertjes zat..? Ik had een ding gezegd bij club 1 tot 15 seot. Maar ik ben 15 uitgerekend dus die daar praten praten al twee weken samen dus dan is het raar om er nog bij te komen...
Ja das die ja . Er zijn er na jou nog heeel veel bijgekomen en dat was echt slikken :/ ... Pff maargoed. Nu hopelijk alleen nog maar positiviteit! JIJ gaat gewoon eind deze maand een geweldige echo krijgen, die heb je verdiend ^^
Ja ik had gezien dat er nog enkele na mij bij waren gekomen. Echt zonde! Maar je ziet ook hoe lang de lijst van de zwangeren is! Hopelijk zit ik deze keer niet bij de vlinders. Heb zelf ff een topic aangemaakt, want is wel leuk om met andere mensen in het zelfde schuitje te zitten. Maar als er teveel negativiteit komt ga ik er toch mee ophouden! Ja nrml had ik 3 feb pas echo maar toen kon mijn vriend niet dus had teruggebeld wou ze hem verzetten naar de zesde. Maar ik heb toch nog gevraagd of het vroeger mocht. Ze wou het eerst niet doen omdat het dan kon dat ik niks zag. Maar ik ben dan 7 weken en 3 dagen, ze zei dat ze het ging dien maar dat ik wel moest rekening houden met dat het kon dat ik niks zag en dan alsnog moest wachten. Maarja heb dan toch al een echo gehad en wil echt niet z lang wachten!
Snap ik!! Ik heb vannacht gedroomd dat ik van de security in de Kruidvat mijn fiets binnen mocht parkeren als enige :') omdat ik zwanger was. Gewoon aan een winkelrek vastgezet, niemand kon erlangs en ik voelde me in mn droom heel schuldig xD
@MommyOwl, ik begrijp je helemaal! Fijn dat je een goede echo heb gehad!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!! en hopelijk tot spreeks!
@bubbly en Tine haha schuldig, maar daarbij ben ik nu ook wel van mening dat er iets mis was, wat ik trouwens ook even na moet laten kijken denk ik , is of HPV misschien terug gekomen is, misschien dat dat invloed heeft? Hoop het niet want ik laat daar niet weer onder halve verdoving snijden. Of wat ik hoorde dat het kan dat er stolseltjes zijn en dat het kan zijn dat ik bloedverdunners moet gaan slikken, omdat het kindje anders niet verder groeit door infarcten, maar ik denk dat ik een klassiek geval van pech ben. Ik liep trouwens gelijk met micchan, zij is van mn eerste groepje waar ike aangesloten had. @rian haha komen nog wel andere dromen. Niet gek laten maken. Ik droomde toen dat er een blond jongetje in een zwembad van een hoge witte trap viel en allesteeds dat blonde kinderen wat overkwam, mijn meisje os blond in tegenstelling met ons. En dat er een arm en een been via mn buik naar buiten stak haha. Meest vreemde combinaties kinderen zwembaden kinderen die letterlijk mn buik uit kwamen zetten of zichzelf er uit sneden. Op een gegeven moment ging het over en daarna nooit meer gehad in mn zwangerschap. Ongeveer 3 weken elke nacht gehad en daarna weinig meer, aantal keer dat ik vreemd ging een aantal keer dat mn man vreemd ging. Gelukkig alles niet waar haha
Ben nu trouwens ook alleen hier, ons clubje en in het clubje militairsvrouwen. Daar is het nu erg rustig. Verder heb ik mijn 2 oude clubjes waar ik nog eens kijk, clubje dat we zwanger wilde worden van de 1e en 2e verder weinig eigenlijk.
Ben benieuwd wanneer ik zo gek ga dromen... Nu droom ik nog niets over zwanger zijn, maar ben o zo zwanger. Mijn borsten doen nu al pijn!!! Awww en dat bloed vanochtend in mijn neus komt er ook door! Heb zoveel meer dan vorige keer he jej
Sinds vandaag krampen aan mijn linkerkant ter hoogte waar ik normaal ovulatiepijn heb...als mijn ei nu springt dan vervloek ik echt mijn lichaam
Nee, heb bruine afscheiding vind dat nie zo fris haha..vanavond toch maar ff ovulatietestje doen. Jouw ei al geweest meissie?
Owww geweldig pakje!! Theoretisch kan ik zwanger zijn, ga er alleen nie vanuit vanwege bruine uitvloeiing en voor de rest geen klachten.
Kan misschien van de innesteling zijn... En ik had ook steekjes en al vlak voordat ik positief testte. Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar het zou kunnen....
Whuahahaha ik lig dubbel hier: vriendin houd pendel boven mijn buik en vraagt: is ze zwanger ; pendel zegt nee. Ze vraagt is het innestelingspijn: pendel zegt ja Ze vraagt wordt het een jongen: pendel zegt nee Ze vraagt wordt het een meisje: pendel zegt ja Hilarisch! Zou toch wat zijn haha