haha geweldig!! hopen dat het wel raak is zou heel super zijn! anders idd erg vaag van de pijn wanneer ben je ongi geweest?? of wanneer moet je het weer worden?
Wordt steeds gekker hier...ze heeft de kaarten geraadpleegd..en op een gegeven moment gevraagd aan de kaarten: trok 2x de kaart kindje en ooievaar...heel apart dit.... Menstruatie is onduidelijk, bij een cyclus van 28dagen zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. Sindsdien heb ik wel bruine uitvloeiing, met een klein beetje bloed. Dus niet echt menstruatie. Vanochtend temp 36,5 dat is dan weer erg laag voor mijn doen, en heb ik eigenlijk alleen tijdens menstruatie. Maarja niet elke cyclus is hetzelfde qua temp gok ik. Ik heb niet veel met kaarten en pendelen ( ik geloof er niet heilig in, laat ik t zo zeggen) maar vond dit wel erg grappig
Meijtje, vroeg jij dat nou laatst? Of ik m'n baby al voelde? Maar nee.. nog niet.. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant... Soms voel ik weleens wat.. Maar heb dan meer het idee dat het mn darmen zijn. Lijkt me zo bijzonder als ik hem mag voelen! <3
@bagheera heel vreemd. Ga je binnenkort een testje doen??? Zou wel leuk zijn als de kaarten en de pendel gelijk hebben......
Innestelingsbloeding De innesteling kan samen gaan met een beetje bloedverlies. Dit wordt innestelingsbloeding genoemd. De bloeding ontstaat doordat bij het innestelen een bloedvaatje wordt geraakt. De bloeding verschilt per vrouw. Het bloedverlies is in ieder geval minder dan bij een menstruatie. De kleur kan onder andere helderrood, roze of bruin zijn. De bloeding komt vaker niet, dan wel voor. Als de bloeding wel voorkomt wordt deze soms verward met een menstruatie. Als de innestelingsbloeding wel wordt herkend, dan is dit één van de eerste zwangerschapssymptomen. Innestelingsdip Vrouwen die hun lichaamstemperatuur bijhouden kunnen tijdens de innesteling een lichte daling van hun temperatuur opmerken. Deze innestelingsdip is alleen te meten als je elke dag op hetzelfde tijdstip je temperatuur bijhoudt.
Lief dat jullie zo meeleven, ik geloof er nie zo in haha. De steek klopt nl niet. Ter hoogte van eierstok volgen mij moet dat veel lager. Achja we zien t wel. Als t donderdag nog niet is doorgebroken dan ga ik een testje doen.. @rian maakt dat verschil? Of je placenta anders ligt zeg maar? Interessant.
Ik ben nog steeds niet overtuigt van mijn ei. Ik denk mijn ei zelf ook niet. ... morgen ochtend heel benieuwd naar mijn temp. Ik zei toch al innesteling! ! Ik had ook constant bruin! T begon met een roze veeg. hoop het voor je!! Vandaag nog maar wel ff geklusd merk dan het wel lastiger wordt voor de je weet wel van ml. Hij wil zo graag maar soms lukt het maar lastig!
hier ook weer in vruchtbare dagen, donderdag als het goed is mijn ei, maar heb me voorgenomen geen ovutest te gebruiken deze keer, ik hoop dat ik de steekjes krijg net als anders,en wil dus geen ovutest doen als dat lukt hihi.. vl heeft mij vanavond verleid dus dat zit er alweer in hihi,, nu om de dag totdat ik mijn steekjes heb want voor het zelfde komt het weer later net als afgelopen periode.. we wahten rustig af
Spannend lorreke!! Veel plezier vanavond @meissie hopelijk heb je je ei gehad. Vl had er bij mij ook wel eens "moeite" mee, zeker als het een paar dagen achter elkaar "moest"
Plezier hebben we al gehad toen de lasagne in de oven stond vl had gedouchd toen ik het eten klaar maakte en toen het in de oven stond was Hy klaar en vroeg of ik zijn nekhaar even wou wegscheren. Dus dat gedaan en daarna pleziert gehad en toen eten Hihi. . Maar als het deze ronde niet raak is vind ik het niet zo erg want dan zou ik in oktober moeten bevallen en we hebben dan mega veel verjaardagen zelf 3 op 1 dag. En elke week minimaal 1 dus lekker druk Hihi. . Maar we blijven ons best doen het is natuurlijk en wonder dus als het wel zo is zijn we daar meega blij mee en springen we een gat in de lucht
Haha heerlijk toch 3 verjaardagen op 1 dag Pfff snap dat je dan eigenlijk een maandje later zou willen haha
Hmm denk wel dat je je ei hebt gehad hoor. Maar fertility friend staat nu op je temp wrsch, en niet op je testen. Denk dat als morgen je temp weer gestegen is, hij wel een kruis zet. Hier temp weer 36,5. Laat de menstruatie nu maar doorbreken.
Nu heb ik toch raar gedroomd... Ik heh vier hamstertjes en ik droomde dat er plots twee hamstertjes losliepen, andere dan degene die ik heb en dat er ineens kleintjes waren. De loslopende hamsters hadden dus een nestje babies. En toen bleven er maar hamsters komen. Want van de nestjes gingen er ook babies krijgen en ik bleef maar hamsters vinden..... Bruine, grijze, zwarte.... Heeft toch iets met zwanger zijn te maken... Hahaha Ik zette ze allemaal in hetzelfde kot en dat begon helemaal vol te zitten dus moest ik iets zoeken om ze in te zetten anders gingen ze elkaar mss opeten da ht ik... Want hamsters die ekkaar niet kennen en de babies niet kennen eten elkaar op ofzo...