september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.128
    296
    83
    Eigenlijk zouden we die testen niet in huis moeten hebben! Heb er ook al 2 in huis hoor, maar toch!

Balen bagheera! Maar als het niet doorzet zou ik het gewoon nog een keer proberen!

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja echt he! Dan zou die drang misschien niet zo groot zijn. Nu blijf ik er naar kijken haha!

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    #463 bubblybaby, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Ik nog niet :p maar ik ga ze wel halen vandaag (nu ik de tijd heb), maar nog niet testen hoor! Ben pas 7 dpo, dus dat lijkt me wel een beetje vroeg :p

edit: Ik word een beetje gek van mezelf ;) ik denk echt aan niets anders dan testen en babies. Ook omdat mijn beste vriendin nu 3 maanden zwanger is en ik haar dagelijks spreek, haha. Zij is ervan overtuigd dat het raak is, maar ik durf niet zo zeker te zijn :p. Hoop echt dat die dip op mijn temp.kaart een innestelingsdip is :) en dat de roze afscheiding+krampjes dus ook van innesteling was. Daarna ook totaal geen bloed oid verloren trouwens! Het KAN, toch?!?! :D Oke ik moet gewoon even geduldig zijn :) alles komt goed, alles komt goed.

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @bubblybaby, het kan absoluut! ;) irritant he dat wachten...hihi

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Het kan absoluut Bubblybaby, spannend hoor. Nog 'even geduld'..: haha, Pfff, verschrikkelijk hè?

Jammer dat hij negatief is Bagheera, wissel je wel vaker in lengte van je cyclus? Gewoon over een paar dagen nog eens proberen.

Ik krijg het ook niet uit mijn hoofd hoor. Gisteren die ovulatietest geprobeerd en alleen een controlestreep. Ik had er de pest in! Ik dacht gelijk, waarom begin ik hier nou mee? Maar ik ben te nieuwsgierig of alles werkt. Gelijk weer aan het denken geslagen, misschien ben ik dan toch wel al zwanger. Gisterenavond een gevoelige buik. Vandaag weer een ovulatietest gedaan en nu wel 2 streepjes, al moet die ene wel nog donkerder worden. Maar ik denk dat mijn ei nog moet komen. Spannend!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      3
  6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oooh wat fijn SecretAngel!! En nu dan flink je best doen deze vruchtbare periode :p! Hihi.

En dankjulliewel meiden :D

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @secretangel, nee ik ben altijd stipt 28 dagen. Maar nu alleen oud bloed verlies :/ terwijl ik normaal op dag 3 best erg vloei...ik ga vandaag maar weer testjes kopen, en dan over paar dagen weer testen als het niet doorzet.
    voor jullie breken de klusdagen aan haha ;)

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Spannend Secretangel! Hij komt er aan!! En bijsommige meiden word hij niet heel donker (zoals bij mij). Dus misschien wel sneller dan je denkt!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja Bagheera, test gewoon over paar dagen opnieuw :D ik denk het stiekem echt.

(En anders geeft het niet! Dan heb je volgende maand weer een nieuwe kans :) zeg ik ook steeds tegen mezelf haha)

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Wat typen jullie veel en wat zijn jullie heerlijk enthousiast zo in de eerste maand. bedenk wel dat zwanger willen worden net is als jeuk aan je neus. Als je je handen vol hebt krijg je altijd kriebels die je anders niet zou hebben.

Ik heb besloten voor mijn eigen gemoedsrust het eerste half jaar gewoon te gaan genieten en iets meer seks te hebben. Ik vind het leuk als ik snel zwanger ben, maar ik heb al/nog een baby in huis. Dat scheelt toch wel.

Hier trouwens vruchtbaar slijm dus ik ga in het weekend van de 12e testen, zal mezelf even in het lijstje zetten.

11. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Lijstje NOD dames september eerste ronde

NOD september:
    Bagheera3: 27jr. 1e kindje: ronde 1, NOD 24 sept (?)

NOD oktober:
    MommyOwl: 25jr, 1e kindje, ronde 1, NOD 1 oktober
    bubblybaby: 22jr, 1e kindje, ronde 1, NOD 3 oktober
    Rian89[/B]: 24 jr. 1e kindje, ronde 2, NOD 3 oktober(?)
    Ananas13: 22 jr. 1 kindje, ronde 1, NOD 4 oktober (?)
    Flipske, 30 jr. 2e kindje ronde 1, NOD 12 oktober
    Humava, 28jr. 2e kindje. ronde 2, NOD 13 oktober?
    Marievs, 26 jr. 1e kindje: ronde 1, NOD 13 oktober
    Rosé; 30 jr. 2 kindje, ronde 1, NOD 13 oktober
    Booboo82: 30jr 1e kindje. ronde 2, NOD 15 oktober (?)
    Meissie86: 27 jr. 1e kindje, ronde 2, NOD eind oktober

NOD onbekend:
    Secretangel, 30 jr. 1e kindje, ronde 1, NOD ???
    Linana, 25 jr. 2e kindje, ronde 1, NOD?
    RDerby, 28 jr. 1e kindje, ronde 1, NOD?
    Mami2, 29 jr. 2e kindje, ronde 1, NOD??

12. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik hoop dat dit het laatste lijstje was. Anders spijt het me echt, maar heb ik slecht gekeken.

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.128
    296
    83
    Hier ook wat erg veel op vruchtbaar slijm lijkt! Niet mega veel, zoals sommige meiden, maar wel veel meer dan net na onig! Even manlief vanavond verleiden, al hebben we gister ook al geklust! Het mooiste is, we hebben we nog plezier in ook! Voelt, gelukkig, niet als verplichting!
    Heb wel last van mn onderrug, heb ik met mn ongi ook altijd! Is dit ook een kenmerk van de eisprong?

Ik probeer er ook zo in te staan van: wie zien het wel! Erg moeilijk, maar wel beter voor mn gemoedsrust! Ben al 4 maanden eerder begonnen dan gepland, dus heb eigenlijk niets te klagen :)!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mommy owl zoiets dacht ik ook gelezen te hebben over zaadlozing, maar er zijn altijd weer professoren die er tegen in moeten gaan ;) en het is afwachten of het wel of niet gelukt is. Het is zo moeilijk he :( Die twijfels steeds wel niet wel niet. Om gek van te worden. Ik hoop het echt voor je dat het raak is, maar je weet het niet.

@bagheera ik had het snelst resultaat met kv 2v5, maar ik test ook pas een week later positief. Geen bloed = goed.

@ananas lekker dat je je wat beter voelt! Het wachtbankje blijft lastig hihi. Nog een paar dagen en dan weet je het. Wel lekker dat je weer hebt kunnen sporten.

@bubblybaby ook al op het wachtbankje. Het is te hopen. Ik hoop dat er veel op roze komen deze maand :D Zou toch leuk zijn!!

@secretangel leuk lekker genieten en knuffelen in de vruchtbare dagen :D Altijd een leuke periode (al doen we hier altijd of het een vruchtbare periode is ;) )

@flipske geniale omschrijving haha. Ik ben mezelf ook gek aan het maken terwijl ik niet eens weet of ik voor na of op mijn eisprong zit... ik heb gewoon een mega lange wachtbank tot eerste ongi (of positest over een paar weken). Is inderdaad net jeuk aan je neus als je je handen vol hebt.

@marievs lekker van genieten :D Op naar de eisprong

15. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    zo vanmiddag lekker wezen shoppen en uit eten geweest met vl. even gedachte ergens anders......tijdelijk...soms...whuaha
    Bruine vloeiing is weer zo goed als over, snap er geen bal van...

@meissie86, er staat me bij dat je morgen gaat trouwen....heeeeeeeeeeeeleee fijne, mooie en speciale dag toegewenst! Geniet!! (denk niet dat je het van tevoren nog leest, maar toch ;))

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk, lekker even uit eten, jummie! Wat heb je gegeten? Wel apart dat je ongi niet doorzet. Ga je over een paar dagen weer testen of begin je 'gewoon' met je nieuwe cyclus. Lastig hoor... Ik blijf voor je duimen!

@Bloem, je laatste dag als 'meisje', morgen ben je een getrouwde vrouw :) Ik wens jullie een fantastische dag (en nacht;)) toe! Geniet er lekker van en laat je ons weten hoe het was?

Hoe is het met de rest?

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meijtje; ja dat wachtbankje is echt verschrikkelijk! Bijna voorbij en dan door naar n nieuwe ronde! (Probeer teleurstellingen te voorkomen haha)

@meissie86; hele fijne dag morgen! Geniet er van samen!:)

@Bagheera; ik blijf voor je duimen!!

Hier gaat alles z'n gangetje.. Ben alweer helemaal opgeknapt, gelukkig. Heb eigenlijk helemaal geen 'kwaaltjes' meer.. Alleen mn tepel doet nog zeer haha!

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Rare vraag even hoor... Hoe herken ik het verschil tussen 'creamy' en eggwhite'?

19. Humava

Humava Niet meer actief

Hee dames ik heb nog niet alles gelezen dat doe ik morgen als ik er tijd voor heb.

Maar meissie, een hele fijne dag morgen!!!! Nog ff dan ben je mrs.meissie;):D.Geniet ervan.

20. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @secretangel; ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik zondag/maandag weer ga testen, iig geen ovulatietesten ga gebruiken deze maand, maar gewoon doen wanneer we zin hebben.
    Ik had erg zin in carpaccio..maarja, dat durfde ik niet meer te eten haha. Dus had nu rivierkreeftkroketje, waar verse rivierkreeften bij zaten als salade :/ maar na het kroketje zat ik al hartstikke vol (vandaag alleen een half kaasbroodje gegeten). Hoofdgerecht varkensmediallon, met puree en jus; alleen puree op..ik plofte. Als nagerecht heb ik lekkere verse muntthee gedronken.
    Wat betreft creamy en eggwhite, vind ik een goede vraag!!

@ananas13; fijn dat je kwaaltjes weg zijn!

Deel Deze Pagina